Categories: Авто

ЛуАЗ 1301 – яким міг бути вітчизняний VW Caddy

Share

ЛуАЗ 1301 (1984/88/94) – прототип легкого позашляховика, який повинен був замінити на конвеєрі застарілу модель 969М. Перший варіант машини був сконструйований ще в 1984-му році і являв собою все той же 969М з новим кузовом. Прототип 1988-го року відрізнявся каркасно-панельним кузовом (сталевий каркас і пластикові панелі), пневмоелементами в незалежній пружинній підвісці, що дозволяють змінювати дорожній просвіт. В якості силової установки був застосований модернізований двигун МеМЗ-245 від «Таврії».

Привід всіх коліс – постійний, в трансмісії блокується міжосьовий диференціал. Дах і боковини знімалися, дозволяючи легко перетворити джип в пікап, планувалася також версія і з м’яким верхом. Задні двері машини були виконана з двох секцій – верхньої і нижньої, запасне колесо і набір інструментів розміщувалися в нішах під передніми сидіннями, таким чином повністю звільняючи багажний відсік.

Прототип повністю зберіг позашляхові якості свого «предка» і став володарем куди кращих споживчих якостей.

У 2002-му році широкій публіці під тим же індексом був представлений прототип зразка 1994-го року, що відрізнявся трохи зміненим дизайном екстер’єру, двигуном МеМЗ-2457 об’ємом 1,2 літра і потужністю 58 к.с., що працювали в парі з п’ятиступінчастою коробкою передач . На базі цього прототипу було зібрано кілька версій машини, включаючи дліннобазний автомобіль для швидкої допомоги (ЛуАЗ-1301-08 / 07).

Автомобіль так і не став серійним, але планувалася ще в 1975-му році модернізація виробництва затягнулася, об’єднання з ЗАЗ нічого Луцькому заводу не дало, нових двигунів не вистачало навіть на Таврії, а випускати нову модель зі старим двигуном від запорожця просто не було сенсу. У 1989-му році був влаштований конкурс на нову модель автомобіля для села, в якому брав участь і інший прототип НАМИ-ЛуАЗ «Прото», однак про підсумки конкурсу нічого не відомо. Вже на початку 90-их було ясно, що і сам завод приречений.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Volkswagen вразив наміром закрити ще два заводи

Наглядова рада Volkswagen обговорює можливість закриття ще двох заводів у Німеччині. Якщо підприємство в Дрездені,…

12.12.2024

Toyota Corolla очолила рейтинг найбільш популярних автомобілів у світі

Toyota продовжує утримувати лідерство серед автогігантів. Нещодавно компанія очолила світовий рейтинг за продуктивністю, а тепер…

12.12.2024

Що важливо знати про догляд за автомобілем взимку

Наш фахівець розповів, що в холодну пору року на станціях технічного обслуговування спостерігається зростання кількості…

12.12.2024

Продаж оновленого Mercedes-Benz CLA-Class розпочнеться у 2025 році

Mercedes-Benz готує до випуску оновлений CLA-Class 2026 року, який стане доступним у 2025 році. Що…

12.12.2024

Mercedes-Benz GLC EV замінить EQC як електричний флагман у 2026 році

Mercedes-Benz активно працює над запуском свого нового електричного кросовера GLC EV, який має замінити модель…

12.12.2024

Ford анонсував новий колір Mustang 2025, але не показав його

Ford продовжує оновлювати культовий Mustang , додаючи нові деталі та опції. Головна новина — новий…

12.12.2024