Авто

Розкрито найбільш «невбивні» мотори серед тих, що досі випускаються

Колись двигуни автомобілів могли легко переступити планку 1 мільйон кілометрів і продовжувати радувати своїх власників відсутністю серйозних технічних несправностей.

У сучасному світі таких моторів вже немає, але збереглося кілька силових агрегатів, які цілком можуть здолати майже половину з мільйонного пробігу.

Toyota 2AR-FE

Знаменита атмосферна рядна «четвірка», відома у тому числі за популярним у нашій країні седаном Camry та його родичем Lexus ES250. Мотор регулярно входить у всілякі списки найміцніших силових агрегатів у світі.

Завдяки зразковій надійності 2AR-FE здатний при належному обслуговуванні виходжувати до 500 тисяч кілометрів пробігу, а в окремих випадках навіть більше. Єдиний нюанс, що стосується цього двигуна, пов’язаний із необхідністю заміни ланцюга ГРМ вже приблизно на 150 тисяч кілометрів.

Honda R20A

Ще один представник японського автопрому, здатний здивувати своєю довговічністю. 2-літровий безнаддувний бензиновий двигун з’явився в гамі «Хонди» ще в 2005 році і з тих пір встиг потрапити під капоти таких бестселерів як CR-V, Civic і Accord.

За рахунок продуманої конструкції та високої якості деталей R20A може похвалитися дуже високим ресурсом, який перевалює за позначку 450 тисяч кілометрів. Мотор вимагає періодичного регулювання зазорів у клапанах (загалом кожні 70 тисяч кілометрів).

Renault K4M та K7M

Два двигуни Renault, які довели, що далеко не всі французькі автомобілі ненадійні. Абсолютно безпроблемними їх назвати не можна, але якщо стежити за станом моторів, то вони винагородять своїх власників пробігами до капремонту 400 тисяч кілометрів, а то й більше.

Mazda 2.0 Skyactive-G

На відміну від всіх вищезазначених двигунів цей мотор, придуманий і реалізований у Хіросімі, буквально напханий технологіями. А все завдяки тому, що «маздівці» сильно не хотіли використовувати турбіну, знайшовши спосіб зробити його продуктивним і економічним без використання мейнстримового «наддуву».

Зіпсувати двигун не вдалося навіть рекордного за мірками бензинових моторів ступеня стиснення 14 до 1. Сьогодні багато сучасних «Мазди», які використовували якісне паливо та олії, встигли накатати з ним понад 350 тисяч кілометрів і продовжують експлуатацію своїх машин.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Електромобілі з генератором стають дедалі популярнішими

Електромобілі з розширеним запасом ходу (EREV) поступово перестають бути нішевим рішенням і стають реальною альтернативою…

16.12.2025

Audi зніме з виробництва RS 3 та RS Q3 у 2026 році

Audi готується скоротити спортивну лінійку моделей і відмовитися від кількох культових авто. Під скорочення потраплять…

16.12.2025

Чи шкодить кондиціонер холодному двигуну: пояснення для водіїв

Кондиціонер сьогодні є майже в кожному новому автомобілі - його отримують навіть бюджетні моделі. Водночас…

16.12.2025

Експерт пояснив, чому автогаз у грудні став дорожчим

Причинами подорожчання автогазу у грудні стали затримки постачання пального та зниження температури, повідомив директор консалтингової…

16.12.2025

Чи повинен водій показувати аптечку поліції: пояснення законодавства

Водії часто плутаються щодо обов'язку показувати медичну аптечку поліцейському. Законодавство визначає, що аптечка є обов'язковим…

16.12.2025

Tesla готує заводське рішення для супутникового інтернету у своїх авто

Tesla планує інтегрувати супутниковий інтернет у свої автомобілі, заклавши цю можливість на рівні конструкції даху.…

16.12.2025