Audi запатентувала новий революційний двигун внутрішнього згоряння. Практично це два двигуни в одному блоці. На ескізах показаний двигун з двома великими і двома маленькими циліндрами, які здатні працювати незалежно і одночасно. Це дозволяє двигуну виробляти різну потужність в залежності від того, які циліндри працюють.
Крім різної потужності, в залежності від того, які циліндри працюють, двигун має різне споживання палива і, отже, різний рівень викидів. Таким чином, Audi дозволяє двигуну, коли автомобіль не потребує великої потужності, працювати тільки на половині циліндрів, скорочуючи витрату палива і викиду.
Кожна пара циліндрів забезпечена окремим колінчастим валом, що дає підставу вважати конструкцію двома двигунами, розміщеними в одному блоці. Як би там не було, рано говорити про практичність цієї ідеї, тим більше гадати, чи досягне цей двигун виробництва.
Реклама