Авто

Експерт назвав коробки передач, з якими безпечніше купувати вживане авто

Share

Технічний директор мережі автосервісів розповів, що вибираючи старий автомобіль важливо звернути увагу на тип коробки передач, варіатор, «робот», гідромеханічний «автомат» або класична «механіка».

Роботизована трансмісія набула поширення на ринку зовсім недавно. Це досить складний і дорогий агрегат, до того ж вибагливий до стилю водіння. «Робот» не переносить різких прискорень та частих зупинок у заторах. При виборі автомобіля з таким типом трансмісії варто враховувати, що після 100-150 тис. км пробігу у них зношуються диски зчеплення, підшипники та приводи можуть виникнути проблеми з блоком управління. До переваг даної коробки можна віднести низьку витрату палива та найвищу ККД.

Варіатор вимагає більш дбайливого відношення і є “завсідником” СТО – кожні 40-50 тис. км пробігу. На цих етапах проводиться обов’язкова заміна олії, до якої варіатор дуже чутливий, а також чищення фільтра. Після 100 тис. км пробігу варіатор нерідко потребує заміни ланцюга чи ременя. Але при постійному обслуговуванні агрегат може пропрацювати 200-250 тис. км без серйозних поломок. Варіатори не люблять пробуксувань, різких стартів та перегріву, не пристосовані до їзди бездоріжжям, буксируванням та причепами, мають обмежений ресурс експлуатації, якого часто не вистачає на весь термін служби автомобіля.

Найпоширеніший тип трансмісії – гідромеханічний “автомат”. Це економічніший тип, як у обслуговуванні, і у ремонті. АКПП забезпечує високий ресурс мотора, оскільки запобігає обертам до відсічення. Сучасні «автомати» не поступаються за надійністю та витратою палива механічним коробкам передач.

Механічні трансмісії дозволяють контролювати кількість обертів двигуна і відповідно перемикання передач, маючи кращу динаміку розгону. МКПП може скоротити споживання палива, дозволяючи перейти в нейтральне положення і їхати накатом. Трансмісійну олію потрібно заливати в 1,5-2 рази рідше, ніж у «автомат». У таких коробок висока ремонтопридатність, найдешевший ремонт і найбільший ККД. Серед недоліків експерт виділив лише незручність водіння у міських умовах.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Land Rover представив ексклюзивний Defender у чорному кольорі (ФОТО)

Land Rover показав нову версію позашляховика Defender, яка отримала назву OCTA Black. Як зазначає виробник,…

04.07.2025

Нові правила техогляду: як зміниться перевірка авто з 1 липня

В Україні з 1 липня 2025 року набирають чинності оновлені вимоги до обов'язкового технічного контролю…

04.07.2025

Експерти пояснили, коли міняти масло в АКПП

Багато автовиробників стверджують, що в сучасних автоматичних коробках передач заміна рідини не потрібна, оскільки вона…

04.07.2025

Як правильно встановити дитяче автокрісло: поради для безпеки дітей

Автомобільна безпека - одна з найважливіших тем для батьків у всьому світі. Коли перевозять найменших…

04.07.2025

Чи передбачено штраф за ігнорування хвилини мовчання під час керування авто

Щоранку о 9:00 в Україні на кілька секунд зупиняється рух, щоб вшанувати пам'ять загиблих у…

04.07.2025

Корисні речі для авто: що варто мати, а що лише забирає гроші

Автомобіль - твій другий дім, тож зроби його зручним і безпечним. Якщо хочеш почуватися впевнено…

04.07.2025