Авто

Розкрито 4 електромобілі, які ламаються в 2 рази частіше за інших

Електромобілі стали привабливими не тільки через їх незначний вплив на навколишнє середовище, але й через мінімальну кількість деталей, що скорочує ймовірність їх частих поломок. Але навіть серед електрокарів знайдеться кілька моделей, які не спроможні похвалитися безвідмовністю.

Експерти видання «Finance.Yahoo» назвали чотири електричні автомобілі, від яких варто триматися подалі.

Tesla Model X

Коли мова заходить про електрокар, машини Tesla, ймовірно, приходять на думку одними з перших. Моделі американської марки миттєво впізнають на вулиці по шикарному екстер’єру та просунутим технологіям, але з надійністю у деяких із них все не так чудово.

Однією з найпоширеніших проблем автомобіля Model X, наприклад, є швидка розрядка тягового акумулятора та сторонні шуми в підвісці, що змушують власників машин періодично заїжджати в сервіс на її ремонт.

Hyundai Kona Electric

Батарейна версія субкомпактного кросовера Hyundai коштує набагато дешевше, ніж Tesla Model X, але також часто стикається з механічними несправностями. Одна з них пов’язана з відмовою тягової батареї і навіть електромотора.

Крім того, власники цієї моделі нарікають на періодичні труднощі із зарядкою машини, включаючи її повільну швидкість або навіть повну відмову системи.

Ford Mustang Mach-E

Покупці хвалять цю модель за те, що вона приємна оку і має відмінні характеристики. Ось тільки з надійністю у неї все не так добре, як із зовнішністю та продуктивністю.

За словами експертів, Ford Mustang Mach-E – це ще один приклад електромобіля, в якому покупці скаржаться на безліч проблем із батареєю (розрядка та раптове падіння запасу ходу, а також перегрів акумулятора).

Smart EQ Fortwo

Крихітний електромобіль, який легко паркуватиме. І це лише одна з його небагатьох переваг. Справа в тому, що запас ходу такого Smart вкрай невеликий (в середньому 95 км.). А якщо використовувати швидку зарядку дуже часто, то і цей показник поступово зійде нанівець і створить необхідність заміни дорогої батареї.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Топ-5 надійних японських кросоверів за 20 тис доларів, які легко проходять 300 тисяч км

Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…

15.12.2025

Toyota готує розширення модельного ряду електричних SUV

Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…

15.12.2025

Названо найпоширеніші помилки на практичному іспиті ТСЦ МВС

Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…

15.12.2025

Прототип Range Rover Sport SVR помічено на Нюрбургрингу (ФОТО)

На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…

15.12.2025

Volkswagen запускає нову еру гібридних електрокарів

Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…

15.12.2025

Автобренди знову продають однакові авто під різними логотипами

Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…

15.12.2025