Нещодавно опублікована патентна заявка натякає на те, що Ford працює над новим режимом дрифту як для автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння, так і для електромобілів. Заявку було подано ще у вересні 2020 року, але опубліковано Відомством США з патентів та товарних знаків (USPTO) цього тижня.
У документі описується використання фрикційних гальм автомобіля для блокування задніх коліс з метою викликати занесення. У режимі дрифту колеса будуть від’єднані від трансмісії за допомогою муфт, щоб дозволити їм вільно обертатися, а момент, що крутить, буде прикладатися через привід, щоб підтримувати їх обертання.
Щоб розпочати замет останній Ford Focus RS міг використовувати свою систему повного приводу для передачі більшого крутного моменту на задні колеса. Ford Mustang 2024 року також отримав електронне дрифт-гальмо, розроблене як легша і ефективніша альтернатива ручному гальму. Деякі моделі BMW M і Mercedes-AMG , а також останній Volkswagen Golf R також мають режими дрифту, але вони покладаються на передачу більшого моменту, що крутить, на задні колеса, а не на їх блокування.
Подача заявки на патент не є підтвердженням виробничих планів, але Ford прагне продемонструвати більш спортивний бік електромобілів за допомогою унікальних моделей, таких як 7-мотор Mustang Mach-E 1400 . Режим Дріфт, безумовно, допоможе донести це повідомлення. Mustang Mach-E Rally 2024 також оснащений режимом руху RallySport , який забезпечує більше можливостей для бічного руху, хоча він орієнтований насамперед на гравійні дороги.Ford