Незважаючи на недавні скандали, пов’язані безпосередньо з дизельними моторами, експерти назвали ряд переваг двигунів саме на «важкому» паливі.
Двигуни на дизелі витрачають набагато менше палива, ніж бензинові. Все через ККД – якщо у дизельних моторів КПЛ становить 40-50%, то у бензинових – 30%. Тому у дизельних велика частина згораємого палива йде в потужність і крутний момент, а у бензинових майже все йде в корпус.
Конструкція дизельних моторів набагато простіша і не вимагає складної системи охолодження. Тим більше, вона не має електричної системи запалювання, яка завдає чимало клопоту у бензинових.
Двигуни на «важкому» паливі здатні видавати хороші показники крутного моменту при невеликих оборотах. Саме через це ці двигуни застосовують саме у важкій техніці: тракторах, вантажівках і т.д.
Дизельні двигуни, на відміну від бензинових, що не вибагливі до якості палива. Вони можуть відмінно працювати як на синтетичному паливі, так і на рослинному маслі.
І, за статистикою, дизельні двигуні більш безпечні. Вони виділяють менше парів, і, до того ж, дизельне паливо не так вже просто підпалити.
джерело: versiya.info
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment