У Римі у шоурумі BMW на Via Salaria відбулася презентація нового BMW X2 та його електричної версії iX2. Шоурум було повністю оновлено та модернізовано для покращення купівельного досвіду та пропонованих послуг. Офіційний старт продажів заплановано на 3 березня.
«Дизайн наших BMW вже відображає досвід водіння, заснований на принципі, згідно з яким форма відображає досвід, а для перетворення цього досвіду на радість відіграють високі технології та цифровізація. Таким чином, наше прагнення доставити радість, тобто сучасний іммерсивний і чуттєвий досвід», – заявили в компанії.
В рамках заходу також було оголошено про співпрацю з віртуальним інфлюєнсером Lil Miquela, додаючи додатковий аспект цифровізації.
Захід прикрасили діджей-сет, виступ квартету на електроскрипках та меню від Росчіолі, а такі знаменитості, як Беппе Фіорелло, Лавінія Бьяджіотті, Ернесто Д’Ардженіо та Джиммі Гіоне додали вечору жвавості.
Сальваторе Нанні, генеральний директор BMW Roma, розповів про філософію перетворення шоуруму на Via Salaria, яка надалі торкнеться ще 41 торгової точки протягом 2024 року. Воно спрямоване на покращення клієнтського досвіду через створення більш затишної та домашньої атмосфери, спрощуючи як процес купівлі, так і знайомство з моделями через фахівців Genius, експертів із продукції.
Щомісяця в Україну завозять близько 20 000 вживаних автомобілів, більшість із яких - з Європи.…
Німецький автогігант Audi, що належить концерну Volkswagen, розглядає будівництво нового заводу в південних штатах США.…
Багато водіїв ретельно стежать за станом шин: перевіряють тиск, контролюють зношення протектора та намагаються уникати…
Спільне підприємство GAC Honda представило в Китаї седан Honda Accord 2025 з гібридною силовою установкою,…
За даними патрульної поліції, з січня по травень 2025 року в Україні внаслідок дорожньо-транспортних пригод…
Власникам деяких електричних та гібридних моделей Volvo рекомендується якнайшвидше звернутися до офіційного сервісного центру. Причина…
Leave a Comment