Авто

Новий бюджетний китайський електропаркетник розсекретили до прем’єри

Share

Китайський автомобільний бренд Neta поступово розкриває подробиці про свою нову модель – перспективний електричний кросовер з літерою X, який готовий стати на конвеєр. Незважаючи на те, що машину називають повністю новою, вона є оновленою версією актуального паркетника Neta U-II.

Автомобілю вже видали дозвіл на виробництво, а значить його продаж під новим ім’ям питання вже вирішене.

Головні відмінності Neta X від його попередньої версії з іншою назвою полягають у дизайні.


“Паркетнику” дістанеться власний екстер’єр з вузькими світлодіодними денними ходовими вогнями та основними блоками, інтегрованими в бампер на рівень нижче. Радіаторних ґрат у Neta X не буде, оскільки електрокару вона не потрібна. Тим не менш, ближче до губи бампера розташується шестикутний повітрозабірник для охолодження батареї.


Ззаду машина виявиться більше схожа на свою попередницю, обзавівшись такими ж наскрізними ліхтарями і кришкою багажника. При цьому бампер у випадку з Neta X виглядає дещо інакше, ніж у Neta U-II.


Довжина кросовера складе 4,6-метра, ширина – 1,8-метра, висота – 1,6-метра, а відстань між осями дорівнюватиме 2770 мм. Таким чином, кросовер з літерою X виявиться всього на 70 мм довшим, ніж родинний U-II.

У салоні машини розташується два окремі дисплеї, один з яких буде відповідальний за відображення інформації панелі приладів, а другий – за мультимедійні функції. На центральному тунелі розташується бездротова зарядка для смартфона та пари підсклянників.


Приводитиме в рух машину електромотор на 120 кВт (близько 163 кінських сил). Зв’язку йому складе батарея LFP виробництва EVE Power, характеристики якої поки що тримаються в секреті.

У продаж Neta X має надійти в найближчі кілька місяців. Автомобіль розташується в бюджетній категорії електричних SUV із ціною близько 130 тисяч юанів або 700 тис гривень.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий седан Mazda EZ-6 повністю розсекретили до початку продажів: фото, моторна гама та характеристики

Опубліковано фотографії оновленої Mazda EZ-6 2024 року. Ця середньорозмірна модель розроблена спільно з компанією Changan…

12.05.2024

Irmscher зробив зухвалий “спортивний” мікроавтобус Opel Vivaro

Ательє Irmscher випустило зухвалий "спортивний" мікроавтобус Opel Vivaro. Німецьке ательє Irmscher, яке спеціалізується на доробці…

12.05.2024

Volkswagen збирається випустити новий пікап

Останнім часом активізувалися чутки про відновлення Volkswagen робіт над створенням пікапа Tarok. Ця модель, представлена ​​як концепт на Автосалоні…

12.05.2024

Сім причин, чому не варто купувати автомобіль із варіатором

Які складнощі можуть виникнути із варіатором. Популяризація варіаторів пояснюється тим, що такий тип трансмісії дешевший…

12.05.2024

Мотор Toyota вибухнув на пробігу 800 км: ремонт машини обійдеться власнику дорожче за покупку нової

Всім відомо, що автомобілі Toyota дуже надійні, але навіть вони не застраховані від поломок, спричинених…

12.05.2024

Названо преміальні автомобілі з найнижчими витратами на техобслуговування

Преміальні автомобілі пропонують набагато більш високий рівень якості інтер'єру та передові технології, ніж машини з…

12.05.2024