Як описано в заявці на патент, опублікованій Офісом патентів і торгових марок США (USPTO) 4 січня, кермо може нахилятися або навіть переміщатися по панелі приладів, щоб служити допоміжною ручкою. У більшості автомобілів вже є звичайні ручки, призначені для цієї мети, зазначає Ford у заявці, але вони фіксовані на місці. Ручка, що переміщується, може бути більш корисною, і Ford вважає, що рульове колесо може виконувати цю функцію.
Для реалізації цієї ідеї Ford пропонує моторизовану систему, яка дозволить колесу нахилятися вперед і назад або обертатися так, щоб колесо було перпендикулярне до панелі приладів і його можна було легко схопити, намагаючись потрапити в автомобіль. Ford також обговорює механізм «ковзання» для кермового колеса та колонки, який дозволить їм переміщатися від одного боку панелі приладів до іншого — трохи схоже на пересувний кермовий механізм Mercedes-Benz Unimog.
Коли водій або пасажир підходить до автомобіля, датчики скануватимуть їхнє тіло, щоб визначити ідеальне положення для кермового колеса/допоміжної ручки. Це може бути виконано за допомогою камер, радарів та ультразвукових датчиків, які вже встановлені у багатьох автомобілях.
Ford не уточнив, для якого типу автомобіля призначено цю технологію, але вона може бути корисною для повнорозмірного пікапа або позашляховика.
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Leave a Comment