Авто

Volkswagen ID.7 вийшов на ринок Китаю: ціна та характеристики

Share

Спільне підприємство FAW та Volkswagen відкрило у Китаї прийом замовлень на локальну версію електричного ліфтбека ID.7. Китайський варіант вийде на ринок під назвою ID.7 Vizzion і, на відміну від європейського, буде доступний з двома двигунами, а його ціна, як пише CarNewsChina, починається від 237 700 юанів. Це еквівалент приблизно 30,4 тисяч євро, тоді як у Німеччині електрокар продають за ціною від 56 995 євро.

Першою на ринок виходить одномоторна модифікація VW ID.7 Vizzion, яка отримає один двигун на задній осі з віддачею 204 к.с. та 310 Нм. Асистуватиме йому 84,8-кіловат-годинна батарея, з якою електромобіль проїде без підзаряджання до 642 кілометрів. В Європі базовий ID.7 оснащується батареєю на 82 кВт*год із заявленим запасом ходу 615 кілометрів, але водночас має в своєму розпорядженні більш сучасний 286-сильний двигун. Водночас, найімовірніше, далекобійність електромобіля для різних ринків визначена за різними вимірювальними циклами.

У майбутньому ID.7 з’явиться повнопривідна модифікація, в силовій установці якої на передній осі застосують 109-сильний двигун. З тією ж батареєю пробіг електромобіля на одному заряді зменшиться до 570 кілометрів. Вартість цієї версії поки що не названо.

До оснащення ID.7 Vizzion увійдуть матрична оптика, панорамний дах, здатний блокувати до 99% ультрафіолетових променів, а також «розумну» систему клімат-контролю, яка здатна враховувати у своїй роботі положення сонця. Медіасистему супроводжують 15-дюймовим екраном та проекційним дисплеєм.

Також електричний ліфтбек будуть комплектувати розвиненим комплексом асистентів водія. Серед основних конкурентів новинки на китайському ринку згадуються BYD Han та Tesla Model 3.

У майбутньому у Volkswagen ID.7 з’явиться більш містка версія з кузовом універсал. Перші зображення електромобіля компанія вже опублікувала, але повноцінний дебют ID.7 Tourer відбудеться лише на початку наступного року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Податки при продажу автомобіля: хто, коли і скільки має платити

Громадяни, які мають намір продати власне авто, повинні враховувати податкові зобов'язання. Розмір податків залежить від…

15.06.2025

Чому українці масово провалюють практичні іспити на права і як цього уникнути

З початку 2025 року в Україні було проведено понад 300 тисяч практичних іспитів на водійські…

15.06.2025

Що потрібно знати про перевезення дітей у авто: правила та штрафи

В Україні питання безпечного перевезення дітей досі залишається на другому плані, особливо якщо порівнювати з…

15.06.2025

Як поводитись, якщо вас зупинила поліція: поради адвоката

Кожен водій рано чи пізно може опинитися в ситуації, коли його зупиняє поліція. У таких…

15.06.2025

Експерти назвали найбільш аварійні авто 2020 року

Американський Інститут дорожньої безпеки (IIHS) провів масштабне дослідження, яке показало, які п'ятирічні автомобілі є найнебезпечнішими…

15.06.2025

В Україні з 1 липня техогляд автомобілів проходитиме з обов’язковою відеофіксацією

З 1 липня в Україні змінюється порядок проведення технічного огляду автомобілів - тепер усі перевірки…

15.06.2025