Повнопривідний сідельний тягач КрАЗ-6510 (6х6) – новий тягач від КрАЗ. Це нова модель, якої Кременчуцький автозавод у своїй продуктовій лінійці ще не мав. Технічні вимоги до новинки прописав замовник. Основні відмінності від інших тягачів КрАЗ – безкапотна кабіна з місцем для відпочинку, двигун, потужністю 460 к.с., коробка – автомат, лебідка з гідроприводом і сідельно-зчіпний пристрій з трьома ступенями свободи під шворінь 3,5.
В кабіні водія буде комфортно по максимуму. Вона має два ергономічних сидіння, за якими розташовано місце для відпочинку. Інтегральний рульовий механізм типу «гвинт – кулькова гайка» з вбудованими розподільником і підсилювачем, сприяє меншій втоми водія. Панель приладів і кермо мають багато функціональних клавіш.
В наявності – електропідйомники стекол дверей, додатковий обігрівач і кондиціонер, що також додасть комфорт і сприятиме продуктивності праці.
Двигун – потужністю 460 к.с., рядний, шестициліндровий. Він обладнаний електромагнітною муфтою вентилятора, передпусковим підігрівачем, електричним підігрівом впускного колектора. Пуск двигуна здійснюється за допомогою електростартера, є можливість підключення діагностичного модуля. Коробка – автоматична, 6-ступінчаста, гідравлічна.
Роздавальна коробка – механічна, двоступенева, з міжосьовим диференціалом, матеріал картера і кришки РК – високоміцний чавун.
Мости центральні, двоступеневі, одношвидкісні, з міжколісним диференціалом, механізмами блокування диференціалів на середньому і задньому мостах.
Повна маса сідельного тягача КрАЗ-6510 – 28000 кг, а допустиме навантаження на сідельно-зчіпний пристрій – 17 000 кг.
Автопоїзд у складі тягача і напівпричепа, масою 65 000 кг, розвиває швидкість 65 км/год. Максимальний кут підйому, який може здолати автопоїздом, – 36% (19 °), бічний ухил – 20 °, глибина подоланого броду – 1,2 м. Радіус повороту тягача – 10 м
Колеса мають систему централізованої підкачки шин. Механічна лебідка з гідроприводом має тягове зусилля 15 т, 63-метровий трос ф22, вона розташована на рамі за кабіною і призначена для витягування власними засобами техніки на напівпричіп.
Сідельно-зчіпний пристрій «Georg Fisher» SK-HD 38.36 G під шворінь 3,5 дюйма, висотою 290 мм, висота підставки ≈385 мм, забезпечує:
– повний поворот зчіпного шворня навколо своєї вертикальної осі;
– поворот у вертикальній поздовжній площині симетрії РСУ на кут не менше + 17º / -14º;
– поворот у вертикальній поперечній площині вліво і вправо на кут не більше ± 7 º
Toyota прискорила розробку наступного покоління пікапа Hilux. Незадовго до офіційної прем'єри, яка може відбутися вже…
Компанія Renault готує нове покоління електромобілів класу C, які повинні стати дешевшими за бензинові аналоги…
Придбання автомобіля з пробігом завжди пов'язане з певними ризиками. Навіть досвідчені водії нерідко роблять помилки,…
Не всі водії усвідомлюють, що проблеми з документами - не єдина причина, через яку можна…
Щоб знизити собівартість виробництва, інженери Tesla спростили внутрішнє оздоблення автомобілів і прибрали частину функцій, притаманних…
Дискусії про те, який стиль водіння є кращим — спокійний чи динамічний із різкими прискореннями…
Leave a Comment