Авто

Оновлений Porsche Taycan: майже 1000 к.с., прискорена зарядка та збільшений запас ходу

Компанія Porsche планово оновила сімейство електромобілів Taycan, яке випускається з 2019 року. Топова версія Turbo S тепер розвиває 952 к.с. Найбільш далекобійний варіант здатний проїхати без підзаряджання до 678 кілометрів WLTP, а поповнення енергії з 10 до 80% займе лише 18 хвилин.

Поки що німці не розкрили всі деталі, але вже оголошені характеристики в оновленій моделі покращені. Базова версія Taycan розганяється до сотні за 4,8 секунди, топова Taycan Turbo S – за 2,4 секунди. Це відповідно на 0,6 та 0,4 секунди швидше, ніж у дорестайлінгових машин.

Поліпшення стало наслідком збільшення потужності електромоторів. Porsche Taycan додали 82 к.с., модифікація Turbo S отримала додатково 190 сил. З пакетом Sport Chrono з’являється функція 10-секундного збільшення віддачі на 95 коней.

Ємність батареї Performance Battery Plus зросла з 93 до 105 кВт*год. Водночас час швидкого заряджання з 10 до 80% зменшився з 37 до 18 хвилин завдяки підвищенню граничної потужності. Автономність найбільш далекобійної версії зросла до 678 кілометрів по WLTP (плюс 175 кілометрів або 35%). Ефективність рекуперації підвищена на 30%.

До стандартної комплектації всіх версій включена адаптивна пневмопідвіска. Для повнопривідних Тайканів стала доступна нова опція під назвою Porsche Active Ride. Така підвіска підтримує постійний рівень кузова при гальмуванні, розгоні та поворотах, забезпечуючи безпрецедентне зчеплення шин. При плавній їзді вона, як запевняє Porsche, практично повністю поглинає нерівності.

Зовнішні зміни незначні. Taycan приміряв нові фари, ліхтарі та бампери, змінив палітру для кузова та малюнки колісних дисків. Найпомітніша новинка — тривимірний напис PORSCHE з підсвіткою на п’ятих дверях. Незважаючи на розширення базової комплектації, оновлений Taycan в середньому на 15 кілограмів легший за попередника. Зокрема, було полегшено 12-вольтовий акумулятор.

Удосконалені інтерфейс та графіка всіх дисплеїв у салоні. Протокол синхронізації зі смартфоном Apple CarPlay став більш інтегрованим у штатну медіасистему. З цікавого – два нові варіанти оздоблення сидінь на базі текстилю та вовни. Покупці версій Turbo і Turbo S можуть вибрати їх замість шкіри безкоштовно, іншим доведеться доплатити.

У США оновлений Porsche Taycan подорожчав на суму від 7 до 14,1 тисяч доларів. Винятком стала лише модифікація 4S, яка додала лише 800 доларів. Водночас за океаном більше не пропонуватиметься звичайний універсал Sport Turismo, тільки позашляховий Cross Turismo. Європейський ринок зберіг усі представлені раніше варіанти.

Обсяг внесених змін вимагає проведення повного циклу випробувань. Taycan став настільки досконалішим, що зміг покращити свій час кола на Нюрбургрингу відразу на 26 секунд. Офіційно не оголошено, яка версія встановила рекорд. Не виключено, що це абсолютно нове виконання Taycan Turbo GT, яке ще не представлене.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Porsche

Останні записи

Чому літня гума небезпечна після перших заморозків

Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…

30.09.2025

Названо деталь у авто, яку водії міняють у 10 разів частіше, ніж треба

Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…

30.09.2025

Як реально знизити витрати пального: поради експерта

В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…

30.09.2025

Lexus RX 350h визнаний найнадійнішим гібридним SUV на ринку

Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…

30.09.2025

Дизель в Україні дорожчає, але дефіциту не очікується

В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…

30.09.2025

Mercedes і Volkswagen повертають фізичні перемикачі в автомобілі

Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…

30.09.2025