Авто

Названо найнадійніший двигун в історії BMW

Компанія BMW зробила собі ім’я не тільки завдяки виробництву культових автомобілів, але й видатних двигунів. Протягом десятиліть баварський автогігант відомий тим, що виробляє одні з найсучасніших і найпотужніших силових агрегатів в автомобільній індустрії. Журналісти популярного спеціалізованого журналу BMW Blog запропонували нам свій вибір найнадійніших двигунів.

5. BMW N52

N52 – це рядний шестициліндровий двигун з природним всмоктуванням, який дебютував у 2004 році і прийшов на зміну M54. Цей двигун має магнієво-алюмінієвий композитний блок, регульовані фази газорозподілу і підйому клапанів, а також безпосереднє впорскування палива.

N52 відзначався плавністю ходу, чуйністю та економічністю. Він також був одним з найлегших шестициліндрових двигунів у своєму класі, вагою всього 161 кг.

Двигун встановлювався на такі моделі, як E90 3 Series, E60 5 Series, E83 X3 і E70 X5. Найпоширенішими проблемами з N52 були витік масла і поломка насоса, яких можна було уникнути при належному технічному обслуговуванні.

4. BMW M57

Цей рядний шестициліндровий дизель з турбонаддувом замінив двигун M51, який дебютував у 1998 році. Він мав чавунний блок, впорскування Common Rail, турбонагнітач зі змінною геометрією та інтеркулер.

M57 славився своїм крутним моментом, економічністю та довговічністю, що зробило його одним з найпопулярніших дизельних двигунів в Європі. Цей двигун встановлювався на такі моделі, як E46 3 серії, E39 5 серії, E53 X5 і E65 7 серії.

Найпоширенішим головним болем власників автомобілів з цими двигунами були вихрові гасителі, інжектори та свічки запалювання, хоча жодна з них не вважалася серйозною і могла бути відремонтована за відносно низьку ціну.

3. BMW S54

S54 – це рядний шестициліндровий двигун з природним всмоктуванням, який дебютував у 2000 році і замінив S50. Він мав чавунний блок, кований сталевий колінчастий вал, незалежні дросельні заслінки, змінні фази газорозподілу та підйом клапанів.

S54 високо цінувався за високі оберти, потужність і звук. Він також був одним з найвідоміших двигунів свого часу, вигравши міжнародну нагороду “Двигун року” в 2001 і 2002 роках.

Двигун встановлювався на провідні моделі BMW, такі як E46 M3, E36/8 Z3 M Купе і родстер та E85 Z4 M Купе і родстер.

Проблеми з S54 включали вихід з ладу шатунних підшипників, несправності системи зміни фаз газорозподілу (VANOS) та високу витрату оливи. Однак ці несправності були нечастими, і їх можна було б уникнути за умови належного технічного обслуговування та частої заміни оливи.

2. BMW M30

Атмосферний рядний шестициліндровий двигун, представлений у 1968 році на заміну M10. Він мав чавунний блок, алюмінієві головки, єдиний верхній розподільний вал і впорскування палива Bosch.

M30 був високо оцінений за свою плавність, надійність і простоту. Він також був найдовговічнішим з усіх двигунів BMW і був встановлений на більш ніж один мільйон автомобілів протягом більш ніж 20 років.

M30 встановлювався в багатьох моделях, включаючи E3 2500-3.3 Li, E9 2800-3.0 CSi, E12 5 Series, E24 6 Series і E28 5 Series. Найпоширенішими проблемами з M30 були витік масла, знос ланцюга ГРМ і зношеність ущільнювачів штоків клапанів.

Незважаючи на довгий список несправностей, ці проблеми не були дуже серйозними і їх можна було легко вирішити за допомогою регулярного технічного обслуговування.

  1. BMW S65

Святий Грааль в лінійці двигунів – атмосферний V8. Цей двигун був вперше представлений у 2007 році, він прийшов на зміну двигуну S62. Він мав легкий алюмінієвий блок, кований сталевий колінчастий вал, індивідуальні дросельні заслінки та змінні фази газорозподілу.

Він був визнаний за свій рухливий характер, потужність та звук. Це також був один з найсучасніших двигунів в історії BMW з такими технологіями, як рекуперація енергії гальмування, датчики рівня масла та контроль детонації. Лише одна серійна модель отримала двигун S65: E90/E92/E93 M3. Однак S65 слугував серцем кількох гоночних автомобілів: M3 ALMS, M3 GT2, Z4 GT3 та Z4 GTE.

Найпоширенішими проблемами, пов’язаними з цим двигуном, були поломки шатунних підшипників, несправності приводу дросельної заслінки та клапана керування холостим ходом. Однак жодна з них не була частою і була зведена до мінімуму завдяки своєчасному технічному обслуговуванню та використанню високоякісної оливи.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: BMW

Останні записи

Volkswagen готує до виходу доступний електрокросовер ID. Cross

Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…

24.11.2025

Чому штрафи за неправильну парковку часто скасовують у судах

Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…

24.11.2025

Mercedes-AMG готує електричний суперкар GT

Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…

24.11.2025

Зимові випробування електромобілів: запас ходу та комфорт

Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…

24.11.2025

Audi готує компактний електрокросовер A3 e-tron із запасом ходу до 600 км

Німецький преміальний бренд Audi готує до випуску повністю електричний компактний кросовер, який, за даними порталу…

24.11.2025

Перші рендери восьмого покоління Mercedes-Benz S-Class

Перша генерація великого седана Mercedes-Benz S-Class з'явилася ще у 1972 році. Відтоді модель дійшла до…

24.11.2025