Авто

Автомобілі Volkswagen зможуть спілкуватися з водіями через ChatGPT

Голосовий помічник Volkswagen , ChatGPT , зможе спілкуватися з користувачами в режимі двостороннього діалогу до середини року. Про це повідомив автовиробник під час демонстрації можливостей технології у Лас-Вегасі. На виставці електроніки CES Volkswagen представив свої перші автомобілі з  ChatGPT , які будуть доступні покупцям у Північній Америці та Європі з початку другого кварталу 2024 року.

За словами керівників Volkswagen та  Cerence , який співпрацював з  Volkswagen при розробці цієї технології, ІІ може розпізнавати та реагувати на цілу низку вимог, від зниження температури, коли чує «Мені холодно», до показу найближчого індійського ресторану, коли він чує «Я хочу курку з маслом”.

Клієнти тепер можуть налаштовувати функціональні можливості свого автомобіля, не натискаючи кнопку, повідомив агентству Reuters у кулуарах виставки CES Кай Грюніц, член правління бренду Volkswagen з технічного розвитку.

“Наші клієнти не хочуть вручну регулювати свої сидіння… вони хочуть використовувати системи мовного діалогу”, – сказав він.

Критики кажуть, що впровадження генеративного штучного інтелекту в транспортні засоби, хоч і є кроком уперед порівняно з можливими сьогодні взаємодіями, значно відстає від стрибка в галузі штучного інтелекту, який очікувався кілька років тому, особливо щодо повністю автономних транспортних засобів. Проте автовиробники із цим не згодні.

Volkswagen заявив, що став першим серійним виробником, який зробив цю технологію стандартною функцією у своїх автомобілях компактного сегмента. У березні минулого року компанія General Motors заявила, що працює над віртуальним особистим помічником, який використовує моделі штучного інтелекту, що лежать в основі ChatGPT .

У червні минулого року Mercedes-Benz запустив тестову програму, що дозволила близько 900 000 автомобілів, оснащених системою автовиробника MBUX , завантажити ChatGPT , щоб користувачі зрештою могли виконувати такі завдання, як бронювання квитків у кіно або ресторан, не виходячи з-за керма.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Чому автовиробники масово відмовляються від дизельних двигунів

Ще десять-п'ятнадцять років тому дизель вважався символом економії та практичності: машини з "важким паливом" мали…

02.10.2025

Skoda планує випустити бюджетний спорткар

Skoda офіційно підтвердила вихід спортивної версії популярного хетчбека - Fabia 130, прем'єра якої запланована на…

02.10.2025

Ціни на китайські електромобілі в ЄС можуть зрости у 2025 році

Європейські країни дедалі активніше наслідують Францію та Великобританію, які обмежили доступ китайських електромобілів до програм…

02.10.2025

В Україні можуть заборонити електросамокати у центрі міста

Влада українських міст поступово обмежує використання електросамокатів. Зокрема, восени центр Івано-Франківська стане зоною без електросамокатів,…

02.10.2025

Експерти пояснили водіям, коли краще вмикати кондиціонер у авто

Перед включенням кондиціонера в автомобілі багато водіїв замислюються, чи потрібно чекати після запуску двигуна. Автомеанік…

02.10.2025

Toyota Land Cruiser 300 може отримати підключуваний гібрид

Найближчим часом Toyota може здивувати шанувальників Land Cruiser 300 2026 новим електрифікованим варіантом, який дозволить їздити практично…

02.10.2025