Авто

Названо найнадійніший двигун в історії BMW

Share

Компанія BMW зробила собі ім’я не тільки завдяки виробництву культових автомобілів, але й видатних двигунів. Протягом десятиліть баварський автогігант відомий тим, що виробляє одні з найсучасніших і найпотужніших силових агрегатів в автомобільній індустрії. Журналісти популярного спеціалізованого журналу BMW Blog запропонували нам свій вибір найнадійніших двигунів.

5. BMW N52

N52 – це рядний шестициліндровий двигун з природним всмоктуванням, який дебютував у 2004 році і прийшов на зміну M54. Цей двигун має магнієво-алюмінієвий композитний блок, регульовані фази газорозподілу і підйому клапанів, а також безпосереднє впорскування палива.

N52 відзначався плавністю ходу, чуйністю та економічністю. Він також був одним з найлегших шестициліндрових двигунів у своєму класі, вагою всього 161 кг.

Двигун встановлювався на такі моделі, як E90 3 Series, E60 5 Series, E83 X3 і E70 X5. Найпоширенішими проблемами з N52 були витік масла і поломка насоса, яких можна було уникнути при належному технічному обслуговуванні.

4. BMW M57

Цей рядний шестициліндровий дизель з турбонаддувом замінив двигун M51, який дебютував у 1998 році. Він мав чавунний блок, впорскування Common Rail, турбонагнітач зі змінною геометрією та інтеркулер.

M57 славився своїм крутним моментом, економічністю та довговічністю, що зробило його одним з найпопулярніших дизельних двигунів в Європі. Цей двигун встановлювався на такі моделі, як E46 3 серії, E39 5 серії, E53 X5 і E65 7 серії.

Найпоширенішим головним болем власників автомобілів з цими двигунами були вихрові гасителі, інжектори та свічки запалювання, хоча жодна з них не вважалася серйозною і могла бути відремонтована за відносно низьку ціну.

3. BMW S54

S54 – це рядний шестициліндровий двигун з природним всмоктуванням, який дебютував у 2000 році і замінив S50. Він мав чавунний блок, кований сталевий колінчастий вал, незалежні дросельні заслінки, змінні фази газорозподілу та підйом клапанів.

S54 високо цінувався за високі оберти, потужність і звук. Він також був одним з найвідоміших двигунів свого часу, вигравши міжнародну нагороду “Двигун року” в 2001 і 2002 роках.

Двигун встановлювався на провідні моделі BMW, такі як E46 M3, E36/8 Z3 M Купе і родстер та E85 Z4 M Купе і родстер.

Проблеми з S54 включали вихід з ладу шатунних підшипників, несправності системи зміни фаз газорозподілу (VANOS) та високу витрату оливи. Однак ці несправності були нечастими, і їх можна було б уникнути за умови належного технічного обслуговування та частої заміни оливи.

2. BMW M30

Атмосферний рядний шестициліндровий двигун, представлений у 1968 році на заміну M10. Він мав чавунний блок, алюмінієві головки, єдиний верхній розподільний вал і впорскування палива Bosch.

M30 був високо оцінений за свою плавність, надійність і простоту. Він також був найдовговічнішим з усіх двигунів BMW і був встановлений на більш ніж один мільйон автомобілів протягом більш ніж 20 років.

M30 встановлювався в багатьох моделях, включаючи E3 2500-3.3 Li, E9 2800-3.0 CSi, E12 5 Series, E24 6 Series і E28 5 Series. Найпоширенішими проблемами з M30 були витік масла, знос ланцюга ГРМ і зношеність ущільнювачів штоків клапанів.

Незважаючи на довгий список несправностей, ці проблеми не були дуже серйозними і їх можна було легко вирішити за допомогою регулярного технічного обслуговування.

  1. BMW S65

Святий Грааль в лінійці двигунів – атмосферний V8. Цей двигун був вперше представлений у 2007 році, він прийшов на зміну двигуну S62. Він мав легкий алюмінієвий блок, кований сталевий колінчастий вал, індивідуальні дросельні заслінки та змінні фази газорозподілу.

Він був визнаний за свій рухливий характер, потужність та звук. Це також був один з найсучасніших двигунів в історії BMW з такими технологіями, як рекуперація енергії гальмування, датчики рівня масла та контроль детонації. Лише одна серійна модель отримала двигун S65: E90/E92/E93 M3. Однак S65 слугував серцем кількох гоночних автомобілів: M3 ALMS, M3 GT2, Z4 GT3 та Z4 GTE.

Найпоширенішими проблемами, пов’язаними з цим двигуном, були поломки шатунних підшипників, несправності приводу дросельної заслінки та клапана керування холостим ходом. Однак жодна з них не була частою і була зведена до мінімуму завдяки своєчасному технічному обслуговуванню та використанню високоякісної оливи.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: BMW

Останні записи

Експерти поділились порадами щодо правильного використання автомобільної пічки

Фахівці у галузі автомобільної техніки розповіли, як правильно використовувати опалювальну систему автомобіля під час холодів.…

11.11.2024

Названо основні фактори, що впливають на ціну вживаних авто

Динаміка цін на вживані автомобілі залежить від кількох факторів, експерт поділився своєю думкою. Він вважає,…

11.11.2024

Названо 5 небезпечних для водія помилок у морози

Експерт розповіла, що багато водіїв залишають машину на холостому ходу на довгий час, щоб прогріти…

11.11.2024

Brabus представив новий 1000 ALL GRAY на базі Mercedes-AMG S 63 E Performance

Після приголомшливого Rocket GTS, представленого наприкінці жовтня, Brabus знову дивує - цього разу з Brabus…

11.11.2024

Новий Renault Duster отримав стильний варіант тюнінгу (ФОТО)

Нове покоління Duster вийшло на ринок Європи зовсім недавно і поки що пропонується там під…

11.11.2024

Експерти дали поради щодо догляду за турбонаддувом при низьких температурах

Сучасні автомобілі з турбонаддувом вимагають дотримання кількох простих правил, щоб турбокомпресор працював без збоїв. Це…

11.11.2024