Авто

Відомий автомобільний експерт висловив шквал критики стосовно Tesla Cybertruck

Сенді Манро відомий критик у світі автоіндустрії, адже раніше він працював інженером-технологом у Ford протягом десяти років, а тепер має власний блог на YouTube, де проводить огляди різних автомобілів.

Цього разу він обрав майже новий Tesla Cybertruck, аби подолати за його кермом декілька сотень кілометрів. Сенді заявив, що був вражений потужністю, технологічністю та підгонкою деталей вантажівки, проте потрапив в невелике ДТП, намагаючись припаркуватись.

Річ у тім, що Манро був розчарований відсутністю бічних дзеркал та «неінформативністю» камери заднього виду. Він розповів, що від дзеркала в салоні авто немає жодної користі, адже коли багажний відсік закритий в нього нічого не видно.

«Також одна з речей, чим я незадоволений, це те, що я не знаю, де знаходиться задня частина цього транспортного засобу…Камера каже, що я маю близько метра до стіни, але насправді це скоріше декілька сантиметрів…», – сказав Манро.

Через великі габаритні розміри транспортного засобу Манро навіть кілька разів протаранив стіну, злегка погнувши задні краї вантажівки та задряпавши частину заднього бампера. В результаті він сказав, що водіям треба поводитись за кермом цього пікапа так, «ніби вони за кермом тягача».

Цікаво, що Сенді Манро далеко не перший, хто скаржиться на складність керування новим Tesla Cybertruck. Нещодавно журналісти MotorTrend помітили, що камера заднього виду не працює, коли ввімкнено покажчик повороту вантажівки, оскільки відео з камери заднього огляду замінюється відео з іншої камери сліпих зон.

Цікаво, що Сенді Манро далеко не перший, хто скаржиться на складність керування новим Tesla Cybertruck. Нещодавно журналісти MotorTrend помітили, що камера заднього виду не працює, коли ввімкнено покажчик повороту вантажівки, оскільки відео з камери заднього огляду замінюється відео з іншої камери сліпих зон.

Це майже унеможливлювало процес паркування заднім ходом, адже головний екран мультимедіа не дозоляв водієві обрати іншу камеру. Однак, інженери Tesla виправили цей недолік, оновивши програмне забезпечення автівки.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Tesla

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025