Новий Mercedes-AMG GT отримав версію з чотирициліндровим двигуном
Share
На такі машини ставлять дволітрову «четвірку» M 139, яку можна знайти на хетчбеках A 45 і купе Lotus Emira. У випадку з GT 43 мотор розвиває 421 кінську силу і 500 Нм моменту, що крутить, дозволяючи розганятися до першої «сотні» за 4,6 секунди. Привід у новинки задній, тяга на колеса йде через автомат AMG Speedshift MCT 9G.
Двохдверці Mercedes-AMG GT другого покоління, яка дебютувала минулого року з двигунами V8, додали початкову версію GT 43 з мотором від родстера SL. Дволітрова «четвірка» M 139 забезпечена електричним турбокомпресором. На купе її віддача становить 421 кінську силу і 500 Нм моменту, що крутить, тоді як на SL 43 – 381 силу і 480 Нм. Коробка передач – автомат AMG Speedshift MCT 9G з “мокрим” багатодисковим зчепленням замість гідротрансформатора. Привід, звичайно, задній.
Недолік потужності в GT 43 компенсується полегшеною конструкцією. Наприклад, підвіски виготовлені з кованого алюмінію, а опори пружин приклеєні, що зекономило по 200 грамів на колесо. Інші особливості – стабілізатори зі змінною товщиною стінок і композитні гальма з шестипоршневими фіксованими супортами не передньої осі.
За доплату на машину поставлять амортизатори AMG Ride Control і поворотний механізм задніх коліс. Динамічні характеристики такі: розгін до ста займає 4,6 секунд, максималка – 280 кілометрів на годину. Для порівняння: середньому GT 55 на прискорення до сотні потрібно 3,9 секунди, а максимальна швидкість у нього дорівнює 295 кілометрів на годину.
Стандартне оснащення включає спортивні крісла та вертикальний дисплей медіасистеми діагоналлю 11,9 дюйми. У списку опцій – кілька стайлінг-пакетів та набір AMG Dynamic Plus, що дозволяє повною мірою розкрити закладений у модель потенціал. У пакет входять активні опори двигуна, задній диференціал з електронним блокуванням, режим їзди Race, активний передній спойлер і фіксоване антикрило. Ціни на спорткар поки не оголошено.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Скарбик Павло
Головний редактор видання UaMotors.
Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.
Leave a Comment