Categories: Авто

ЛуАЗ 1301 – яким міг бути вітчизняний VW Caddy

Share

ЛуАЗ 1301 (1984/88/94) – прототип легкого позашляховика, який повинен був замінити на конвеєрі застарілу модель 969М. Перший варіант машини був сконструйований ще в 1984-му році і являв собою все той же 969М з новим кузовом. Прототип 1988-го року відрізнявся каркасно-панельним кузовом (сталевий каркас і пластикові панелі), пневмоелементами в незалежній пружинній підвісці, що дозволяють змінювати дорожній просвіт. В якості силової установки був застосований модернізований двигун МеМЗ-245 від «Таврії».

Привід всіх коліс – постійний, в трансмісії блокується міжосьовий диференціал. Дах і боковини знімалися, дозволяючи легко перетворити джип в пікап, планувалася також версія і з м’яким верхом. Задні двері машини були виконана з двох секцій – верхньої і нижньої, запасне колесо і набір інструментів розміщувалися в нішах під передніми сидіннями, таким чином повністю звільняючи багажний відсік.

Прототип повністю зберіг позашляхові якості свого «предка» і став володарем куди кращих споживчих якостей.

У 2002-му році широкій публіці під тим же індексом був представлений прототип зразка 1994-го року, що відрізнявся трохи зміненим дизайном екстер’єру, двигуном МеМЗ-2457 об’ємом 1,2 літра і потужністю 58 к.с., що працювали в парі з п’ятиступінчастою коробкою передач . На базі цього прототипу було зібрано кілька версій машини, включаючи дліннобазний автомобіль для швидкої допомоги (ЛуАЗ-1301-08 / 07).

Автомобіль так і не став серійним, але планувалася ще в 1975-му році модернізація виробництва затягнулася, об’єднання з ЗАЗ нічого Луцькому заводу не дало, нових двигунів не вистачало навіть на Таврії, а випускати нову модель зі старим двигуном від запорожця просто не було сенсу. У 1989-му році був влаштований конкурс на нову модель автомобіля для села, в якому брав участь і інший прототип НАМИ-ЛуАЗ «Прото», однак про підсумки конкурсу нічого не відомо. Вже на початку 90-их було ясно, що і сам завод приречений.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Audi відкличе майже 50 тисяч автомобілів через небезпечну проблему

Компанія Audi оголосила масштабну сервісну кампанію, яка охопить майже 50 тисяч автомобілів у США та…

11.04.2025

Штраф за несправний автомобіль: як запобігти покаранню водіям

В Україні заборонено експлуатувати автомобілі з технічними несправностями, і водії можуть бути оштрафовані або навіть…

11.04.2025

Чи дозволяється паркування автомобілів на тротуарі за українським законодавством

У містах часто не вистачає місць для паркування, тому водії змушені ставити свої авто в…

11.04.2025

Старі машини зі США стають хітом серед українців

Від початку 2025 року в Україні зареєстрували 8 984 уживаних легкових автомобілі зі США. Середній…

11.04.2025

Land Rover показав Range Rover SV з оновленим 4,4-літровим двигуном V8

На китайському ринку було представлено новий Land Rover Range Rover SV 2025, який став флагманом…

11.04.2025

Volkswagen готує доступний електрокросовер вартістю 30 000 євро

Німецький автовиробник Volkswagen продовжує працювати над електричними моделями, розширюючи список субкомпактних «батарейних» SUV. Слідом за…

11.04.2025