Авто

Відомий автомобільний експерт висловив шквал критики стосовно Tesla Cybertruck

Сенді Манро відомий критик у світі автоіндустрії, адже раніше він працював інженером-технологом у Ford протягом десяти років, а тепер має власний блог на YouTube, де проводить огляди різних автомобілів.

Цього разу він обрав майже новий Tesla Cybertruck, аби подолати за його кермом декілька сотень кілометрів. Сенді заявив, що був вражений потужністю, технологічністю та підгонкою деталей вантажівки, проте потрапив в невелике ДТП, намагаючись припаркуватись.

Річ у тім, що Манро був розчарований відсутністю бічних дзеркал та «неінформативністю» камери заднього виду. Він розповів, що від дзеркала в салоні авто немає жодної користі, адже коли багажний відсік закритий в нього нічого не видно.

«Також одна з речей, чим я незадоволений, це те, що я не знаю, де знаходиться задня частина цього транспортного засобу…Камера каже, що я маю близько метра до стіни, але насправді це скоріше декілька сантиметрів…», – сказав Манро.

Через великі габаритні розміри транспортного засобу Манро навіть кілька разів протаранив стіну, злегка погнувши задні краї вантажівки та задряпавши частину заднього бампера. В результаті він сказав, що водіям треба поводитись за кермом цього пікапа так, «ніби вони за кермом тягача».

Цікаво, що Сенді Манро далеко не перший, хто скаржиться на складність керування новим Tesla Cybertruck. Нещодавно журналісти MotorTrend помітили, що камера заднього виду не працює, коли ввімкнено покажчик повороту вантажівки, оскільки відео з камери заднього огляду замінюється відео з іншої камери сліпих зон.

Цікаво, що Сенді Манро далеко не перший, хто скаржиться на складність керування новим Tesla Cybertruck. Нещодавно журналісти MotorTrend помітили, що камера заднього виду не працює, коли ввімкнено покажчик повороту вантажівки, оскільки відео з камери заднього огляду замінюється відео з іншої камери сліпих зон.

Це майже унеможливлювало процес паркування заднім ходом, адже головний екран мультимедіа не дозоляв водієві обрати іншу камеру. Однак, інженери Tesla виправили цей недолік, оновивши програмне забезпечення автівки.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Tesla

Останні записи

Перші подробиці про новий Porsche GT3 RS перед офіційним дебютом

Porsche готує оновлену версію свого екстремального спорткара 911 GT3 RS покоління 992. Прототип новинки з…

26.08.2025

Honda та Acura під розслідуванням у США через поломки двигунів та пожежі

В останні тижні в США розгорівся скандал через масові поломки двигунів на автомобілях Honda та…

26.08.2025

Mazda CX-60 2025 отримала доступніший 2,5-літровий бензиновий мотор Skyactiv-G

Mazda вирішила зробити свій середньорозмірний кросовер CX-60 2025 привабливішим для покупців, додавши в лінійку новий…

26.08.2025

Антифриз для авто: що дійсно важливо при виборі охолоджувальної рідини

Водії часто сперечаються про те, який антифриз вибрати – червоний, зелений, жовтий чи будь-який інший.…

26.08.2025

Названі 5 автомобілів, які найчастіше викрадають у 2025 році

Щороку японські страховики публікують оновлені дані про викрадення автомобілів, і статистика 2024 року знову виявилася…

26.08.2025

BMW готує серію справжніх позашляховиків Rugged до 2029 року

BMW всерйоз націлена на сегмент справжніх позашляховиків. Компанія розглядає запуск окремої лінійки моделей з підвищеною…

26.08.2025