Авто

Представлено електричний Dodge Charger: 670 сил, повний привід та спеціальний режим для «пончиків»

Share

Марка Dodge офіційно презентувала Charger нового покоління. Поки масл-кар дебютував лише як повністю електричного купе. Пізніше до нього приєднаються електричний седан.

Серійний Charger Daytona – товарне втілення однойменного концепту, показаного влітку позаминулого року. Це перша в історії повністю електрична Dodge, а також перша модель на новій платформі STLA Large концерну Stellantis. На старті продажу покупцям запропонують дві модифікації зі стандартним повним приводом – R/T та Scat Pack.

У базовому виконанні електрокупе розвиває на піку 496 к.с. і 548 Нм, у старшому – 670 к.с. та 850 Нм. Однак така віддача доступна лише протягом 15 секунд у режимі PowerShot, який активується натисканням кнопки на кермі. За замовчуванням потужність буде на 40 сил менше. Charger Daytona R/T набирає 60 миль на годину (97 км/год) за 4,7 секунди та проїжджає дрегову дистанцію за чверть милі за 13,1 секунди.

Показники Charger Daytona Scat Pack – 3,3 та 11,5 секунд відповідно. Водночас менш потужний електромобіль перевершує топову версію за максимальною швидкістю — 220 проти 216 км/год.

В обох випадках встановлено 400-вольтову батарею ємністю 100,5 кіловат-години, яка підтримує швидку 350-кіловатну зарядку. Для R/T її вистачить на 510 км шляху, а запас ходу Scat Pack — 418 км. З 20 до 80 відсотків можна зарядитись приблизно за 28 хвилин.

Система вибору режимів руху Dodge Charger Daytona має спеціальні калібрування для дрифту та «пончиків». Також передбачені два налаштування, які готують електромобіль до гонки: можна прогріти шини перед стартом на дрэг-стрипі або задати оптимальну температуру батареї, щоб проїхати якнайбільше кіл поспіль.

Від концепту серійному електромобілю дісталися переднє антикрило R-Wing, що генерує додаткову притискну силу, і патентована система Fratzonic Chambered Exhaust, яка імітує звук бензинового V8.

Залежно від комплектації Charger Daytona отримає цифрову приладку на 10,25 або 16 дюймів і 12,3-дюймовий тачскрин мультимедійної системи Dodge Uconnect 5. У стандартному оснащенні заявлені адаптивний круїз-контроль, системи розпізнавання дорожніх знаків, екстреного гальмування, стеження за сліпими зонами та ряд інших помічників.

Виробництво електромобілів стартує у середині цього року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Dodge

Останні записи

Як антифриз може допомогти продовжити життя двигуна автомобіля

Антифриз – це справжній рятівник для машини. Він не дає двигуну замерзнути взимку чи перегрітися…

24.11.2024

Ford Ranger отримає важку версію Super Duty (ФОТО)

Ford Ranger з'явиться важка версія Super Duty: перші фото. Австралійський підрозділ «блакитного овалу» поділився тизером…

24.11.2024

Volkswagen готує до виходу оновлений Polo у 2025 році

Про це в інтерв'ю Autocar розповів відповідальний за технічний розвиток німецького автогіганта Кай Грюніц на…

24.11.2024

Що потрібно знати про заміну моторного масла

Експерт розвіяв популярні міфи та дав чіткі поради щодо заміни моторної оливи. Він зазначив, що…

24.11.2024

Великобританія планує заборонити авто з ДВЗ до 2030 року

Великобританія рішуче затвердила нову дату заборони виробництва автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) — 2030…

24.11.2024

В Україні штрафують водіїв за брудне авто

Чесно кажучи, багато водіїв в Україні вважають, що вигляд їхнього авто — це їхня особиста…

24.11.2024