Названо найбільш ненадійні версії популярних кросоверів

0
104

Час показав, що навіть у найнадійніших і в цілому вдалих у всіх сенсах машин бувають такі версії, які показали себе гірше за інших. Взявши за основу сегмент кросоверів, експерти назвали найнебезпечніші версії популярних SUV на вторинному ринку.

Так, у Renault Duster, який давно заслужив імідж одного з найнадійніших і найбезпроблемніших кросоверів на російському ринку, краще не купувати з автоматичною коробкою передач, вважають експерти.

Зазначається, що його чотириступінчастий “автомат” вийшов невдалим як з погляду експлуатації, так і ресурсу. Він «забирає» багато сил у двигуна, що згодом погіршує динаміку та підвищує витрату палива.

«Багато відмов відбувається через ненадійність соленоїдів управління. Вони рідко виходжують понад 100 тисяч кілометрів. Часто вдається обмежитися лише їх заміною. Але якщо затягнути з ремонтом, міняти доведеться ще й фрикціони», – пише журнал.

Renault Kaptur, який багато в чому уніфікований з Duster, найневдалішою виявилася комбінація 1,6-літрового «атмосферника» і варіатора Jatco JF015.

«Якщо на легкових моделях він ходить нормально, то на важчому кросовері швидко здається. І ще швидше, якщо регулярно буксувати у бруді чи снігу та активно стартувати зі світлофорів», — пояснили експерти.

У Mazda CX-5 експерти радять оминати дизельну версію, оснащену турбованим мотором Skyactiv об’ємом 2,2 літра. За їхніми словами, він має критичний заводський дефект, який полягає в тому, що посадкові місця форсунок розбовтуються і поршневі кільця просто закоксовуються. В результаті доводиться повністю розкривати двигун і ремонт виходить дуже недешевим.

Нарешті, у Kia Seltos, що має аж три двигуни та чотири коробки передач, найслабшою в плані надійності виявилася зв’язка 2,0-літрового 150-сильного «атмосферника» та варіатора. Причина – варіатор, який, як кажуть фахівці, дуже чутливий до умов експлуатації та погано переносить їзду бездоріжжям, заїзди на бордюри та часті пробуксовки. Як наслідок, зношування конусів і ременя при неакуратній їзді може статися вже на пробігу 100 тис. км.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.