Абсолютно новий Duster: фото базової версії з мінімумом опцій

0
494

На французькому сайті Dacia запущено конфігуратор майбутнього бестселера. Початкова версія коштує 19690 євро і виглядає такий варіант просто: взутий в сталеві 16-дюймові колеса, може бути пофарбований тільки в білий колір, доступний з тканинним салоном без медіасистеми. Втім, зовсім бідним назвати кросовер не можна: безпека Дастера на рівні!

Покупцеві початкової версії не доведеться доплачувати за передні подушки та шторки безпеки, систему стабілізації та допомоги при торканні в підйом, систему екстреного гальмування з розпізнаванням пішоходів, асистенти розпізнавання дорожніх знаків та контролю смуги, задні парктроніки, датчик світла, круїз-контроль кондиціонер, електродзеркала, рейлінги на даху та світлодіодні ДХО.

Заощадили на медіасистемі: водію чи пасажиру доведеться «пожертвувати» смартфоном, щоб активувати аудіодинаміки. Інший пристрій інтегрується із заводською системою через Bluetooth, є один USB-роз’єм і чотири динаміки. Єдиний кольоровий екранчик (3,5 дюйма) між «колодцями» аналогових приладів: на ньому відображаються дані бортового комп’ютера та мітки з датчиків тиску в шинах.

Базовий Duster може бути тільки передньопривідним, під капотом 1,0-літровий трициліндровий 100-сильний (160 Нм) турбомотор, який працює на бензині та пропані. Тяга передається через 6-ступінчасту “механіку”. Приємний бонус – два паливні баки по 50 літрів, тобто з урахуванням середньої витрати палива 8 літрів на 100 кілометрів загальний запас ходу досягає 1250 кілометрів!

Найдорожчий європейський Duster потягне на 28 100 євро: така версія може мати або турбомотор 1.2 (130 сил), «механіку» і повний привід, або гібридну силову установку E-Tech (140 сил) на основі «атмосферника» 1.6, але з передніми провідними колесами та автоматизованою коробкою передач.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!