Як описано в заявці на патент, опублікованій Офісом патентів і торгових марок США (USPTO) 4 січня, кермо може нахилятися або навіть переміщатися по панелі приладів, щоб служити допоміжною ручкою. У більшості автомобілів вже є звичайні ручки, призначені для цієї мети, зазначає Ford у заявці, але вони фіксовані на місці. Ручка, що переміщується, може бути більш корисною, і Ford вважає, що рульове колесо може виконувати цю функцію.
Для реалізації цієї ідеї Ford пропонує моторизовану систему, яка дозволить колесу нахилятися вперед і назад або обертатися так, щоб колесо було перпендикулярне до панелі приладів і його можна було легко схопити, намагаючись потрапити в автомобіль. Ford також обговорює механізм «ковзання» для кермового колеса та колонки, який дозволить їм переміщатися від одного боку панелі приладів до іншого — трохи схоже на пересувний кермовий механізм Mercedes-Benz Unimog.
Коли водій або пасажир підходить до автомобіля, датчики скануватимуть їхнє тіло, щоб визначити ідеальне положення для кермового колеса/допоміжної ручки. Це може бути виконано за допомогою камер, радарів та ультразвукових датчиків, які вже встановлені у багатьох автомобілях.
Ford не уточнив, для якого типу автомобіля призначено цю технологію, але вона може бути корисною для повнорозмірного пікапа або позашляховика.
Несподівана поява нового Nissan Micra на етикетці автокомпонента підтвердила його ім'я та показала перші відмінності…
Зима – не найкращий час для будь-якого автомобіля. Його експлуатація в таких умовах завжди пов'язана…
Перед початком зими у машині потрібно перевірити стан АКБ, а також коректність роботи термостату та…
Сучасні технології допомагають автомобілям стати безпечнішими, і Volkswagen робить значний крок уперед у цій галузі.…
У жовтні в Україні зареєстрували 4277 нових електромобілів на акумуляторних батареях (BEV), що на 5%…
Японський автовиробник Nissan збирається вивести на ринок новий продукт для електричного сегменту спортивних автомобілів, збудований…
Leave a Comment