Авто

Розкрито найбільш «невбивні» мотори серед тих, що досі випускаються

Share

Колись двигуни автомобілів могли легко переступити планку 1 мільйон кілометрів і продовжувати радувати своїх власників відсутністю серйозних технічних несправностей.

У сучасному світі таких моторів вже немає, але збереглося кілька силових агрегатів, які цілком можуть здолати майже половину з мільйонного пробігу.

Toyota 2AR-FE

Знаменита атмосферна рядна «четвірка», відома у тому числі за популярним у нашій країні седаном Camry та його родичем Lexus ES250. Мотор регулярно входить у всілякі списки найміцніших силових агрегатів у світі.

Завдяки зразковій надійності 2AR-FE здатний при належному обслуговуванні виходжувати до 500 тисяч кілометрів пробігу, а в окремих випадках навіть більше. Єдиний нюанс, що стосується цього двигуна, пов’язаний із необхідністю заміни ланцюга ГРМ вже приблизно на 150 тисяч кілометрів.

Honda R20A

Ще один представник японського автопрому, здатний здивувати своєю довговічністю. 2-літровий безнаддувний бензиновий двигун з’явився в гамі «Хонди» ще в 2005 році і з тих пір встиг потрапити під капоти таких бестселерів як CR-V, Civic і Accord.

За рахунок продуманої конструкції та високої якості деталей R20A може похвалитися дуже високим ресурсом, який перевалює за позначку 450 тисяч кілометрів. Мотор вимагає періодичного регулювання зазорів у клапанах (загалом кожні 70 тисяч кілометрів).

Renault K4M та K7M

Два двигуни Renault, які довели, що далеко не всі французькі автомобілі ненадійні. Абсолютно безпроблемними їх назвати не можна, але якщо стежити за станом моторів, то вони винагородять своїх власників пробігами до капремонту 400 тисяч кілометрів, а то й більше.

Mazda 2.0 Skyactive-G

На відміну від всіх вищезазначених двигунів цей мотор, придуманий і реалізований у Хіросімі, буквально напханий технологіями. А все завдяки тому, що «маздівці» сильно не хотіли використовувати турбіну, знайшовши спосіб зробити його продуктивним і економічним без використання мейнстримового «наддуву».

Зіпсувати двигун не вдалося навіть рекордного за мірками бензинових моторів ступеня стиснення 14 до 1. Сьогодні багато сучасних «Мазди», які використовували якісне паливо та олії, встигли накатати з ним понад 350 тисяч кілометрів і продовжують експлуатацію своїх машин.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Києві планують замінити лежачих поліцейських новими засобами контролю швидкості

У Києві вирішили оновити "лежачих поліцейських" для покращення ситуації на дорогах і зменшення аварій. Богдан…

09.11.2024

Range Rover Sport позбувся V8 і став суттєво дешевшим

Новий Range Rover Sport втратив V8 і сильно подешевшав. У Китаї стартував продаж версії 2025…

09.11.2024

Mercedes-Benz показала прототип електричного CLA

Генеральний директор Mercedes-Benz Group Ола Калленіус особисто представив прототип повністю електричного CLA, який має піти…

09.11.2024

Tesla скасувала плани на випуск доступного електромобіля

Tesla вирішила поставити на паузу проект із випуску бюджетного електромобіля за $25 тисяч. Звучить, ніби…

09.11.2024

Hyundai Ioniq 5 отримав оновлення та став дорожчим (ФОТО)

Hyundai представила оновлений електромобіль Ioniq 5 2025 року . Ця модель стала першою, виробленою на…

09.11.2024

Названо ключові страхи людей, які купують авто з пробігом

Покупців авто з пробігом лякає можливість зіткнутися зі скрученим пробігом, а також юридичними та прихованими…

09.11.2024