Авто

Новий бюджетний китайський електропаркетник розсекретили до прем’єри

Share

Китайський автомобільний бренд Neta поступово розкриває подробиці про свою нову модель – перспективний електричний кросовер з літерою X, який готовий стати на конвеєр. Незважаючи на те, що машину називають повністю новою, вона є оновленою версією актуального паркетника Neta U-II.

Автомобілю вже видали дозвіл на виробництво, а значить його продаж під новим ім’ям питання вже вирішене.

Головні відмінності Neta X від його попередньої версії з іншою назвою полягають у дизайні.


“Паркетнику” дістанеться власний екстер’єр з вузькими світлодіодними денними ходовими вогнями та основними блоками, інтегрованими в бампер на рівень нижче. Радіаторних ґрат у Neta X не буде, оскільки електрокару вона не потрібна. Тим не менш, ближче до губи бампера розташується шестикутний повітрозабірник для охолодження батареї.


Ззаду машина виявиться більше схожа на свою попередницю, обзавівшись такими ж наскрізними ліхтарями і кришкою багажника. При цьому бампер у випадку з Neta X виглядає дещо інакше, ніж у Neta U-II.


Довжина кросовера складе 4,6-метра, ширина – 1,8-метра, висота – 1,6-метра, а відстань між осями дорівнюватиме 2770 мм. Таким чином, кросовер з літерою X виявиться всього на 70 мм довшим, ніж родинний U-II.

У салоні машини розташується два окремі дисплеї, один з яких буде відповідальний за відображення інформації панелі приладів, а другий – за мультимедійні функції. На центральному тунелі розташується бездротова зарядка для смартфона та пари підсклянників.


Приводитиме в рух машину електромотор на 120 кВт (близько 163 кінських сил). Зв’язку йому складе батарея LFP виробництва EVE Power, характеристики якої поки що тримаються в секреті.

У продаж Neta X має надійти в найближчі кілька місяців. Автомобіль розташується в бюджетній категорії електричних SUV із ціною близько 130 тисяч юанів або 700 тис гривень.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні припинено надання деяких послуг для водіїв

З 20 грудня 2024 року через проблеми з деякими державними реєстрами сервісні центри МВС тимчасово…

20.12.2024

Продажі електромобілів Tesla у Європі різко знизилися

На європейському ринку електромобілів зафіксовано несподівані зміни: Tesla , досі лідер індустрії, зіткнулася із серйозним…

20.12.2024

Чим відрізняються китайські Toyota, Kia, Hyundai і Honda від їхніх японських та корейських аналогів

Останнім часом на нашому ринку набирає обертів популярність автомобілів відомих японських, корейських і європейських брендів,…

20.12.2024

Вживані авто з США втрачають популярність серед українців

У листопаді 2024 року в Україні зареєстрували понад 2,5 тисячі вживаних авто зі США. Це…

20.12.2024

У Києві презентували перший електробус, розроблений в Україні

Чернігівський автозавод презентував нову модель електробуса — «Мальва-Електро». Це інноваційний транспортний засіб, створений на основі…

20.12.2024

Названо автомобілі, які водії не хочуть купувати повторно

Кожен автовласник має власний «автомобіль мрії», але іноді слідом за чарівністю приходить розчарування, особливо коли…

20.12.2024