Авто

Toyota розробляла новий середньомоторний компакт-кар, але не довела проект до фіналу

Найбільший японський автовиробник Toyota планує значно розширити власну лінійку продуктивних автомобілів у найближчому майбутньому, відродивши купе MR2, а також, можливо, модель Celica. До перспективних новинок у цьому сегменті якийсь час входив і якийсь компакт-кар, головною «фішкою» якого виявилося б середньомоторне компонування силового агрегату, нехарактерне для такого виду машин. Незважаючи на потенційний успіх, проект виявився згорнутим.

Японське видання «BestCarWeb» розповіло не лише про подробиці про нього, а й супроводжувало його рендерними зображеннями автомобіля.

За інформацією інсайдерів, машина повинна була являти собою широкофюзеляжний варіант хетчбека Yaris у версії GRMN. Для машини готувався 1,6-літровий 3-циліндровий турбомотор, переміщений для кращого розподілу ваги під капота ближче до задньої осі.


За своєю концепцією автомобіль міг бути близьким до різних автомобілів групи B зразка 1980 років і був розроблений практично наполовину.

Як видно на зображенні, підготовленому незалежними дизайнерами, такий середньомоторний компакт-кар від Toyota міг отримати дизайн хетчбека Yaris, але відрізнявся б від нього капотом з вуглеволокна, власним бампером із вставками з карбону, а також широкофюзеляжним обважуванням, що включає крила з повітропроводами, спідниці та велике антикрило, встановлене на кришці багажника.

Як стверджують японські журналісти, проект довелося згорнути через те, що він виявиться надто нішевим і стане для компанії збитковим. У які терміни він готувався – невідомо, але у січні 2022 року Toyota випустила GRMN Yaris обмеженим тиражем 500 одиниць (на фото нижче).

Машина була призначена виключно для Японії і мала традиційне передньомоторне компонування, а також гоночні ковшеподібні сидіння фірми Recaro, полегшені кузовні панелі і 3-циліндровий турбомотор зі збільшеним крутним моментом.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Mercedes-Benz відходить від статусу люксового бренду

Mercedes-Benz переглядає свою стратегію і поступово відходить від виключно люксового іміджу, роблячи ставку на більш…

21.08.2025

Названо найпоширеніші помилки водіїв під час обгону

Обгін - один із найнебезпечніших маневрів на дорозі, де навіть одна помилка може коштувати життя.…

21.08.2025

Mercedes-Benz може отримати двигуни BMW для нових гібридів

Mercedes-Benz розглядає можливість використання бензинових двигунів BMW у своїх майбутніх моделях з PHEV-установками та гібридними…

21.08.2025

10 причин, чому вас може зупинити патруль

Сьогодні варто поговорити про те, за якими ознаками поліція найчастіше зупиняє водіїв, як у такій…

21.08.2025

Чи обов’язково виходити з авто під час зупинки поліцією: що каже закон

Багато українських водіїв вважають, що під час зупинки поліцією для перевірки документів або тесту на…

21.08.2025

Що обирають водії після 50 років і чому ці авто ідеальні

Коли водієві двадцять, вибір машини часто робиться очима. До тридцяти приходить розуміння практичності, а після…

21.08.2025