Час показав, що навіть у найнадійніших і в цілому вдалих у всіх сенсах машин бувають такі версії, які показали себе гірше за інших. Взявши за основу сегмент кросоверів, експерти назвали найнебезпечніші версії популярних SUV на вторинному ринку.
Так, у Renault Duster, який давно заслужив імідж одного з найнадійніших і найбезпроблемніших кросоверів на російському ринку, краще не купувати з автоматичною коробкою передач, вважають експерти.
Зазначається, що його чотириступінчастий “автомат” вийшов невдалим як з погляду експлуатації, так і ресурсу. Він «забирає» багато сил у двигуна, що згодом погіршує динаміку та підвищує витрату палива.
«Багато відмов відбувається через ненадійність соленоїдів управління. Вони рідко виходжують понад 100 тисяч кілометрів. Часто вдається обмежитися лише їх заміною. Але якщо затягнути з ремонтом, міняти доведеться ще й фрикціони», – пише журнал.
Renault Kaptur, який багато в чому уніфікований з Duster, найневдалішою виявилася комбінація 1,6-літрового «атмосферника» і варіатора Jatco JF015.
«Якщо на легкових моделях він ходить нормально, то на важчому кросовері швидко здається. І ще швидше, якщо регулярно буксувати у бруді чи снігу та активно стартувати зі світлофорів», — пояснили експерти.
У Mazda CX-5 експерти радять оминати дизельну версію, оснащену турбованим мотором Skyactiv об’ємом 2,2 літра. За їхніми словами, він має критичний заводський дефект, який полягає в тому, що посадкові місця форсунок розбовтуються і поршневі кільця просто закоксовуються. В результаті доводиться повністю розкривати двигун і ремонт виходить дуже недешевим.
Нарешті, у Kia Seltos, що має аж три двигуни та чотири коробки передач, найслабшою в плані надійності виявилася зв’язка 2,0-літрового 150-сильного «атмосферника» та варіатора. Причина – варіатор, який, як кажуть фахівці, дуже чутливий до умов експлуатації та погано переносить їзду бездоріжжям, заїзди на бордюри та часті пробуксовки. Як наслідок, зношування конусів і ременя при неакуратній їзді може статися вже на пробігу 100 тис. км.