Авто

Honda представила електричний мінівен і клиноподібний седан

Обидві новинки дебютували в Лаг-Вегасі на виставці споживчої електроніки СES-2024 у статусі концепт-карів, і обидві вони відносяться до серії Honda Zero. Седан клиноподібної форми отримав назву Saloon, його серійна версія очікується вже 2026 року. А ось терміни появи серійного мінівену Space-Hub у компанії поки не називають – швидше за все модель вийде на ринок під кінець нинішнього десятиліття.

Обидва концепти мають продемонструвати те, в якому напрямку Honda буде розвивати електричну лінійку машин в найближчі роки. Saloon і Space-Hub побудовані в єдиному дизайнерському стилі, що поєднує плавні лінії, прямокутні елементи, контурне підсвічування та діодні панелі.

Saloon має нестандартний для седана однооб’ємний кузов і дві бічні двері, які відкриваються вгору, забезпечуючи доступ на обидва ряди одночасно. Замість керма – штурвал, який забирається в передню панель під час активації безпілотного режиму руху. Сама ж передня панель є єдиною сенсорною консолью, за допомогою якої здійснюється керування основними функціями автомобіля. Ще один тачскрин вбудований у підлокітник, що розділяє передні крісла.

Фішка Space-Hub – повністю скляний дах. Двері у мінівена зсувні, а в салоні розміщені три ряди сидінь, причому пасажири на середньому ряду можуть повернути свої крісла проти ходу. Кермо теж виконане у вигляді штурвала, який за потреби можна прибрати в передню панель.

Про технічну начинку відомо поки що мало. Моделі серії Honda Zero розробляються власними зусиллями японської марки, на відміну від електричного кросовера Prologue, з яким японцям допомагає General Motors. Honda обіцяє, що електрокари «нульової» лінійки будуть легшими за конкурентів за рахунок застосування більш компактної батареї, а поповнити заряд енергії можна буде всього за 10 хвилин (від 15 до 80 відсотків).

У глобальних планах Honda — представити 30 електричних моделей на початок наступного десятиліття і довести їх світовий продаж до двох мільйонів одиниць щорічно. У США до 2040-го марка повністю відмовиться від паливних машин і продаватиме лише електрокари та автомобілі на водні.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Honda

Останні записи

Перші рендери восьмого покоління Mercedes-Benz S-Class

Перша генерація великого седана Mercedes-Benz S-Class з'явилася ще у 1972 році. Відтоді модель дійшла до…

24.11.2025

Чому запас ходу електромобіля падає взимку і як цього уникнути

З настанням холодів електромобілі та їхні власники стикаються зі значними випробуваннями. Багато водіїв помічають, що…

24.11.2025

Чи варто переплачувати за преміум-бензин: поради автомеханіка

мНа заправках найдорожчий бензин зазвичай маркують як "преміум", "покращений" або "корисний для двигуна". Багато водіїв…

24.11.2025

7 поширених помилок водіїв взимку та як їх уникнути

З настанням холодів багато водіїв обмежуються звичними діями - міняють шини, доливають омивач і думають,…

24.11.2025

Honda HR-V e:HEV пройшла випробування «Лосиний тест»

У вересні минулого року Honda представила в Японії новий кросовер HR-V e:HEV, який вже давно…

24.11.2025

Несправні гальмівні сигнали: коли штраф законний і що робити водіям

Багато водіїв стикаються з несправедливими штрафами через незнання правил або вимог до авто. Однією з…

24.11.2025