Toyota розробляла новий середньомоторний компакт-кар, але не довела проект до фіналу

0
121

Найбільший японський автовиробник Toyota планує значно розширити власну лінійку продуктивних автомобілів у найближчому майбутньому, відродивши купе MR2, а також, можливо, модель Celica. До перспективних новинок у цьому сегменті якийсь час входив і якийсь компакт-кар, головною «фішкою» якого виявилося б середньомоторне компонування силового агрегату, нехарактерне для такого виду машин. Незважаючи на потенційний успіх, проект виявився згорнутим.

Японське видання «BestCarWeb» розповіло не лише про подробиці про нього, а й супроводжувало його рендерними зображеннями автомобіля.

За інформацією інсайдерів, машина повинна була являти собою широкофюзеляжний варіант хетчбека Yaris у версії GRMN. Для машини готувався 1,6-літровий 3-циліндровий турбомотор, переміщений для кращого розподілу ваги під капота ближче до задньої осі.


За своєю концепцією автомобіль міг бути близьким до різних автомобілів групи B зразка 1980 років і був розроблений практично наполовину.

Як видно на зображенні, підготовленому незалежними дизайнерами, такий середньомоторний компакт-кар від Toyota міг отримати дизайн хетчбека Yaris, але відрізнявся б від нього капотом з вуглеволокна, власним бампером із вставками з карбону, а також широкофюзеляжним обважуванням, що включає крила з повітропроводами, спідниці та велике антикрило, встановлене на кришці багажника.

Як стверджують японські журналісти, проект довелося згорнути через те, що він виявиться надто нішевим і стане для компанії збитковим. У які терміни він готувався – невідомо, але у січні 2022 року Toyota випустила GRMN Yaris обмеженим тиражем 500 одиниць (на фото нижче).

Машина була призначена виключно для Японії і мала традиційне передньомоторне компонування, а також гоночні ковшеподібні сидіння фірми Recaro, полегшені кузовні панелі і 3-циліндровий турбомотор зі збільшеним крутним моментом.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!