Авто

Автомобілі Volkswagen зможуть спілкуватися з водіями через ChatGPT

Share

Голосовий помічник Volkswagen , ChatGPT , зможе спілкуватися з користувачами в режимі двостороннього діалогу до середини року. Про це повідомив автовиробник під час демонстрації можливостей технології у Лас-Вегасі. На виставці електроніки CES Volkswagen представив свої перші автомобілі з  ChatGPT , які будуть доступні покупцям у Північній Америці та Європі з початку другого кварталу 2024 року.

За словами керівників Volkswagen та  Cerence , який співпрацював з  Volkswagen при розробці цієї технології, ІІ може розпізнавати та реагувати на цілу низку вимог, від зниження температури, коли чує «Мені холодно», до показу найближчого індійського ресторану, коли він чує «Я хочу курку з маслом”.

Клієнти тепер можуть налаштовувати функціональні можливості свого автомобіля, не натискаючи кнопку, повідомив агентству Reuters у кулуарах виставки CES Кай Грюніц, член правління бренду Volkswagen з технічного розвитку.

“Наші клієнти не хочуть вручну регулювати свої сидіння… вони хочуть використовувати системи мовного діалогу”, – сказав він.

Критики кажуть, що впровадження генеративного штучного інтелекту в транспортні засоби, хоч і є кроком уперед порівняно з можливими сьогодні взаємодіями, значно відстає від стрибка в галузі штучного інтелекту, який очікувався кілька років тому, особливо щодо повністю автономних транспортних засобів. Проте автовиробники із цим не згодні.

Volkswagen заявив, що став першим серійним виробником, який зробив цю технологію стандартною функцією у своїх автомобілях компактного сегмента. У березні минулого року компанія General Motors заявила, що працює над віртуальним особистим помічником, який використовує моделі штучного інтелекту, що лежать в основі ChatGPT .

У червні минулого року Mercedes-Benz запустив тестову програму, що дозволила близько 900 000 автомобілів, оснащених системою автовиробника MBUX , завантажити ChatGPT , щоб користувачі зрештою могли виконувати такі завдання, як бронювання квитків у кіно або ресторан, не виходячи з-за керма.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Чому сучасні моторні оливи і антифризи іноді шкодять двигуну

За останні 20 років мастильні матеріали та охолоджуючі рідини сильно покращилися. З’явилися синтетичні масла з…

06.07.2025

Топ-5 надійних преміальних авто з пробігом до 500 тисяч гривень

Придбання вживаного автомобіля преміум-класу багатьом здається ризикованою справою, однак експерти доводять, що це не завжди…

06.07.2025

Як запобігти перегріву автомобіля в спеку: прості поради

Перегрів двигуна - це серйозна проблема, яка може обернутися дорогим ремонтом. Щоб уникнути таких неприємностей,…

06.07.2025

Названо головні правила, як безпечно керувати авто під час дощу

Висока вологість, обмежена видимість і калюжі на дорозі змушують водія бути максимально уважним і дотримуватися…

06.07.2025

Експерти пояснили, чи потрібен сигнал лівого повороту на кільці

Часто можна побачити, як на в'їзді на кільце одні водії вмикають лівий поворотник, інші -…

06.07.2025

Новий Hyundai Tucson дебютує у 2026 році з кардинальним редизайном

Популярний компактний кросовер Hyundai Tucson нині випускається вже в четвертому поколінні, але скоро дійде до…

06.07.2025