Авто

Електрокари перевершують бензинові автомобілі при запуску в сильний мороз

Share

З приходом кожної зими постають питання про те, як екстремальний холод, сніг та лід впливають на автомобілі. Погана погода – не найкращий супутник на дорозі, це незаперечно. Особливо це стосується електромобілів, автономія яких може знижуватися в умовах сильного морозу. Однак нещодавно служба допомоги на дорогах Норвегії Viking розкрила несподіваний факт: електромобілі заводяться у холод краще, ніж автомобілі із двигунами внутрішнього згоряння.

Взимку типовою проблемою для водіїв є необхідність виклику евакуатора через проблеми з батареєю: холод може призвести до того, що автомобіль не заведеться, що може спричинити заміну акумулятора або навіть генератора. Що стосується електромобілів ситуація виглядає інакше. За даними Viking , в цих умовах електромобілі стикаються з меншою кількістю проблем, що суперечить поширеній думці про вплив холоду на електрокари.

У січні Viking надала допомогу близько 38 тисяч водіям, 23% з яких були на електромобілях. Враховуючи, що в Норвегії електрокари становлять 24% від загальної кількості автомобілів, статистика видається цілком логічною. Однак картина змінюється, коли мова заходить про допомогу через проблеми із запуском автомобілів у холод. З 16 410 автомобілів, які не могли завестися через мороз, лише 14% проблемних викликів припали на власників електромобілів.

«Ми дійшли висновку, що електромобіль значно краще справляється із проблемами запуску в холод, ніж середньостатистичний автомобіль із ДВЗ. Це відкриття дивовижно з огляду на загальну думку», — коментує Свейн Сетром, один із керівників компанії Viking .

Неминучим є те, що автономія електромобілів знижується в холоді через уповільнення хімічних реакцій в батареї, особливо в іонно-літієвих акумуляторах, а використання обігріву збільшує енергоспоживання. Дослідження Recurrent Auto підтверджує це, вказуючи на відмінності у зниженні запасу ходу в залежності від моделі та типу батареї. Очікується, що майбутні батареї на основі натрію зможуть краще впоратися з екстремальними кліматичними умовами.

Таким чином, незважаючи на зниження автономії, електромобілі демонструють кращу стійкість до морозів у порівнянні з автомобілями на бензині або дизелі, що ставить під сумнів стереотипи про холод як ворога моделей з батарейним живленням.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Volvo продовжить випуск моделі XC90 з двигуном внутрішнього згоряння

Багато великих позашляховиків з бензиновими або дизельними двигунами скоро будуть замінені повністю електричними аналогами, але…

13.11.2024

Водіям розповіли, з яким пробігом варто купувати авто на вторинному ринку

Купівля вживаного автомобіля часто нагадує рулетку. Невідомо, як довго прослужить машина, і як дбайливо поводився…

13.11.2024

Експерт пояснив, який тип акумулятора найкращий для автомобіля

Звичайному водієві можливо непросто зрозуміти, який акумулятор купувати для машини. Адже кальцієвий рекламується як найкращий…

13.11.2024

Українцям розповіли, чим загрожує перевищення рівня оливи у двигуні

Підвищений рівень масла в двигуні машини, незалежно від типу агрегату - бензинового або дизельного, може…

12.11.2024

Названо модель Toyota, яку не варто купувати на вторинному ринку

Toyota традиційно сприймається як надійний, невибагливий та ремонтопридатний бренд, автомобілі якого цінуються на вторинному ринку…

12.11.2024

11 найнадійніших седанів, серед яких особливо виділяється Toyota

Ми вже писали про автомобілі , які мають багато шансів проїхати 400 тис. км і не розвалитися.…

12.11.2024