Як описано в заявці на патент, опублікованій Офісом патентів і торгових марок США (USPTO) 4 січня, кермо може нахилятися або навіть переміщатися по панелі приладів, щоб служити допоміжною ручкою. У більшості автомобілів вже є звичайні ручки, призначені для цієї мети, зазначає Ford у заявці, але вони фіксовані на місці. Ручка, що переміщується, може бути більш корисною, і Ford вважає, що рульове колесо може виконувати цю функцію.
Для реалізації цієї ідеї Ford пропонує моторизовану систему, яка дозволить колесу нахилятися вперед і назад або обертатися так, щоб колесо було перпендикулярне до панелі приладів і його можна було легко схопити, намагаючись потрапити в автомобіль. Ford також обговорює механізм «ковзання» для кермового колеса та колонки, який дозволить їм переміщатися від одного боку панелі приладів до іншого — трохи схоже на пересувний кермовий механізм Mercedes-Benz Unimog.
Коли водій або пасажир підходить до автомобіля, датчики скануватимуть їхнє тіло, щоб визначити ідеальне положення для кермового колеса/допоміжної ручки. Це може бути виконано за допомогою камер, радарів та ультразвукових датчиків, які вже встановлені у багатьох автомобілях.
Ford не уточнив, для якого типу автомобіля призначено цю технологію, але вона може бути корисною для повнорозмірного пікапа або позашляховика.
Трамп вводить 25-відсоткові мита на всі імпортні автомобілі. Новий виток торгової війни загрожує серйозними наслідками…
У Євросоюзі погодили нові жорсткі заходи: якщо водій серйозно порушив правил дорожнього руху в одній…
Німецька асоціація ADAC щорічно проводить великі тести покришок: цього сезону експерти організації протестували 18 літніх…
У певний момент автолюбителям доводиться займатися продажем транспортного засобу. Багато хто в таких випадках використовують…
Компанія Mercedes-Benz нещодавно розкрила свої плани щодо майбутніх новинок. До них входить випуск 36 нових…
Невірний вибір автомобіля, особливо на вторинному ринку, може призвести до значних витрат на його ремонт…
Leave a Comment