Mazda, улюблений бренд серед автолюбителів у всьому світі, вирішив піти власним шляхом в умовах електричної революції в індустрії.
На відміну від багатьох конкурентів, Mazda почала свій шлях у сфері електромобілів із запізненням. Компанія розпочала свій електричний шлях кілька років тому, набагато пізніше, ніж багато її колег. Їхній перший набіг на повністю електричні автомобілі відбувся з дебютом Mazda MX-30, автомобіля, що живився виключно від батареї. Однак після цього релізу більше електричних моделей від бренду не з’являлося.
Всупереч видимому затишшю, Mazda приховано працювала над електрифікацією свого модельного ряду. Цього року несподівано з’явилася електрична Mazda CX-60, яка застала багатьох зненацька. Наступного року очікується ще одна електрична новинка – Mazda CX-80, великий кросовер довжиною близько 5 метрів, що вміщує до семи пасажирів на трьох рядах сидінь.
Намагаючись заінтригувати світову спільноту, Mazda планує представити тизер майбутньої моделі на Токійському автосалоні. Очікується, що цей тизер продемонструє основні концепції майбутнього електричного MX-5 – значної трансформації культового японського родстера, який буде повністю електричним. Тим часом, найбільш інтригуючим аспектом є те, що цей родстер не є первинною електричною пропозицією, анонсованою для модельного ряду бренду 2025 року.
Інсайдери компанії припускають, що майбутня модель матиме абсолютно нову назву і, швидше за все, буде кросовером. Нинішня лінійка кросоверів Mazda включає CX-30, CX-5 і CX-60, на додаток до нещодавно представленого гібридного MX-30.
Спекуляції схиляються до того, що нова модель отримає номенклатуру CX-50, що відповідає поточним конвенціям бренду. З упевненістю можна сказати, що довгоочікуваний реліз у 2025 році не буде надовго оповитий таємницею, оскільки витоки інформації з тестових випробувань, швидше за все, з’являться в належний час.
Репутація Mazda як виробника інновацій та нестандартних рішень випереджає її. Бренд домігся успіху в ігноруванні автомобільних норм, про що свідчать його попередні спроби зменшити об’єм бензинових двигунів, демонстрація роторного двигуна в MX-30 R-EV і навіть впровадження високоефективного шестициліндрового дизельного двигуна в епоху електромобілів.
Траєкторія розвитку Mazda є загадковою, і очікування щодо того, що буде далі від цього новаторського автовиробника, залишаються широко відкритими.
Bugatti встановила новий рекорд швидкості для родстерів, розігнавши W16 Mistral до 454 км/год на німецькому…
Chevrolet планує швидке оновлення свого популярного кросовера Tracker. Нещодавно машину підловили під час випробувань на…
У 2024 році були визначені найбезпечніші автомобілі, ґрунтуючись на чотирьох ключових умовах оцінки. Оцінювалися показники…
Їздити без фар не можна, в принципі: ні вдень, ні тим більше вночі. Нині часто…
Компанія Abarth, яка перш за все відома розробкою високопродуктивних версій серійних автомобілів Fiat, вирішила припинити…
Компанія Nissan завершує розробку електричної моделі, що прийде на зміну моделі Leaf у 2025 році.…
Leave a Comment