Toyota непохитна в тому, що досягнення нульових викидів можна досягти без обов’язкової відмови від двигуна внутрішнього згоряння. В той час як деякі автовиробники, такі як Porsche, інвестують у розробку та виробництво синтетичного палива, японський гігант дотримується іншого підходу. Він хоче адаптувати старий ДВС та змусити його працювати на водні. Насправді, 1,6-літровий двигун із турбонаддувом GR Yaris та GR Corolla вже довели свою ефективність на автоспортивних заходах.
Не тільки хот-хетчі отримали ДВЗ, що працює на водні, оскільки фургон HiAce також був модифікований для роботи на водні. Утилітарна модель увійшла до пілотної програми в Австралії, де різні місцеві компанії використовуватимуть автомобілі в реальних умовах. Серцем “робочої конячки” є V6 з турбонаддувом, запозичений у Land Cruiser (LC300). Потужність передається на задню вісь через 10-ступінчасту автоматичну коробку передач.
Виступаючи на презентації Hydrogen HiAce в Австралії, представник Toyota заявив, що ця технологія також матиме сенс у Land Cruiser та інших великих транспортних засобах, призначених для буксирування та перевезення великих вантажів.
В інтерв’ю виданню Drive президент Hydrogen Factory Міцумаса Ямагата сказав: «Є можливості адаптувати [двигуни на водневому паливі] до цих великих автомобілів, включаючи Land Cruiser. Ця перевага технології може бути використана для транспортних засобів, які використовуються для буксирування важких вантажів».
Toyota працює над двигунами внутрішнього згоряння на водневому паливі з 2017 року і представила технологію через чотири роки, коли Corolla Sport брала участь у чотирьох етапах серії Super Taikyu. У HiAce ДВС значно перероблений, оскільки він видає лише 161 к.с. потужності та 354 Нм крутного моменту. У звичайному Land Cruiser LC300 цей 3,4-літровий V6 із подвійним турбонаддувом видає 409 к.с. та 650 Нм.