Три з чотирьох повнорозмірних пікапів, оцінені Страховим інститутом дорожньої безпеки, отримали «погані» оцінки в оновленому краш-тесті, який тепер враховує безпеку пасажирів на задньому сидінні. Тести не пройшли пікапи Ford F-150, Chevrolet Silverado 1500 та Ram 1500 з подвійною кабіною 2023 року, і лише Toyota Tundra 2023 отримала «задовільну» оцінку.
Однак у оновленому бічному краш-тесті інституту три з чотирьох повнорозмірних пікапів — F-150, Ram 1500 та Tundra — отримали оцінки «добре». Silverado отримав оцінку “прийнятно”.
“Як і більшість інших класів транспортних засобів, великі пікапи не так добре справляються з новою оцінкою помірного перекриття, як в оновленому бічному тесті, який тепер є вимогою для отримання нагороди Top Safety Pick”, – заявив президент IIHS Девід Харкі у своїй доповіді.
У складніший краш-тест з помірним перекриттям спереду, що проводиться інститутом, додається манекен, що зображує маленьку жінку або 12-річну дитину, розташований на другому ряду за водієм. Він також використовує нові показники, які орієнтовані на травми, які найчастіше трапляються у пасажирів на задніх сидіннях.
Для транспортних засобів, які отримали найвищий рейтинг «добре», не може бути «надмірного ризику травм голови, шиї, грудей чи стегна, зафіксованого манекеном другого ряду», заявив інститут. Манекен також повинен залишатися у правильному положенні під час аварії. Голова повинна залишатися на безпечній відстані від спинки переднього сидіння та решти салону автомобіля, а ремінь безпеки повинен залишатися на плечі.
Відповідно до вимірювань, проведених після краш-тесту із заднього манекена, для F-150 і Ram 1500 ймовірні травми грудей, а також травми голови або шиї. За даними інституту, у «Сільверадо» ризик таких травм був нижчим, але все ж надмірним. Ризик травм грудної клітки також був «надто високим» у «Тундрі» через неправильне розташування ременів безпеки, але ризик травм голови або шиї був підвищений лише незначно.