Авто

Розкрито найбільш «невбивні» мотори серед тих, що досі випускаються

Колись двигуни автомобілів могли легко переступити планку 1 мільйон кілометрів і продовжувати радувати своїх власників відсутністю серйозних технічних несправностей.

У сучасному світі таких моторів вже немає, але збереглося кілька силових агрегатів, які цілком можуть здолати майже половину з мільйонного пробігу.

Toyota 2AR-FE

Знаменита атмосферна рядна «четвірка», відома у тому числі за популярним у нашій країні седаном Camry та його родичем Lexus ES250. Мотор регулярно входить у всілякі списки найміцніших силових агрегатів у світі.

Завдяки зразковій надійності 2AR-FE здатний при належному обслуговуванні виходжувати до 500 тисяч кілометрів пробігу, а в окремих випадках навіть більше. Єдиний нюанс, що стосується цього двигуна, пов’язаний із необхідністю заміни ланцюга ГРМ вже приблизно на 150 тисяч кілометрів.

Honda R20A

Ще один представник японського автопрому, здатний здивувати своєю довговічністю. 2-літровий безнаддувний бензиновий двигун з’явився в гамі «Хонди» ще в 2005 році і з тих пір встиг потрапити під капоти таких бестселерів як CR-V, Civic і Accord.

За рахунок продуманої конструкції та високої якості деталей R20A може похвалитися дуже високим ресурсом, який перевалює за позначку 450 тисяч кілометрів. Мотор вимагає періодичного регулювання зазорів у клапанах (загалом кожні 70 тисяч кілометрів).

Renault K4M та K7M

Два двигуни Renault, які довели, що далеко не всі французькі автомобілі ненадійні. Абсолютно безпроблемними їх назвати не можна, але якщо стежити за станом моторів, то вони винагородять своїх власників пробігами до капремонту 400 тисяч кілометрів, а то й більше.

Mazda 2.0 Skyactive-G

На відміну від всіх вищезазначених двигунів цей мотор, придуманий і реалізований у Хіросімі, буквально напханий технологіями. А все завдяки тому, що «маздівці» сильно не хотіли використовувати турбіну, знайшовши спосіб зробити його продуктивним і економічним без використання мейнстримового «наддуву».

Зіпсувати двигун не вдалося навіть рекордного за мірками бензинових моторів ступеня стиснення 14 до 1. Сьогодні багато сучасних «Мазди», які використовували якісне паливо та олії, встигли накатати з ним понад 350 тисяч кілометрів і продовжують експлуатацію своїх машин.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Рестайлінговий Nissan Pathfinder показали на перших зображеннях

Nissan оновлює свій найбільший кросовер Pathfinder, і за допомогою шпигунських фотографій незалежні дизайнери спробували уявити,…

24.08.2025

Названо найбезпечніші китайські автомобілі

Aito Seres M8, створений у співпраці з Huawei, став найбезпечнішим автомобілем у Китаї. За результатами…

24.08.2025

Перший позашляховик McLaren буде повністю електричним

McLaren опинилася у важливій точці свого розвитку. Після зміни власників і керівництва компанія готується до…

24.08.2025

ТОП-8 автомобілів, які проїдуть мільйон кілометрів без серйозних поломок

Є автомобілі, які здатні не просто служити роками, а й долати сотні тисяч чи навіть…

24.08.2025

Водіїв в Україні масово штрафують незаконно на 40 тисяч гривень

В Україні не всі водії зобов'язані мати посвідчення. Закон робить винятки для власників малопотужного електротранспорту,…

24.08.2025

5 звичок водіїв, що прискорюють знос двигуна і ходової

Багато водіїв ставляться до своїх автомобілів дуже зневажливо, а потім дивуються, чому вони ламаються. Проблема…

24.08.2025