Повнопривідний сідельний тягач КрАЗ-6510 (6х6) – новий тягач від КрАЗ. Це нова модель, якої Кременчуцький автозавод у своїй продуктовій лінійці ще не мав. Технічні вимоги до новинки прописав замовник. Основні відмінності від інших тягачів КрАЗ – безкапотна кабіна з місцем для відпочинку, двигун, потужністю 460 к.с., коробка – автомат, лебідка з гідроприводом і сідельно-зчіпний пристрій з трьома ступенями свободи під шворінь 3,5.
В кабіні водія буде комфортно по максимуму. Вона має два ергономічних сидіння, за якими розташовано місце для відпочинку. Інтегральний рульовий механізм типу «гвинт – кулькова гайка» з вбудованими розподільником і підсилювачем, сприяє меншій втоми водія. Панель приладів і кермо мають багато функціональних клавіш.
В наявності – електропідйомники стекол дверей, додатковий обігрівач і кондиціонер, що також додасть комфорт і сприятиме продуктивності праці.
Двигун – потужністю 460 к.с., рядний, шестициліндровий. Він обладнаний електромагнітною муфтою вентилятора, передпусковим підігрівачем, електричним підігрівом впускного колектора. Пуск двигуна здійснюється за допомогою електростартера, є можливість підключення діагностичного модуля. Коробка – автоматична, 6-ступінчаста, гідравлічна.
Роздавальна коробка – механічна, двоступенева, з міжосьовим диференціалом, матеріал картера і кришки РК – високоміцний чавун.
Мости центральні, двоступеневі, одношвидкісні, з міжколісним диференціалом, механізмами блокування диференціалів на середньому і задньому мостах.
Повна маса сідельного тягача КрАЗ-6510 – 28000 кг, а допустиме навантаження на сідельно-зчіпний пристрій – 17 000 кг.
Автопоїзд у складі тягача і напівпричепа, масою 65 000 кг, розвиває швидкість 65 км/год. Максимальний кут підйому, який може здолати автопоїздом, – 36% (19 °), бічний ухил – 20 °, глибина подоланого броду – 1,2 м. Радіус повороту тягача – 10 м
Колеса мають систему централізованої підкачки шин. Механічна лебідка з гідроприводом має тягове зусилля 15 т, 63-метровий трос ф22, вона розташована на рамі за кабіною і призначена для витягування власними засобами техніки на напівпричіп.
Сідельно-зчіпний пристрій «Georg Fisher» SK-HD 38.36 G під шворінь 3,5 дюйма, висотою 290 мм, висота підставки ≈385 мм, забезпечує:
– повний поворот зчіпного шворня навколо своєї вертикальної осі;
– поворот у вертикальній поздовжній площині симетрії РСУ на кут не менше + 17º / -14º;
– поворот у вертикальній поперечній площині вліво і вправо на кут не більше ± 7 º
Китайська корпорація Xiaomi готується до початку продажу нового різновиду свого електрокара SU7. Новинка отримає приставку…
Хоча розмірений стиль водіння може скоротити витрату палива та знизити знос двигуна, в деяких випадках…
Друге покоління Mazda CX-5 наступного тижня відсвяткує восьмиріччя. У цей кросовер все ще значиться в…
Поліцейські регулярно проводять спеціальні рейди, спрямовані на виявлення нетверезих водіїв. Вони, як і раніше, становлять…
Якщо водієві здається, що витрати на бензин стали надто відчутними, є сенс задуматися, як знизити…
Холоди в країну прийшли раптово, при цьому кожен автовласник задумався про необхідність придбання незамерзлої рідини…
Leave a Comment