У Фербенксі, Аляска, було помічено кілька електромобілів Rivian R1T і R1S в камуфляжних «костюмах», що інтригують. Насправді, плівка призначена не для того, щоб щось приховувати, тому існує безліч припущень щодо того, що Rivian може тестувати на морозі. Цей момент збігається з розробкою оновленої лінійки R1 , постачання якої, як очікується, розпочнеться пізніше цього року. І камуфляж це просто спосіб привернути увагу людей.
Однак є кілька натяків на те, що оновлені R1T та R1S отримають невеликі зміни у дизайні. Це помітно попереду, оскільки камуфляж майже повністю закриває фари та світлову смугу. Зміна їхньої конструкції, швидше за все, вирішить одну з проблем Rivian . Як виявили деякі власники, поточні фари дозволяють накопичуватися снігу та льоду, а холодне світлодіодне світло не може їх розтопити, як це роблять галогенні фари.
Однак справжньою метою випробувань у холодну погоду на Алясці може стати точне налаштування модифікованої конфігурації силової установки. Передбачається, що оновлена лінійка R1 буде оснащена покращеним варіантом моторів Enduro , а також акумуляторами LFP , які зроблять пікапи доступнішими. Rivian , ймовірно, хоче протестувати їх в умовах сильного холоду, щоб дізнатися, чи можна використовувати їх у північних регіонах. Тестування теплового насоса також є досить вагомою причиною поїхати на Аляску.
За попередньою інформацією, Rivian також переглядає архітектуру автомобіля R1 , яка дозволить компанії скоротити кількість електронних блоків управління (ЕБУ) на 60% та довжину джгутів проводів на 25%.