Categories: Авто

ЛуАЗ 1301 – яким міг бути вітчизняний VW Caddy

Share

ЛуАЗ 1301 (1984/88/94) – прототип легкого позашляховика, який повинен був замінити на конвеєрі застарілу модель 969М. Перший варіант машини був сконструйований ще в 1984-му році і являв собою все той же 969М з новим кузовом. Прототип 1988-го року відрізнявся каркасно-панельним кузовом (сталевий каркас і пластикові панелі), пневмоелементами в незалежній пружинній підвісці, що дозволяють змінювати дорожній просвіт. В якості силової установки був застосований модернізований двигун МеМЗ-245 від «Таврії».

Привід всіх коліс – постійний, в трансмісії блокується міжосьовий диференціал. Дах і боковини знімалися, дозволяючи легко перетворити джип в пікап, планувалася також версія і з м’яким верхом. Задні двері машини були виконана з двох секцій – верхньої і нижньої, запасне колесо і набір інструментів розміщувалися в нішах під передніми сидіннями, таким чином повністю звільняючи багажний відсік.

Прототип повністю зберіг позашляхові якості свого «предка» і став володарем куди кращих споживчих якостей.

У 2002-му році широкій публіці під тим же індексом був представлений прототип зразка 1994-го року, що відрізнявся трохи зміненим дизайном екстер’єру, двигуном МеМЗ-2457 об’ємом 1,2 літра і потужністю 58 к.с., що працювали в парі з п’ятиступінчастою коробкою передач . На базі цього прототипу було зібрано кілька версій машини, включаючи дліннобазний автомобіль для швидкої допомоги (ЛуАЗ-1301-08 / 07).

Автомобіль так і не став серійним, але планувалася ще в 1975-му році модернізація виробництва затягнулася, об’єднання з ЗАЗ нічого Луцькому заводу не дало, нових двигунів не вистачало навіть на Таврії, а випускати нову модель зі старим двигуном від запорожця просто не було сенсу. У 1989-му році був влаштований конкурс на нову модель автомобіля для села, в якому брав участь і інший прототип НАМИ-ЛуАЗ «Прото», однак про підсумки конкурсу нічого не відомо. Вже на початку 90-их було ясно, що і сам завод приречений.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Автопрому загрожує масова відмова від електромобілів: світові бренди повертаються до бензину

Автовиробники все частіше повертаються до класичних двигунів внутрішнього згоряння, а французький парламент підтримав цю тенденцію,…

24.02.2025

Експерти пояснили, як неправильне взуття може вплинути на стан вашого автомобіля

Зчеплення є одним із ключових елементів трансмісії, що забезпечує ефективну роботу двигуна та коробки передач.…

24.02.2025

У яких випадках поліція не має права накладати штраф за перевищення швидкості

В Україні застосовуються два основні способи штрафування водіїв за перевищення швидкості: автоматичні камери та портативні…

24.02.2025

Запуск двигуна в мороз: при якій температурі олива замерзає

Моторна олива — ключовий елемент для нормальної роботи двигуна, оскільки вона зменшує тертя між деталями…

24.02.2025

Скільки людей загинуло в ДТП в Україні у січні 2025

У січні 2025 року в Україні сталося 1657 дорожньо-транспортних пригод, у яких загинуло 235 осіб…

24.02.2025

Нову Mazda 3 показали на неофіційних рендерах

Поява актуального четвертого покоління моделі Mazda 3 (BP) датована кінцем 2018 року. Головним ринком збуту…

24.02.2025