У Римі у шоурумі BMW на Via Salaria відбулася презентація нового BMW X2 та його електричної версії iX2. Шоурум було повністю оновлено та модернізовано для покращення купівельного досвіду та пропонованих послуг. Офіційний старт продажів заплановано на 3 березня.
«Дизайн наших BMW вже відображає досвід водіння, заснований на принципі, згідно з яким форма відображає досвід, а для перетворення цього досвіду на радість відіграють високі технології та цифровізація. Таким чином, наше прагнення доставити радість, тобто сучасний іммерсивний і чуттєвий досвід», – заявили в компанії.
В рамках заходу також було оголошено про співпрацю з віртуальним інфлюєнсером Lil Miquela, додаючи додатковий аспект цифровізації.
Захід прикрасили діджей-сет, виступ квартету на електроскрипках та меню від Росчіолі, а такі знаменитості, як Беппе Фіорелло, Лавінія Бьяджіотті, Ернесто Д’Ардженіо та Джиммі Гіоне додали вечору жвавості.
Сальваторе Нанні, генеральний директор BMW Roma, розповів про філософію перетворення шоуруму на Via Salaria, яка надалі торкнеться ще 41 торгової точки протягом 2024 року. Воно спрямоване на покращення клієнтського досвіду через створення більш затишної та домашньої атмосфери, спрощуючи як процес купівлі, так і знайомство з моделями через фахівців Genius, експертів із продукції.
Jeep офіційно підтвердила випуск електричного позашляховика Recon, який надійде у виробництво на початку 2026 року.…
Аварійка - це офіційний попереджувальний сигнал, який використовують лише у небезпечних ситуаціях. Частою помилкою є…
У Києві почали тестувати новий світлофорний сигнал "Грецький хрест", який має підвищити безпеку та полегшити…
На автосалоні в Гуанчжоу представили Audi E5 Sportback Special Performance quattro - нову версію електричного…
На автосалоні в Гуанчжоу FAW-Volkswagen представив оновлений кросовер Volkswagen Tayron L PHEV 2026, що надійде…
Audi завжди асоціювалася з престижем, проте навіть у німецького бренду траплялися невдалі рішення, які давалися…
Leave a Comment