Управління з розслідування дефектів США (ODI) заявило, що було проведено розслідування щодо японського автовиробника. Відомо, що на адресу регулятора надходили численні скарги від 6-ти власників Nissan з технологічними турбодвигунами серії VC зі змінним ступенем стиснення. У всіх випадках силові агрегати раптово втрачали потужність і виходили з ладу.
Варто зазначити, що японський автовиробник цю проблему визнав. Під розслідування потрапили нові Nissan (Altima, Rogue) та Infiniti (QX50, QX55), які відносяться до 2019-2023 модельних років випуску. У зазначених моделях встановлюється один з двох турбодвигунів: «турботрійка» 1.5 VC-Turbo, або «турбочетвірка» 2.0 VC-Turbo; обидва – зі змінним ступенем стиснення. Три фатальні відмови силових агрегату відбулися на кросоверах Rogue, два — Infiniti, один – Altima.
Згідно з попередніми даними, йдеться про неполадку колінчастого валу та/або L-подібної ланки. Nissan повідомив, що «прагне забезпечити безпеку клієнтів і тісно співпрацює з Національним управлінням безпеки дорожнього руху США (NHTSA)». Наразі фахівці японського автовиробника працюють над вирішенням проблеми, проте відкликальна кампанія поки що не ініційована, а кількість дефектних машин не підтверджена автокомпанією.
Експерт пояснив, чому заправка автомобіля до повного заповнення бака може бути небажаною. Такий підхід виправданий…
Багато водіїв, переходячи з механіки на автомат, продовжують використовувати звичні методи керування. Експерти виділили 7…
Інженери Toyota продовжують роботу над новим поколінням моделі GR Supra. Автомобіль повинен з'явитися у продажу…
Наприкінці кожного року американський журнал «Consumer Reports» розкриває десятку автовиробників, які роблять найнадійніші автомобілі. У…
Німецька компанія Mercedes-Benz проводить тестування рестайлінгової версії свого купеподібного кросовера GLE Coupe. Прототип в камуфляжі…
Ціни на батареї для електромобілів впали до історичного мінімуму, знизившись за рік на 20%. Середня…
Leave a Comment