Авто

Експерт назвав коробки передач, з якими безпечніше купувати вживане авто

Share

Технічний директор мережі автосервісів розповів, що вибираючи старий автомобіль важливо звернути увагу на тип коробки передач, варіатор, «робот», гідромеханічний «автомат» або класична «механіка».

Роботизована трансмісія набула поширення на ринку зовсім недавно. Це досить складний і дорогий агрегат, до того ж вибагливий до стилю водіння. «Робот» не переносить різких прискорень та частих зупинок у заторах. При виборі автомобіля з таким типом трансмісії варто враховувати, що після 100-150 тис. км пробігу у них зношуються диски зчеплення, підшипники та приводи можуть виникнути проблеми з блоком управління. До переваг даної коробки можна віднести низьку витрату палива та найвищу ККД.

Варіатор вимагає більш дбайливого відношення і є “завсідником” СТО – кожні 40-50 тис. км пробігу. На цих етапах проводиться обов’язкова заміна олії, до якої варіатор дуже чутливий, а також чищення фільтра. Після 100 тис. км пробігу варіатор нерідко потребує заміни ланцюга чи ременя. Але при постійному обслуговуванні агрегат може пропрацювати 200-250 тис. км без серйозних поломок. Варіатори не люблять пробуксувань, різких стартів та перегріву, не пристосовані до їзди бездоріжжям, буксируванням та причепами, мають обмежений ресурс експлуатації, якого часто не вистачає на весь термін служби автомобіля.

Найпоширеніший тип трансмісії – гідромеханічний “автомат”. Це економічніший тип, як у обслуговуванні, і у ремонті. АКПП забезпечує високий ресурс мотора, оскільки запобігає обертам до відсічення. Сучасні «автомати» не поступаються за надійністю та витратою палива механічним коробкам передач.

Механічні трансмісії дозволяють контролювати кількість обертів двигуна і відповідно перемикання передач, маючи кращу динаміку розгону. МКПП може скоротити споживання палива, дозволяючи перейти в нейтральне положення і їхати накатом. Трансмісійну олію потрібно заливати в 1,5-2 рази рідше, ніж у «автомат». У таких коробок висока ремонтопридатність, найдешевший ремонт і найбільший ККД. Серед недоліків експерт виділив лише незручність водіння у міських умовах.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Опубліковано фото загадкової версії Dacia

Новий бюджетний кросовер Dacia Duster третього покоління вже повністю розсекретили офіційно та показали на фото, більше…

11.05.2024

Найгірші кросовери з пробігом: рейтинг

Популярність кросоверів стрімко зростає, а отже, питання вибору правильного транспортного засобу стає дедалі актуальнішим, адже…

11.05.2024

Названо небезпечні предмети, які не слід залишати в автомобілі влітку

З настанням спекотної погоди водії стикаються з новими проблемами, пов'язаними зі зберіганням речей в автомобілі.…

11.05.2024

Водіям розкрили правду про водіння на автомобілі з майже порожнім баком

Багато українських водіїв мають звичку їздити на своїх автомобілях, доки не загориться індикатор низького рівня…

11.05.2024

Електричний BMW iX 2026 року отримає фальшрадіаторні грати з підсвічуванням

Майбутня оновлена ​​версія електричного кросовера 2026 модельного року також отримає покращену технологію акумуляторів, щоб збільшити…

11.05.2024

В Україні можуть почати збирати бронемашини Roshel

Канадський виробник бронемашин Roshel планує розгорнути виробництво бронетехніки на території України. Про це заявив генеральний…

11.05.2024