Авто

Автомобілі Volkswagen зможуть спілкуватися з водіями через ChatGPT

Share

Голосовий помічник Volkswagen , ChatGPT , зможе спілкуватися з користувачами в режимі двостороннього діалогу до середини року. Про це повідомив автовиробник під час демонстрації можливостей технології у Лас-Вегасі. На виставці електроніки CES Volkswagen представив свої перші автомобілі з  ChatGPT , які будуть доступні покупцям у Північній Америці та Європі з початку другого кварталу 2024 року.

За словами керівників Volkswagen та  Cerence , який співпрацював з  Volkswagen при розробці цієї технології, ІІ може розпізнавати та реагувати на цілу низку вимог, від зниження температури, коли чує «Мені холодно», до показу найближчого індійського ресторану, коли він чує «Я хочу курку з маслом”.

Клієнти тепер можуть налаштовувати функціональні можливості свого автомобіля, не натискаючи кнопку, повідомив агентству Reuters у кулуарах виставки CES Кай Грюніц, член правління бренду Volkswagen з технічного розвитку.

“Наші клієнти не хочуть вручну регулювати свої сидіння… вони хочуть використовувати системи мовного діалогу”, – сказав він.

Критики кажуть, що впровадження генеративного штучного інтелекту в транспортні засоби, хоч і є кроком уперед порівняно з можливими сьогодні взаємодіями, значно відстає від стрибка в галузі штучного інтелекту, який очікувався кілька років тому, особливо щодо повністю автономних транспортних засобів. Проте автовиробники із цим не згодні.

Volkswagen заявив, що став першим серійним виробником, який зробив цю технологію стандартною функцією у своїх автомобілях компактного сегмента. У березні минулого року компанія General Motors заявила, що працює над віртуальним особистим помічником, який використовує моделі штучного інтелекту, що лежать в основі ChatGPT .

У червні минулого року Mercedes-Benz запустив тестову програму, що дозволила близько 900 000 автомобілів, оснащених системою автовиробника MBUX , завантажити ChatGPT , щоб користувачі зрештою могли виконувати такі завдання, як бронювання квитків у кіно або ресторан, не виходячи з-за керма.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Ford закликав власників Kuga PHEV не заряджати авто через ризик займання

Ford поширив попередження для власників гібридних Kuga PHEV , випущених до рестайлінгу. За даними виробника,…

26.03.2025

Porsche анонсувала глобальне оновлення всього модельного ряду: перші подробиці

Сучасні автомобілі поступово перетворюються на комп'ютери на колесах, що є результатом технологічних досягнень у автомобільній…

26.03.2025

Новий Nissan Leaf стане купеподібним кросовером: перші фото

Піонер сегмента електромобілів Nissan Leaf готується до планової зміни поколінь. Реформений акумуляторний автомобіль, що приносить…

26.03.2025

LIQUI MOLY Optimal — надійність, збалансованість і вигідна ціна

Коли йдеться про вибір моторної оливи, більшість водіїв шукає не просто надійний продукт, а розумний…

26.03.2025

Офіційно представлено оновлену Audi A5 з покращеною потужністю

Цього року Audi анонсувала 10 нових гібридних автомобілів з модулем, що підключається. І вона має…

26.03.2025

Porsche розглядає повернення механічної коробки для Carrera S

На 2025 рік Porsche відмовилася від механічної коробки передач для моделей 911 Carrera S ,…

26.03.2025