AAS являють собою висувні заслінки, розташовані між переднім бампером і колісними арками. При переміщеннях у звичайному режимі вони приховані. Однак на швидкостях понад 80 км/год вони висовуються і закривають частину простору перед шинами і, таким чином, дозволяють контролювати турбулентність навколо передніх коліс.
Крім покращення обтічності, AAS у поєднанні з плоским днищем електромобіля на платформі E-GMP дозволяє збільшувати притискну силу. За розрахунками інженерів, технологія зберігає свою ефективність і на швидкостях понад 200 км/год.
Розробку вже випробувано на електромобілі Genesis GV60. Серійне застосування AAS передбачається головним чином на кросоверах та позашляховиках, де складно покращувати аеродинамічні характеристики стандартними методами. Наразі Hyundai подала заявки на патенти в Південній Кореї та США та планує випробувати заслінки на надійність. Після випробувань буде ухвалено рішення щодо доцільності впровадження AAS на серійні електромобілі.
Hyundai представив електричну Creta. Улюблена Creta у своєму індійському втіленні оновилася рік тому. Тепер у…
Зима в Україні часто буває непередбачуваною, і передбачити її погодні умови не завжди просто. Однак…
сновні чинники, що впливають на ефективність зимових шин: Залишкова глибина протектора Нові зимові шини мають…
З 2025 року в Україні заборонено імпортувати нові легкові автомобілі з екологічним стандартом нижче Євро-6.…
Сучасні автовиробники постійно розширюють асортимент можливостей автомобілів, і багато автовласників не підозрюють про приховані функції…
На сьогоднішній день з бюджетом в 500 тисяч гривень можна розраховувати тільки на покупку автомобіля,…
Leave a Comment