AAS являють собою висувні заслінки, розташовані між переднім бампером і колісними арками. При переміщеннях у звичайному режимі вони приховані. Однак на швидкостях понад 80 км/год вони висовуються і закривають частину простору перед шинами і, таким чином, дозволяють контролювати турбулентність навколо передніх коліс.
Крім покращення обтічності, AAS у поєднанні з плоским днищем електромобіля на платформі E-GMP дозволяє збільшувати притискну силу. За розрахунками інженерів, технологія зберігає свою ефективність і на швидкостях понад 200 км/год.
Розробку вже випробувано на електромобілі Genesis GV60. Серійне застосування AAS передбачається головним чином на кросоверах та позашляховиках, де складно покращувати аеродинамічні характеристики стандартними методами. Наразі Hyundai подала заявки на патенти в Південній Кореї та США та планує випробувати заслінки на надійність. Після випробувань буде ухвалено рішення щодо доцільності впровадження AAS на серійні електромобілі.
Toyota представила глибоко оновлений електричний кросовер bZ4X. Автомобіль отримав дві нові батареї на 57,7 та…
У жовтні в Західній Європі вперше за тривалий час зафіксували невеликий розворот у дизельному сегменті.…
Коли патруль зупиняє автомобіль, водій часто розгублюється, особливо якщо інспектор впевнений у своїй правоті й…
Volvo розширила модельний ряд компактного електрокросоверу EX30, представивши для європейського ринку нову версію Black Edition…
Нинішній Mitsubishi Outlander перебуває на ринку вже чотири роки. На початку цього року кросовер отримав…
Сьогодні автомийки самообслуговування дуже популярні: вони працюють цілодобово, дешевші за звичайні і дають водію відчуття…
Leave a Comment