Головна Авто Названі найбільш надійні седани представницького класу

Названі найбільш надійні седани представницького класу

Час читання: < 1 хв.
0

Машини представницького класу важко назвати зразками надійності. Але серед них є моделі, які практично не доставляють проблем своїм власникам. Що це за автомобілі, з’ясували експерти британського видання WhatCar та страхової компанії MotorEasy.

Результати опитування, в якому взяли участь майже 22 тисячі автовласників, показали, що найнадійнішим представницьким автомобілем став японський седан Lexus IS 2013-2021 випуску. Цей автомобіль отримав високу оцінку надійності – 98%. Тільки 12% опитаних власників повідомили про проблеми, але всі вони оперативно усунуті виробником. Зважаючи на все, неполадки були незначними, оскільки машини залишалися на ходу, а в половині випадків ремонт проводився того ж дня.

На другому місці в рейтингу найнадійніших седанів представницького класу розташувалася бензинова версія BMW 5-Series 2017 року складання та молодше, її рейтинг надійності складає 97,2%. У бензинових варіантів BMW 5-Series проблеми виникали рідше, ніж у дизельних, і їх можна було усунути набагато швидше. Власники цих автомобілів назвали слабким місцем електрику.

Реклама

У трійку лідерів входить також BMW 3-Series з бензиновими та плагін-гібридними двигунами, чия надійність склала 96,4%. Вони виявилися надійнішими, ніж дизельні версії, і в 96% випадків ремонт був сплачений виробником. Серед слабких місць цієї моделі власники відзначили електрику, двигун та інформаційно-розважальну систему.

Крім того, до списку найнадійніших представницьких седанів потрапили такі моделі:

  • Audi A4 (бензинова версія) 2015 р.-н.в. – рейтинг надійності 96%;
  • Volvo S60/B60 2010-2018рр. – 94,6%;
  • Lexus ES 2018 р.-н.в. – 93,3%;
  • Mazda 6 2013-2022 рр. – 93,3%;
  • Mercedes-Benz C-Class 2014 р.-н.в. – 93%;
  • Skoda Superb (бензинова версія) 2015-2023 років. – 92,9%;
  • Volkswagen Passat 2015-2022 рр. – 92,9%.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Дякуємо!

Тепер редактори знають.