Японська автокомпанія розкрила всю інформацію про бізнес-седану в європейській версії Toyota Camry. Модель Camry зберегла свій зовнішній вигляд без будь-яких змін, європейці не зможуть вибрати версію зі спортивним пакетом. Порівняно з американською версією, європейська втратила характерні помаранчеві вставки, ще в Старому світі були зроблені протитуманки. Виконання із сотоподібними радіаторними ґратами, круглими патрубками вихлопної системи та яскравим спортивним оформленням інтер’єру в Євросоюзі не запропонують.
Що стосується силової установки типу HEV, то вона включає 2,5-літровий мотор, два електродвигуни та електромеханічний варіатор. Повний привід європейським моделям не покладено. Потужністю Toyota Camry майже аналогічна тій, що в США: 231 к.с.
Відомо, що базовий седан для ЄС матиме спрощену віртуальну «приладку» з 7-дюймовим дисплеєм, при цьому покупцеві не доведеться доплачувати за 12,3-дюймовий тачскрин, бездротову зарядку для девайсів та адаптивний круїз-контроль. Актуальна Toyota Camry (XV70) у Європі пропонується від 44 000 євро, нова модель вийде покупцям дорожче.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment