З приходом кожної зими постають питання про те, як екстремальний холод, сніг та лід впливають на автомобілі. Погана погода – не найкращий супутник на дорозі, це незаперечно. Особливо це стосується електромобілів, автономія яких може знижуватися в умовах сильного морозу. Однак нещодавно служба допомоги на дорогах Норвегії Viking розкрила несподіваний факт: електромобілі заводяться у холод краще, ніж автомобілі із двигунами внутрішнього згоряння.
Взимку типовою проблемою для водіїв є необхідність виклику евакуатора через проблеми з батареєю: холод може призвести до того, що автомобіль не заведеться, що може спричинити заміну акумулятора або навіть генератора. Що стосується електромобілів ситуація виглядає інакше. За даними Viking , в цих умовах електромобілі стикаються з меншою кількістю проблем, що суперечить поширеній думці про вплив холоду на електрокари.
У січні Viking надала допомогу близько 38 тисяч водіям, 23% з яких були на електромобілях. Враховуючи, що в Норвегії електрокари становлять 24% від загальної кількості автомобілів, статистика видається цілком логічною. Однак картина змінюється, коли мова заходить про допомогу через проблеми із запуском автомобілів у холод. З 16 410 автомобілів, які не могли завестися через мороз, лише 14% проблемних викликів припали на власників електромобілів.
«Ми дійшли висновку, що електромобіль значно краще справляється із проблемами запуску в холод, ніж середньостатистичний автомобіль із ДВЗ. Це відкриття дивовижно з огляду на загальну думку», — коментує Свейн Сетром, один із керівників компанії Viking .
Неминучим є те, що автономія електромобілів знижується в холоді через уповільнення хімічних реакцій в батареї, особливо в іонно-літієвих акумуляторах, а використання обігріву збільшує енергоспоживання. Дослідження Recurrent Auto підтверджує це, вказуючи на відмінності у зниженні запасу ходу в залежності від моделі та типу батареї. Очікується, що майбутні батареї на основі натрію зможуть краще впоратися з екстремальними кліматичними умовами.
Таким чином, незважаючи на зниження автономії, електромобілі демонструють кращу стійкість до морозів у порівнянні з автомобілями на бензині або дизелі, що ставить під сумнів стереотипи про холод як ворога моделей з батарейним живленням.
Багато великих позашляховиків з бензиновими або дизельними двигунами скоро будуть замінені повністю електричними аналогами, але…
Купівля вживаного автомобіля часто нагадує рулетку. Невідомо, як довго прослужить машина, і як дбайливо поводився…
Звичайному водієві можливо непросто зрозуміти, який акумулятор купувати для машини. Адже кальцієвий рекламується як найкращий…
Підвищений рівень масла в двигуні машини, незалежно від типу агрегату - бензинового або дизельного, може…
Toyota традиційно сприймається як надійний, невибагливий та ремонтопридатний бренд, автомобілі якого цінуються на вторинному ринку…
Ми вже писали про автомобілі , які мають багато шансів проїхати 400 тис. км і не розвалитися.…
Leave a Comment