Categories: Авто

КрАЗ презентував свою нову модель (Фото)

Share

Повнопривідний сідельний тягач КрАЗ-6510 (6х6) – новий тягач від КрАЗ. Це нова модель, якої Кременчуцький автозавод у своїй продуктовій лінійці ще не мав. Технічні вимоги до новинки прописав замовник. Основні відмінності від інших тягачів КрАЗ – безкапотна кабіна з місцем для відпочинку, двигун, потужністю 460 к.с., коробка – автомат, лебідка з гідроприводом і сідельно-зчіпний пристрій з трьома ступенями свободи під шворінь 3,5.

В кабіні водія буде комфортно по максимуму. Вона має два ергономічних сидіння, за якими розташовано місце для відпочинку. Інтегральний рульовий механізм типу «гвинт – кулькова гайка» з вбудованими розподільником і підсилювачем, сприяє меншій втоми водія. Панель приладів і кермо мають багато функціональних клавіш.

В наявності – електропідйомники стекол дверей, додатковий обігрівач і кондиціонер, що також додасть комфорт і сприятиме продуктивності праці.

Двигун – потужністю 460 к.с., рядний, шестициліндровий. Він обладнаний електромагнітною муфтою вентилятора, передпусковим підігрівачем, електричним підігрівом впускного колектора. Пуск двигуна здійснюється за допомогою електростартера, є можливість підключення діагностичного модуля. Коробка – автоматична, 6-ступінчаста, гідравлічна.

Роздавальна коробка – механічна, двоступенева, з міжосьовим диференціалом, матеріал картера і кришки РК – високоміцний чавун.

Мости центральні, двоступеневі, одношвидкісні, з міжколісним диференціалом, механізмами блокування диференціалів на середньому і задньому мостах.

Повна маса сідельного тягача КрАЗ-6510 – 28000 кг, а допустиме навантаження на сідельно-зчіпний пристрій – 17 000 кг.

Автопоїзд у складі тягача і напівпричепа, масою 65 000 кг, розвиває швидкість 65 км/год. Максимальний кут підйому, який може здолати автопоїздом, – 36% (19 °), бічний ухил – 20 °, глибина подоланого броду – 1,2 м. Радіус повороту тягача – 10 м

Колеса мають систему централізованої підкачки шин. Механічна лебідка з гідроприводом має тягове зусилля 15 т, 63-метровий трос ф22, вона розташована на рамі за кабіною і призначена для витягування власними засобами техніки на напівпричіп.

Сідельно-зчіпний пристрій «Georg Fisher» SK-HD 38.36 G під шворінь 3,5 дюйма, висотою 290 мм, висота підставки ≈385 мм, забезпечує:

– повний поворот зчіпного шворня навколо своєї вертикальної осі;
– поворот у вертикальній поздовжній площині симетрії РСУ на кут не менше + 17º / -14º;
– поворот у вертикальній поперечній площині вліво і вправо на кут не більше ± 7 º

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні з’являться світлофори нового зразка: що потрібно знати водіям і пішоходам

У 2025 році Київ продовжує вдосконалювати міську інфраструктуру з акцентом на інклюзію. На пішохідних переходах…

19.04.2025

В Україні зростають штрафи за керування напідпитку

Керування транспортним засобом у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння в Україні є серйозним правопорушенням, що…

19.04.2025

Експерт попередив про небезпеку старих шин на авто

Багато автовласників намагаються заощадити, продовжуючи їздити на старих шинах навіть після закінчення терміну їхньої служби.…

19.04.2025

До списку найвитриваліших Toyota на цей рік не увійшли Land Cruiser, RAV4, Corolla і навіть Camry

Всім відомо, що автомобілі Toyota вважаються одними з найнадійніших, якщо не найнадійнішими у світі. І…

19.04.2025

Представлено оновлений седан Volvo S90

Компанія Volvo Cars показала оновлений флагманський седан Volvo S90, який називає найрозкішнішим в історії бренду.…

18.04.2025

В Україні введено подвійне оподаткування при продажі авто

Продаж транспортного засобу в Україні супроводжується обов’язковим оподаткуванням, про що нагадує Державна податкова служба. Ставки…

18.04.2025