Categories: Авто

КрАЗ презентував свою нову модель (Фото)

Share

Повнопривідний сідельний тягач КрАЗ-6510 (6х6) – новий тягач від КрАЗ. Це нова модель, якої Кременчуцький автозавод у своїй продуктовій лінійці ще не мав. Технічні вимоги до новинки прописав замовник. Основні відмінності від інших тягачів КрАЗ – безкапотна кабіна з місцем для відпочинку, двигун, потужністю 460 к.с., коробка – автомат, лебідка з гідроприводом і сідельно-зчіпний пристрій з трьома ступенями свободи під шворінь 3,5.

В кабіні водія буде комфортно по максимуму. Вона має два ергономічних сидіння, за якими розташовано місце для відпочинку. Інтегральний рульовий механізм типу «гвинт – кулькова гайка» з вбудованими розподільником і підсилювачем, сприяє меншій втоми водія. Панель приладів і кермо мають багато функціональних клавіш.

В наявності – електропідйомники стекол дверей, додатковий обігрівач і кондиціонер, що також додасть комфорт і сприятиме продуктивності праці.

Двигун – потужністю 460 к.с., рядний, шестициліндровий. Він обладнаний електромагнітною муфтою вентилятора, передпусковим підігрівачем, електричним підігрівом впускного колектора. Пуск двигуна здійснюється за допомогою електростартера, є можливість підключення діагностичного модуля. Коробка – автоматична, 6-ступінчаста, гідравлічна.

Роздавальна коробка – механічна, двоступенева, з міжосьовим диференціалом, матеріал картера і кришки РК – високоміцний чавун.

Мости центральні, двоступеневі, одношвидкісні, з міжколісним диференціалом, механізмами блокування диференціалів на середньому і задньому мостах.

Повна маса сідельного тягача КрАЗ-6510 – 28000 кг, а допустиме навантаження на сідельно-зчіпний пристрій – 17 000 кг.

Автопоїзд у складі тягача і напівпричепа, масою 65 000 кг, розвиває швидкість 65 км/год. Максимальний кут підйому, який може здолати автопоїздом, – 36% (19 °), бічний ухил – 20 °, глибина подоланого броду – 1,2 м. Радіус повороту тягача – 10 м

Колеса мають систему централізованої підкачки шин. Механічна лебідка з гідроприводом має тягове зусилля 15 т, 63-метровий трос ф22, вона розташована на рамі за кабіною і призначена для витягування власними засобами техніки на напівпричіп.

Сідельно-зчіпний пристрій «Georg Fisher» SK-HD 38.36 G під шворінь 3,5 дюйма, висотою 290 мм, висота підставки ≈385 мм, забезпечує:

– повний поворот зчіпного шворня навколо своєї вертикальної осі;
– поворот у вертикальній поздовжній площині симетрії РСУ на кут не менше + 17º / -14º;
– поворот у вертикальній поперечній площині вліво і вправо на кут не більше ± 7 º

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

BMW готує нові ексклюзивні моделі для підрозділу M

BMW, відома своїми рідкісними серіями, схоже, хоче зробити ексклюзивні моделі трохи доступнішими, але не менш…

01.07.2025

Як не нашкодити собі під час складання протоколу за порушення ПДР

Складання протоколу за порушення правил дорожнього руху часто стає стресом для водія, проте варто пам'ятати:…

01.07.2025

Toyota представила стильну спецверсію Prius Night Shade з потужним гібридом

Відбулася прем'єра спеціальної версії плагін-гібридного Toyota Prius під назвою Night Shade. Модель вирізняють глянцеві чорні…

01.07.2025

Названо 12 авто, які здатні проїхати 400 000 км без поломок

Сучасні автомобілі все рідше долають позначку у 200 тисяч кілометрів пробігу, а деякі потребують ремонту…

01.07.2025

Mazda показала офіційні фото нового покоління CX-5

До презентації нового покоління Mazda CX-5 2026 залишилося зовсім небагато часу - офіційна прем'єра запланована…

01.07.2025

Що робити, коли уникнути аварії неможливо: практичні рекомендації водіям

Дорожня аварія завжди пов'язана зі стресом, але якщо зіткнення вже неминуче, важливо розуміти, як мінімізувати…

01.07.2025