AAS являють собою висувні заслінки, розташовані між переднім бампером і колісними арками. При переміщеннях у звичайному режимі вони приховані. Однак на швидкостях понад 80 км/год вони висовуються і закривають частину простору перед шинами і, таким чином, дозволяють контролювати турбулентність навколо передніх коліс.
Крім покращення обтічності, AAS у поєднанні з плоским днищем електромобіля на платформі E-GMP дозволяє збільшувати притискну силу. За розрахунками інженерів, технологія зберігає свою ефективність і на швидкостях понад 200 км/год.
Розробку вже випробувано на електромобілі Genesis GV60. Серійне застосування AAS передбачається головним чином на кросоверах та позашляховиках, де складно покращувати аеродинамічні характеристики стандартними методами. Наразі Hyundai подала заявки на патенти в Південній Кореї та США та планує випробувати заслінки на надійність. Після випробувань буде ухвалено рішення щодо доцільності впровадження AAS на серійні електромобілі.
Тривалість служби автомобільних шин залежить не лише від їхнього віку, а й від умов експлуатації,…
Tesla презентувала оновлені Model Y та Model 3 у новій комплектації Standard, які стали найдоступнішими…
Багато власників сучасних автомобілів, особливо з турбованими двигунами, переконані, що бензин із октановим числом 95…
Автомобільний експерт поділився корисними порадами щодо правильної підготовки та зберігання шин, які допоможуть зберегти їх…
Моторне масло в автомобілі виконує кілька ключових функцій, і якщо хоча б одна з них…
Kia Sorento залишається одним із найпопулярніших сімейних SUV у лінійці Kia, особливо у Південній Кореї,…
Leave a Comment