Авто

Представлено електричний Dodge Charger: 670 сил, повний привід та спеціальний режим для «пончиків»

Марка Dodge офіційно презентувала Charger нового покоління. Поки масл-кар дебютував лише як повністю електричного купе. Пізніше до нього приєднаються електричний седан.

Серійний Charger Daytona – товарне втілення однойменного концепту, показаного влітку позаминулого року. Це перша в історії повністю електрична Dodge, а також перша модель на новій платформі STLA Large концерну Stellantis. На старті продажу покупцям запропонують дві модифікації зі стандартним повним приводом – R/T та Scat Pack.

У базовому виконанні електрокупе розвиває на піку 496 к.с. і 548 Нм, у старшому – 670 к.с. та 850 Нм. Однак така віддача доступна лише протягом 15 секунд у режимі PowerShot, який активується натисканням кнопки на кермі. За замовчуванням потужність буде на 40 сил менше. Charger Daytona R/T набирає 60 миль на годину (97 км/год) за 4,7 секунди та проїжджає дрегову дистанцію за чверть милі за 13,1 секунди.

Показники Charger Daytona Scat Pack – 3,3 та 11,5 секунд відповідно. Водночас менш потужний електромобіль перевершує топову версію за максимальною швидкістю — 220 проти 216 км/год.

В обох випадках встановлено 400-вольтову батарею ємністю 100,5 кіловат-години, яка підтримує швидку 350-кіловатну зарядку. Для R/T її вистачить на 510 км шляху, а запас ходу Scat Pack — 418 км. З 20 до 80 відсотків можна зарядитись приблизно за 28 хвилин.

Система вибору режимів руху Dodge Charger Daytona має спеціальні калібрування для дрифту та «пончиків». Також передбачені два налаштування, які готують електромобіль до гонки: можна прогріти шини перед стартом на дрэг-стрипі або задати оптимальну температуру батареї, щоб проїхати якнайбільше кіл поспіль.

Від концепту серійному електромобілю дісталися переднє антикрило R-Wing, що генерує додаткову притискну силу, і патентована система Fratzonic Chambered Exhaust, яка імітує звук бензинового V8.

Залежно від комплектації Charger Daytona отримає цифрову приладку на 10,25 або 16 дюймів і 12,3-дюймовий тачскрин мультимедійної системи Dodge Uconnect 5. У стандартному оснащенні заявлені адаптивний круїз-контроль, системи розпізнавання дорожніх знаків, екстреного гальмування, стеження за сліпими зонами та ряд інших помічників.

Виробництво електромобілів стартує у середині цього року.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Dodge

Останні записи

Електричний спорткар Porsche 718 Cayman сфотографували на тестах

Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…

30.10.2025

Реальний запас ходу електрокарів: як різні методики спотворюють показники

Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…

30.10.2025

Топ-10 найпопулярніших нових авто в Європі за вересень місяць

За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…

30.10.2025

Коли подушки безпеки не рятують і як уникнути небезпеки

Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…

30.10.2025

LED і ксенон у вашому авто: що варто знати, щоб не потрапити на штраф

Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…

30.10.2025

Toyota готує електричний пікап на платформі Land Cruiser Se

Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…

30.10.2025