З експериментальною батареєю ONE, встановленою на модифікований BMW iX xDrive50, розкішний позашляховик зміг проїхати близько 980 км на одній зарядці. У американському циклі випробувань цей показник може становити близько 830 км. Проте це майже на 320 км більше, ніж у звичайного iX xDrive50.
Компанія ONE заявляє, що її експериментальна батарея Gemini поєднує два різних типи елементів, кожен з яких має унікальний хімічний склад. Літій-залізо-фосфатний (LFP) катод, який має низьку щільність енергії та нині рідко зустрічається в Північній Америці, є основним джерелом живлення для електродвигунів. ONE заявляє, що він справляється із 99 відсотками щоденних завдань, дозволяючи проїхати близько 205 км.
Коли первинний елемент розряджається, ONE заявляє, що він отримує заряд від другого безанодного елемента з високою щільністю енергії, отриманим із запатентованого матеріалу, багатого на марганець і використовує мінімальну кількість кобальту і нікелю. Компанія стверджує, що батарея Gemini знижує використання літію на 20 відсотків та графіту на 60 відсотків, що, як кажуть, допомагає знизити вартість та зменшити вплив на навколишнє середовище. Говорять, що енергія від елемента, що не містить анод, передається через запатентований перетворювач постійного струму в постійний, що дозволяє батареї з подвійним хімічним складом забезпечити iX більше 820 км розрахункового запасу ходу.
Варто зазначити, що BMW iX з батареєю з подвійною хімією зараз не планується до виробництва. АКБ Gemini є просто доказом концепції, як і той, що ONE встановив на Tesla Model S на початку минулого року. Цей прототип дозволив електричному седану проїхати понад 1200 км на одній зарядці під час їзди за умов грудневих холодів по всьому штату Мічиган.
Представник ONE повідомив, що розробка Gemini все ще продовжується, а наступним кроком стане ще один прототип із неназваним автовиробником.