Авто

Porsche 911 отримає новий 3,6-літровий двигун з природним уприскуванням

Постійно еволюціонуючий 911-й готується до середньоциклового фейсліфтингу, який заплановано на 2024 рік. Відомий шанувальникам Porsche під внутрішнім кодовою назвою “992.2”, оновлений варіант улюбленого спортивного автомобіля з заднім розташуванням двигуна в Штутгарті, очевидно, отримає нове серце. Новий звіт від Car and Driver стверджує, що 3,6-літрова “пласка шістка” буде доступна в конфігураціях з атмосферним наддувом і твін-турбо.

Де він займе місце в і без того складному модельному ряді 911? Він буде не доповненням, а скоріше заміною для пари існуючих двигунів. Цікаво, що відомий журналіст Георг Качер має достовірну інформацію, що GTS збирається прийняти конфігурацію NA з м’якою гібридною установкою. Це було б радикальною зміною, враховуючи, що нинішній 911 GTS має 3,0-літровий двигун з подвійним турбонаддувом. Втім, старіший 991.1 GTS також відмовився від примусової індукції.

У той час як об’єм двигуна GTS збільшиться з 3,0 до 3,6 літра, моделі Turbo зменшаться з 3,8 до 3,6. Більш потужні варіанти збережуть подвійну турбіну. Потужність не згадується, але нагадаємо, що нинішня версія Turbo має 572 к.с. і 553 фунт-фут, тоді як Turbo S підніме планку до 640 к.с. і 590 фунт-фут.

В іншому, GT3 і його безкрилий побратим GT3 Touring збережуть 4,0-літровий двигун з природним всмоктуванням. Кажуть, що планується незначне збільшення потужності до 503 к.с. і 347 фунтів-фут, або на 1 к.с. і 1 фунт-фут більше. У 2027 році Porsche, як повідомляється, має намір замінити 4.0 на боксерський агрегат 3.6 з майже такою ж потужністю, як у GT3.

Головною новинкою 992.2 стане вже підтверджена гібридна силова установка. Видання Car and Driver стверджує, що електрифікований 911-й не буде PHEV, тому заряджати його самостійно не доведеться. Батарея буде підживлюватися від двигуна внутрішнього згоряння і за рахунок рекуперативного гальмування.

Очікується, що електродвигун потужністю до 90 кінських сил живитиметься від крихітної батареї ємністю 2 кВт-год. Передбачається, що електродвигун буде встановлений під бензобаком і приводитиме в рух передні колеса.

Гібридна установка, яка, очевидно, не додасть більше 55 фунтів (25 кілограмів), базуватиметься на оновленому 3,0-літровому двигуні з подвійним турбонаддувом, що видає непідтверджені 395 к.с. Додайте до нього електродвигун, і, за чутками, сумарна потужність досягне 478 к.с.. Більш потужний гібрид 911, очевидно, отримає 528 к.с. Флагманський GT2 RS також заявлений як гібрид, але з комбінованою потужністю, яка, як вважають, перевищить позначку в 800 к.с.

Звичайно, сприймайте цю досить приголомшливу амальгаму цифр з притчею во язицех про дрібку солі. Наразі є лише дві впевненості: 911-й стане гібридним незабаром, але повністю електрична модель не з’явиться в цьому десятилітті.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Porsche

Останні записи

BMW готує нове покоління X5 з бензиновими, дизельними, гібридними та водневими версіями

BMW готується представити нове покоління кросовера X5 2026, який отримає індекс G65. Виробництво стартує у…

30.09.2025

Як підготувати електромобіль до осінніх холодів і зберегти запас ходу

З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…

29.09.2025

Топ-7 авто, від яких відмовляються навіть перекупники

Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…

29.09.2025

З 2026 року в Європі можна буде їздити електромобілем безкоштовно

З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…

29.09.2025

Як правильно підготувати авто до перших заморозків

З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…

29.09.2025

Toyota bZ4X 2026 здивувала оновленим дизайном і збільшеною автономністю

Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…

29.09.2025