Авто

Розкрито найбільш «невбивні» мотори серед тих, що досі випускаються

Share

Колись двигуни автомобілів могли легко переступити планку 1 мільйон кілометрів і продовжувати радувати своїх власників відсутністю серйозних технічних несправностей.

У сучасному світі таких моторів вже немає, але збереглося кілька силових агрегатів, які цілком можуть здолати майже половину з мільйонного пробігу.

Toyota 2AR-FE

Знаменита атмосферна рядна «четвірка», відома у тому числі за популярним у нашій країні седаном Camry та його родичем Lexus ES250. Мотор регулярно входить у всілякі списки найміцніших силових агрегатів у світі.

Завдяки зразковій надійності 2AR-FE здатний при належному обслуговуванні виходжувати до 500 тисяч кілометрів пробігу, а в окремих випадках навіть більше. Єдиний нюанс, що стосується цього двигуна, пов’язаний із необхідністю заміни ланцюга ГРМ вже приблизно на 150 тисяч кілометрів.

Honda R20A

Ще один представник японського автопрому, здатний здивувати своєю довговічністю. 2-літровий безнаддувний бензиновий двигун з’явився в гамі «Хонди» ще в 2005 році і з тих пір встиг потрапити під капоти таких бестселерів як CR-V, Civic і Accord.

За рахунок продуманої конструкції та високої якості деталей R20A може похвалитися дуже високим ресурсом, який перевалює за позначку 450 тисяч кілометрів. Мотор вимагає періодичного регулювання зазорів у клапанах (загалом кожні 70 тисяч кілометрів).

Renault K4M та K7M

Два двигуни Renault, які довели, що далеко не всі французькі автомобілі ненадійні. Абсолютно безпроблемними їх назвати не можна, але якщо стежити за станом моторів, то вони винагородять своїх власників пробігами до капремонту 400 тисяч кілометрів, а то й більше.

Mazda 2.0 Skyactive-G

На відміну від всіх вищезазначених двигунів цей мотор, придуманий і реалізований у Хіросімі, буквально напханий технологіями. А все завдяки тому, що «маздівці» сильно не хотіли використовувати турбіну, знайшовши спосіб зробити його продуктивним і економічним без використання мейнстримового «наддуву».

Зіпсувати двигун не вдалося навіть рекордного за мірками бензинових моторів ступеня стиснення 14 до 1. Сьогодні багато сучасних «Мазди», які використовували якісне паливо та олії, встигли накатати з ним понад 350 тисяч кілометрів і продовжують експлуатацію своїх машин.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Jeep показав головні “фішки” оновленого Grand Cherokee

У соцмережах Jeep опублікували зображення носової частини кузова та елементів салону оновленого Grand Cherokee. Ймовірно,…

13.05.2025

Названо 3 німецькі автомобілі, які служать десятиліттями

Світова автоіндустрія швидко розвивається. Проте еталоном інженерної чесності та надійності продовжують залишатися класичні німецькі моделі,…

13.05.2025

Що робити водію, якщо інспектор поліції ставить каверзні запитання

Число автолюбителів з кожним роком зростає. Відповідно додається роботи і в поліцейських. Багато хто продовжує…

13.05.2025

Nissan закриє 7 заводів і скоротить 20 тисяч співробітників до 2027 року

Автовиробник Nissan готується до серйозної реструктуризації. Новий генеральний директор компанії Іван Еспіноса оголосив про закриття…

13.05.2025

Експерт пояснив, як смола дерев псує фарбу автомобіля та як цього уникнути

З настанням теплої пори року власникам авто слід бути особливо обачними: смола з тополь та…

13.05.2025

Ціни на пальне у Європі впали до річного мінімуму

Щотижневий огляд ADAC зафіксував новий мінімум цін на пальне за 2025 рік. Зараз літр бензину…

13.05.2025