Тюнінг-ательє Zyrys Engineering із Норвегії представило на суд громадськості свій новий проект, в основу якого ліг італійський суперкар Lamborghini Huracan Evo. Машина отримала назву LP1020 Stimolante і відрізняється від простого “Хуракана Ево” як зовні, так і технічно.
Зовні машині дісталися спеціальне обважування з вуглецевого волокна, новий дифузор, а також масивне заднє антикрило, яке збільшує притискну силу автомобіля до 1,3 тонни.
Доробки торкнулися навіть підвіску і гальмівну систему суперкара. Перша обзавелася 4-позиційними амортизаторами Ohlins TTX, що регулюються по висоті, і унікальними полегшеними колісними дисками, а друга карбонокерамічними дисками і колодками з модернізованим охолодженням.
У салоні покращеного Huracan Evo з’явилися 6-точкові ремені безпеки фірми OMP, титановий каркас безпеки та вогнегасник. Але найцікавіше виявилося навіть не все це разом узяте, а те, що знаходиться під кожухом двигуна.
Стандартному 5,2-літровому двигуну V10 норвежці додали дві турбіни, а також переналаштували електроніку. У результаті в самому продуктивному режимі Corsa такий Huracan Evo здатний розвивати до 1074 кінських сил і 996 Нм, що має забезпечити машині вражаючі швидкісні показники.
Наклад таких автомобілів від Zyrys Engineering обмежений 24 одиницями. Цінник на LP1020 Stimolante оголосять найближчими днями.
У Європейському Союзі планують переглянути підхід до оцінки ефективності підзарядних гібридів (PHEV), що може суттєво…
Оптимальний діапазон оборотів двигуна істотно впливає на його ресурс і загальний стан. Якщо ігнорувати цей…
Експерти GOBankingRates оновили рейтинг найменш надійних позашляховиків, які найчастіше ламаються і потребують дорогого ремонту. До…
Відсутність страхового поліса на автомобіль - це не просто формальність, а реальна причина серйозних фінансових…
На сьогодні накладати штрафи на власників автомобілів з іноземною реєстрацією мають право як працівники поліції,…
Щомісяця в Україну завозять близько 20 000 вживаних автомобілів, більшість із яких - з Європи.…
Leave a Comment