Японська автокомпанія розкрила всю інформацію про бізнес-седану в європейській версії Toyota Camry. Модель Camry зберегла свій зовнішній вигляд без будь-яких змін, європейці не зможуть вибрати версію зі спортивним пакетом. Порівняно з американською версією, європейська втратила характерні помаранчеві вставки, ще в Старому світі були зроблені протитуманки. Виконання із сотоподібними радіаторними ґратами, круглими патрубками вихлопної системи та яскравим спортивним оформленням інтер’єру в Євросоюзі не запропонують.
Що стосується силової установки типу HEV, то вона включає 2,5-літровий мотор, два електродвигуни та електромеханічний варіатор. Повний привід європейським моделям не покладено. Потужністю Toyota Camry майже аналогічна тій, що в США: 231 к.с.
Відомо, що базовий седан для ЄС матиме спрощену віртуальну «приладку» з 7-дюймовим дисплеєм, при цьому покупцеві не доведеться доплачувати за 12,3-дюймовий тачскрин, бездротову зарядку для девайсів та адаптивний круїз-контроль. Актуальна Toyota Camry (XV70) у Європі пропонується від 44 000 євро, нова модель вийде покупцям дорожче.
У жовтні в Західній Європі вперше за тривалий час зафіксували невеликий розворот у дизельному сегменті.…
Коли патруль зупиняє автомобіль, водій часто розгублюється, особливо якщо інспектор впевнений у своїй правоті й…
Volvo розширила модельний ряд компактного електрокросоверу EX30, представивши для європейського ринку нову версію Black Edition…
Нинішній Mitsubishi Outlander перебуває на ринку вже чотири роки. На початку цього року кросовер отримав…
Сьогодні автомийки самообслуговування дуже популярні: вони працюють цілодобово, дешевші за звичайні і дають водію відчуття…
Спільне підприємство Sony Honda Mobility, що розвиває бренд Afeela, анонсувало швидку прем'єру нової моделі на…
Leave a Comment