ЛуАЗ 1301 (1984/88/94) – прототип легкого позашляховика, який повинен був замінити на конвеєрі застарілу модель 969М. Перший варіант машини був сконструйований ще в 1984-му році і являв собою все той же 969М з новим кузовом. Прототип 1988-го року відрізнявся каркасно-панельним кузовом (сталевий каркас і пластикові панелі), пневмоелементами в незалежній пружинній підвісці, що дозволяють змінювати дорожній просвіт. В якості силової установки був застосований модернізований двигун МеМЗ-245 від «Таврії».
Привід всіх коліс – постійний, в трансмісії блокується міжосьовий диференціал. Дах і боковини знімалися, дозволяючи легко перетворити джип в пікап, планувалася також версія і з м’яким верхом. Задні двері машини були виконана з двох секцій – верхньої і нижньої, запасне колесо і набір інструментів розміщувалися в нішах під передніми сидіннями, таким чином повністю звільняючи багажний відсік.
Прототип повністю зберіг позашляхові якості свого «предка» і став володарем куди кращих споживчих якостей.
У 2002-му році широкій публіці під тим же індексом був представлений прототип зразка 1994-го року, що відрізнявся трохи зміненим дизайном екстер’єру, двигуном МеМЗ-2457 об’ємом 1,2 літра і потужністю 58 к.с., що працювали в парі з п’ятиступінчастою коробкою передач . На базі цього прототипу було зібрано кілька версій машини, включаючи дліннобазний автомобіль для швидкої допомоги (ЛуАЗ-1301-08 / 07).
Автомобіль так і не став серійним, але планувалася ще в 1975-му році модернізація виробництва затягнулася, об’єднання з ЗАЗ нічого Луцькому заводу не дало, нових двигунів не вистачало навіть на Таврії, а випускати нову модель зі старим двигуном від запорожця просто не було сенсу. У 1989-му році був влаштований конкурс на нову модель автомобіля для села, в якому брав участь і інший прототип НАМИ-ЛуАЗ «Прото», однак про підсумки конкурсу нічого не відомо. Вже на початку 90-их було ясно, що і сам завод приречений.
На ринку уживаних авто в нашій країні часто трапляються машини, які тривалий час відпрацювали у…
Коли мова заходить про надійність, японський автопром уже давно став символом цього слова. Прості та…
У 2023 році Tesla оновила електроседан Model 3, відмовившись від традиційних важелів-поворотників на користь сенсорних…
Toyota вважається безперечним лідером у галузі гібридних автомобілів, фактично винайшовши цю технологію з моделлю Prius,…
Компанія Audi разом із концерном SAIC розпочала продаж у Китаї першого електромобіля нової лінійки під…
Головна проблема, яка виникає під час експлуатації електромобілів, у майбутньому буде пов’язана з батареями. Через…
Leave a Comment