Незважаючи на недавні скандали, пов’язані безпосередньо з дизельними моторами, експерти назвали ряд переваг двигунів саме на «важкому» паливі.
Двигуни на дизелі витрачають набагато менше палива, ніж бензинові. Все через ККД – якщо у дизельних моторів КПЛ становить 40-50%, то у бензинових – 30%. Тому у дизельних велика частина згораємого палива йде в потужність і крутний момент, а у бензинових майже все йде в корпус.
Конструкція дизельних моторів набагато простіша і не вимагає складної системи охолодження. Тим більше, вона не має електричної системи запалювання, яка завдає чимало клопоту у бензинових.
Двигуни на «важкому» паливі здатні видавати хороші показники крутного моменту при невеликих оборотах. Саме через це ці двигуни застосовують саме у важкій техніці: тракторах, вантажівках і т.д.
Дизельні двигуни, на відміну від бензинових, що не вибагливі до якості палива. Вони можуть відмінно працювати як на синтетичному паливі, так і на рослинному маслі.
І, за статистикою, дизельні двигуні більш безпечні. Вони виділяють менше парів, і, до того ж, дизельне паливо не так вже просто підпалити.
джерело: versiya.info
Навіть із розвитком електромобілів багато водіїв продовжують заряджати їх до 100% "про всяк випадок" і…
Багато власників автомобілів прагнуть економити на пальному через постійне зростання цін, проте не всі поради…
Європейський Союз може надати п'ятирічну відстрочку заборони на двигуни внутрішнього згоряння, реагуючи на тиск найбільших…
Штутгартський автовиробник має колосальний досвід у створенні двигунів, і зрівнятися з ним можуть лише окремі…
Автоексперт нагадав, що при виїзді автомобіля на ожеледицю ризик втрати керованості зростає багаторазово, особливо якщо…
Renault готує до зміни покоління свій популярний кросовер Duster. Прототипи вже проходять активні тести і…
Leave a Comment