У Римі у шоурумі BMW на Via Salaria відбулася презентація нового BMW X2 та його електричної версії iX2. Шоурум було повністю оновлено та модернізовано для покращення купівельного досвіду та пропонованих послуг. Офіційний старт продажів заплановано на 3 березня.
«Дизайн наших BMW вже відображає досвід водіння, заснований на принципі, згідно з яким форма відображає досвід, а для перетворення цього досвіду на радість відіграють високі технології та цифровізація. Таким чином, наше прагнення доставити радість, тобто сучасний іммерсивний і чуттєвий досвід», – заявили в компанії.
В рамках заходу також було оголошено про співпрацю з віртуальним інфлюєнсером Lil Miquela, додаючи додатковий аспект цифровізації.
Захід прикрасили діджей-сет, виступ квартету на електроскрипках та меню від Росчіолі, а такі знаменитості, як Беппе Фіорелло, Лавінія Бьяджіотті, Ернесто Д’Ардженіо та Джиммі Гіоне додали вечору жвавості.
Сальваторе Нанні, генеральний директор BMW Roma, розповів про філософію перетворення шоуруму на Via Salaria, яка надалі торкнеться ще 41 торгової точки протягом 2024 року. Воно спрямоване на покращення клієнтського досвіду через створення більш затишної та домашньої атмосфери, спрощуючи як процес купівлі, так і знайомство з моделями через фахівців Genius, експертів із продукції.
Через шість років після запуску поточного покоління знаменитого японського кросовера RAV4 компанія Toyota готова провести…
У холодну пору року нерідко можна помітити, як із вихлопних труб автомобілів тече вода або…
Серпень 2024 року став важливим етапом для хетчбека Dacia Sandero, який знову посів перше місце…
Незважаючи на нову назву, наступний Audi A7 продовжить конкурувати із традиційними конкурентами поточного A6, такими…
Автомобільний гігант Stellantis представив перший тизер повністю оновленого кросовера Jeep Compass 2025, натякаючи на різноманітність…
Десятки тисяч машин Nissan Leaf потрапили під відгук з міркувань безпеки. Автовиробник стверджує, що високовольтна…
Leave a Comment