Авто

Розкрито 4 електромобілі, які ламаються в 2 рази частіше за інших

Електромобілі стали привабливими не тільки через їх незначний вплив на навколишнє середовище, але й через мінімальну кількість деталей, що скорочує ймовірність їх частих поломок. Але навіть серед електрокарів знайдеться кілька моделей, які не спроможні похвалитися безвідмовністю.

Експерти видання «Finance.Yahoo» назвали чотири електричні автомобілі, від яких варто триматися подалі.

Tesla Model X

Коли мова заходить про електрокар, машини Tesla, ймовірно, приходять на думку одними з перших. Моделі американської марки миттєво впізнають на вулиці по шикарному екстер’єру та просунутим технологіям, але з надійністю у деяких із них все не так чудово.

Однією з найпоширеніших проблем автомобіля Model X, наприклад, є швидка розрядка тягового акумулятора та сторонні шуми в підвісці, що змушують власників машин періодично заїжджати в сервіс на її ремонт.

Hyundai Kona Electric

Батарейна версія субкомпактного кросовера Hyundai коштує набагато дешевше, ніж Tesla Model X, але також часто стикається з механічними несправностями. Одна з них пов’язана з відмовою тягової батареї і навіть електромотора.

Крім того, власники цієї моделі нарікають на періодичні труднощі із зарядкою машини, включаючи її повільну швидкість або навіть повну відмову системи.

Ford Mustang Mach-E

Покупці хвалять цю модель за те, що вона приємна оку і має відмінні характеристики. Ось тільки з надійністю у неї все не так добре, як із зовнішністю та продуктивністю.

За словами експертів, Ford Mustang Mach-E – це ще один приклад електромобіля, в якому покупці скаржаться на безліч проблем із батареєю (розрядка та раптове падіння запасу ходу, а також перегрів акумулятора).

Smart EQ Fortwo

Крихітний електромобіль, який легко паркуватиме. І це лише одна з його небагатьох переваг. Справа в тому, що запас ходу такого Smart вкрай невеликий (в середньому 95 км.). А якщо використовувати швидку зарядку дуже часто, то і цей показник поступово зійде нанівець і створить необхідність заміни дорогої батареї.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як безпечно мити двигун: поради для збереження електроніки

Перед миттям двигуна важливо захистити всі чутливі деталі. Закрийте котушки запалення, запобіжники, роз'єми та інші…

13.11.2025

Наступник Pajero Sport стане флагманом SUV-лінійки Mitsubishi

Розробка наступника моделі Mitsubishi Pajero Sport знаходиться у фінальній стадії. Очікується, що машина позбавиться приставки…

13.11.2025

Nissan випустить новий універсал на базі Dacia Jogger

Багаторічна співпраця Renault і Nissan продовжує приносити нові спільні проєкти, спрямовані на розвиток брендів на…

13.11.2025

Dacia готує до виходу найдешевший гібридний універсал у Європі

Dacia готує до дебюту новий універсал C-класу, який, за даними Autocar, з'явиться у 2026 році…

13.11.2025

У Німеччині розпочався новий судовий процес щодо Дизельгейту проти Volkswagen

Хоча штаб-квартира Volkswagen у Вольфсбурзі вже давно зосередилася на електромобілях та нових технологічних напрямах, у…

13.11.2025

BMW наймає фахівців для удосконалення систем допомоги водієві

Стало відомо, що BMW активно розширює команду фахівців у сфері систем допомоги водієві. Компанія шукає…

13.11.2025