Компанія Ford представила нову розробку – спецверсію електропікапа F-150 Lightning під назвою Switchgear. Це автомобіль, підготовлений для швидкого переміщення бездоріжжям за рахунок модифікованих кузова і ходової частини. Виробляти такий пікап серійно Ford не планує: Switchgear побудували лише для демонстрації можливостей електромобілів.
Ford F-150 Lightning Switchgear відрізняється від стандартного пікапа композитними панелями кузова, розширеними колісними арками та силовими бамперами, що покращують кути в’їзду та з’їзду. Вантажна платформа отримала стійку для запасних коліс, на днищі та порогах застосовані захисні елементи. Більш спортивним став і салон, де встановлені відразу п’ять крісел Recaro, силова поперечина та важіль гальма стоянки в дрифтовому стилі.
У підвісці з’явилися амортизатори Fox із виносними резервуарами та 18-дюймовими дисками з шинами Nitto Ridge Grappler на 37 дюймів. Колію розширено до 2032 мм, дорожній просвіт збільшено до 343 мм, заявлені ходи підвісок — 330 мм.
Про модернізацію силового агрегату не повідомляється. Стандартний F-150 Lightning комплектується двома електромоторами, що розвивають до 588 к.с. і 1050 Нм, і здатний прискоритись до 60 миль на годину (96 км/год) приблизно за 4 секунди.
Паралельно зі Switchgear концерн показав ще й асфальтову версію зарядженого пікапа, яка відрізняється зменшеним кліренсом, більш аеродинамічним обвісом і 20-дюймовими колесами з дорожньою гумою.
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Leave a Comment