Авто

Новий кросовер Bigster: чого чекати від старшого брата Renault Duster

Найближчою прем’єрою компанії Renault та її суббренду Dacia є бестселер Duster нового покоління, який покажуть наприкінці листопада. Але вже через рік лінійка обох автовиробників поповниться потенційно не менш популярною моделлю, яку назвуть Bigster.

Як виглядатиме серійний кросовер, який називають «старшим братом» Duster, а також на що чекати від його технічної частини розповіли журналісти видання «CarsCoops».


На думку незалежних дизайнерів американського порталу, зовнішній вигляд Dacia Bigster виявиться значною мірою скопійований з однойменного концепт-кара, що з’явився в 2021 році.

В екстер’єрі машини буде чимало деталей, які вже використовуються в модельній лінійці Renault та Dacia, включаючи нові радіаторні грати та емблеми брендів.


Різниця між шоу-каром і «товарним» кросовером полягатиме лише в наявності у останнього більш традиційної світлової графіки, інших легкосплавних колісних дисків та декоративних елементів на бамперах.

Передбачається, що нове покоління Duster і Bigster отримають щонайменше кілька загальних кузовних панелей, завдяки чому нова модель може отримати прізвисько «розтягнутий Дастер».

Найближчою прем’єрою компанії Renault та її суббренду Dacia є бестселер Duster нового покоління, який покажуть наприкінці листопада.-4
Лінійка двигунів новинки Dacia повинна включити ті самі агрегати, які зарезервовані для майбутньої генерації Duster. Отже, машина може отримати як мінімум 1,2-літровий 3-циліндровий мотор, що працює в парі з доважкою у вигляді 48-вольтового стартера-генератора і системою повного приводу e-AWD.


Завдяки збільшеним розмірам у порівнянні з родичем по платформі CMF-B (довжина “Бігстера” складе 4,6-метра проти 4,3-метра у Duster) всередині кросовера зможуть розміститися до семи осіб, але в початкових версіях машина буде строго 5-місною .

Своїми розмірами Bigster має заступити на територію таких популярних моделей як Nissan X-Trail і Skoda Kodiaq, розташувавшись максимально близько до сегменту D-SUV, але виявившись набагато дешевшим за своїх безпосередніх конкурентів у базових комплектаціях з ціною приблизно від 22 тисяч євро або 2,1 мільйона карбованців.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Volkswagen повністю відмовляється від дизеля в T-Roc 2026 і переходить на гібриди

Volkswagen готує оновлений T-Roc 2026, який уже наступного року випробовуватимуть на дорогах Іспанії. Головна зміна…

15.11.2025

Як продовжити термін служби акумулятора взимку: рекомендації експерта

Автомеханік пояснив чому акумулятор розряджається навіть тоді, коли автомобіль стоїть кілька днів без руху. За…

15.11.2025

McLaren відмовляється від електрокара у сегменті SUV на користь традиційного двигуна

Британська марка McLaren вже кілька місяців ходить у чутках щодо свого першого кросовера, і тепер…

15.11.2025

Subaru відмовляється від частини електромобілів через попит на гібриди

Subaru вирішила переглянути свою стратегію в галузі автомобілів. Компанія оголосила, що зосередиться на гібридах та…

15.11.2025

Названо нові автомобілі з кращим співвідношенням ціни та можливостей

Названо автомобілі, які пропонують максимальну віддачу за свої гроші, серед них Mazda CX-30, Chevrolet Trax,…

15.11.2025

Volkswagen відкликає понад 12 000 гібридних Touareg через ризик перегріву батареї

Volkswagen відкликає понад 12 000 гібридних Touareg через серйозну технічну проблему, яка може спричинити перегрів…

15.11.2025