Як описано в заявці на патент, опублікованій Офісом патентів і торгових марок США (USPTO) 4 січня, кермо може нахилятися або навіть переміщатися по панелі приладів, щоб служити допоміжною ручкою. У більшості автомобілів вже є звичайні ручки, призначені для цієї мети, зазначає Ford у заявці, але вони фіксовані на місці. Ручка, що переміщується, може бути більш корисною, і Ford вважає, що рульове колесо може виконувати цю функцію.
Для реалізації цієї ідеї Ford пропонує моторизовану систему, яка дозволить колесу нахилятися вперед і назад або обертатися так, щоб колесо було перпендикулярне до панелі приладів і його можна було легко схопити, намагаючись потрапити в автомобіль. Ford також обговорює механізм «ковзання» для кермового колеса та колонки, який дозволить їм переміщатися від одного боку панелі приладів до іншого — трохи схоже на пересувний кермовий механізм Mercedes-Benz Unimog.
Коли водій або пасажир підходить до автомобіля, датчики скануватимуть їхнє тіло, щоб визначити ідеальне положення для кермового колеса/допоміжної ручки. Це може бути виконано за допомогою камер, радарів та ультразвукових датчиків, які вже встановлені у багатьох автомобілях.
Ford не уточнив, для якого типу автомобіля призначено цю технологію, але вона може бути корисною для повнорозмірного пікапа або позашляховика.
Toyota представила глибоко оновлений електричний кросовер bZ4X. Автомобіль отримав дві нові батареї на 57,7 та…
У жовтні в Західній Європі вперше за тривалий час зафіксували невеликий розворот у дизельному сегменті.…
Коли патруль зупиняє автомобіль, водій часто розгублюється, особливо якщо інспектор впевнений у своїй правоті й…
Volvo розширила модельний ряд компактного електрокросоверу EX30, представивши для європейського ринку нову версію Black Edition…
Нинішній Mitsubishi Outlander перебуває на ринку вже чотири роки. На початку цього року кросовер отримав…
Сьогодні автомийки самообслуговування дуже популярні: вони працюють цілодобово, дешевші за звичайні і дають водію відчуття…
Leave a Comment