Інтер’єр у e-5008 такий самий, як у дорогих версій e-3008. Є i-Cockpit з 21-дюймовим злегка вигнутим дисплеєм, що піднімається над передньою панеллю, ліва половина якого відведена під показники приладів, а права – під управління мультимедійною системою. По центру – кнопки швидкого доступу i-Toggles, що настроюються, всього їх 10. Рульове колесо усічене зверху і знизу, на ньому розташовані сенсорні елементи управління. Буде у кросовера і версія GT, відмінності якої зводяться до більш спортивного оформлення салону, 20-дюймових дисків та адаптивного круїз-контролю.
Найдоступніша модифікація Peugeot E-5008 – з одним 214-сильним електромотором на передній осі та батареєю ємністю 73 кіловат-години, що забезпечує до 500 кілометрів ходу. Заявлена і потужніша передньопривідна версія з електромотором потужністю 231 кінська сила і 98-кіловатною батареєю – такий електрокар проїжджає на одній зарядці до 660 кілометрів. Топовий варіант називається Electric 320: у такого E-5008 повний привід і два електромотори сумарною потужністю 320 кінських сил, а ємність батареї 98 кіловат-годин. Запас ходу складає 500 км.
Що ж до модифікації з «м’якогібридною» установкою, то такий 5008 укомплектований 1,2-літровою «турботрійкою» Pure Tech на 136 сил і «роботом» із вбудованим електромотором. Пізніше на ринок вийде і гібрид, що підряджається, зі 125-сильним ДВС і 150-сильним електромотором, але це відбудеться не раніше 2025 року.
Ціни поки не оголошені, але за попередніми оцінками, у Великобританії за Peugeot 5008 попросять щонайменше 40 тисяч фунтів стерлінгів, а E-5008 коштуватиме приблизно 50 тисяч. Для порівняння: Tesla Model Y на британському ринку коштує від 45 тисяч фунтів стерлінгів. Старт продажів намічено на осінь.
Leave a Comment