Авто

Fiat показав п’ять концептів: такими будуть майбутні моделі марки

Share

Загалом заплановано кілька автомобілів на одній платформі: перша з них дебютує в липні, а решта — щорічно протягом наступних трьох років. Відомо, що вони будуть і традиційні установки з ДВЗ, і гібридні, і електричні. Поки Fiat показали лише концепти, всього їх п’ять з різними типами кузовів. Це сіті-кар, кросовер, фастбек, пікап та кемпер.

Усі шоу-кари поєднує не лише єдина глобальна платформа, а й загальна філософія: «функціональність ніколи не повинна існувати без задоволення». У Fiat відзначають, що серійні версії цих автомобілів можуть випускатися і продаватися в будь-якій частині світу, оскільки будуть укомплектовані різними типами установок залежно від умов того чи іншого ринку. При цьому до 80 відсотків деталей у цих машин будуть однакові.

Усі п’ять концептів натхненні Fiat Panda, моделлю, яка відіграла велику роль історії італійської марки. Перший з них – це сіті-кар трохи більший за Панди з містким салоном, дизайн якого натхненний фабрикою Фіата в Лінготто. Особливу увагу приділено екологічно чистим матеріалам: у обробці застосовується перероблений пластик та бамбукові тканини.

На пікап Fiat робить великі ставки – у компанії припускають, що така модель буде популярна не тільки в Південній Америці, а й на інших ринках, навіть у Європі. Пікап поєднує комфорт позашляховика і функціональність комерційного автомобіля, а завдяки компактним розмірам його можна експлуатувати і в місті.

Концепт, позначений як фастбек, у Fiat називають «спадкоємцем» двох популярних моделей марки – Fastback у Бразилії та Tipo на Близькому Сході. У нього спортивний силует купеподібного кросовера, який може припасти до душі молодій аудиторії.

Четвертий концепт – це сімейний кросовер, який Fiat називає “гіга-Пандою”. Його описують як безпечний, універсальний, місткий та надійний автомобіль для сім’ї. Нарешті, кемпер віддає шану Panda 80-х. Він однаково підійде і для міста, і для подорожей на природу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Fiat

Останні записи

Чому кузови масових автомобілів не виготовляються з пластику

Пластиковий кузов на автомобілі вперше з’явився більше 80 років тому, і здавалося, що це буде…

06.12.2024

Названо автомобільні бренди з найнадійнішими моделями

Цього року з'ясувалося, що довіра до електрокарів та гібридів знижується. Машини з ДВЗ та гібриди…

06.12.2024

Чотири незручні функції в автомобілях, які розчаровують водіїв

Сучасні авто зараз реально більше схожі на гаджети на колесах. Купа всіляких "фішок", які мали…

06.12.2024

Як уникнути проблем через нічні заморозки: поради для автомобілістів

Найпоширеніша ситуація, коли вранці після заморозків автомобіль не заводиться. Експерт вважає, що глобальна причина криється у…

06.12.2024

Названо предмети, які небезпечно залишати в авто взимку

Зима — це завжди трохи головного болю для водіїв. Треба не тільки підлаштовуватися до умов…

06.12.2024

Новий Hyundai Santa Fe 2025 отримав сучасну силову установку

Південнокорейський автовиробник Hyundai представив оновлений кросовер Santa Fe 2025 модельного року, який отримав вдосконалену силову…

06.12.2024