Названі головні недоліки електричного пікапа Tesla Cybertruck

Час читання: 3 хв.
0

Якщо ніщо не відкладе офіційне постачання, перші власники Tesla Cybertruck з’являться 30 листопада. При цьому електричний пікап миготить у заголовках так часто, що ми вже знаємо багато його недоліків. Для автомобіля, на розробку якого знадобилося набагато більше часу, ніж обіцяв виробник, деякі з них справді важко зрозуміти. Теоретично у акумуляторного електромобіля (BEV) було достатньо часу, щоб їх вирішити, але на практиці цього не сталося.

Ось кілька прикладів, які можуть перетворити володіння Cybertruck на вправу на терпіння. Ці недоліки стосуються оглядовості, ергономіки, надійності та очікувань. Перше, що привертає увагу, — це безглуздо великий двірник. У прототипі його було, що наводило на думку, що компанія прийме щодо нього інноваційний підхід. Tesla навіть запатентувала магнітний склоочисник, який, здавалося, ідеально підходив до автомобіля. Однак натомість Tesla застосувала традиційний та масивний компонент, який неминуче створить мертву зону.

Що ще гірше, коли доходить до видимості, внутрішні зображення електричного пікапа показують, наскільки широкими є передні стійки. Хоча те саме відноситься і до стійок B і C, але саме стійки A змусять водіїв проклинати тих, хто вважає їх гарною ідеєю. Квадратне кермо теж обіцяє викликати велику лайку, можливо, не менше, ніж стійки.

Реклама

На основі посту, який за іронією долі розмістив у соціальних мережах Ілон Маск, можна зробити висновок про те, наскільки спантеличують стоп-сигнали електричного пікапа. На відео видно, що коли водій включає поворотник і натискає на гальмо, світлова смуга раптом гасне та активується центральна смуга меншого розміру. Вона працює як третій стоп-сигнал, але виглядає не набагато яскравіше. По краях кузова Cybertruck, по ідеї, повинні спалахнути два світлі квадрати, але, коли блимає лівий поворотник, світиться тільки квадрат праворуч.

Хоча ситуація на відео змусить швидко зрозуміти правильну послідовність дій, оскільки автомобіль наближався до червоного сигналу світлофора, але уявіть собі сюрприз на дорозі та водіїв, які вперше побачили Cybertruck. Це очевидно погана конструкція, яка може навіть не відповідати Федеральним стандартам безпеки транспортних засобів (FMVSS) для стоп-сигналів.

Безпека пішоходів також має стати проблемою для Cybertruck. Tesla ще не розкрила, як цей автомобіль покаже себе у краш-тестах. Потужні панелі з нержавіючої сталі, які Ілон Маск рекламує як куленепробивні (що далеко не так), повинні зробити поглинання енергії удару досить складним завданням. Якщо кузов пікапа не виконує цієї роботи, це зроблять пасажири чи інші учасники дорожнього руху.

Дизайнер Tesla також зробив передню частину автомобіля набагато менше, ніж на Rivian R1T чи Ford F-150 Lightning. Експертів турбує попадання води в цей відсік, чого виробник BEV не зміг позбутися навіть у своїх більш традиційних автомобілях.

Cybertruck не має дверних ручок. Вони відкриваються завдяки кнопкам у нижній частині стійок B і C. Судячи з усього, це змушує привід виштовхувати двері з кузова, щоб водій та пасажири могли відкрити її за краї. Будь-хто, хто знає про проблеми з напругою 12В, з якими стикаються нинішні автомобілі Tesla, поставить питання, чи це хороша ідея. Вся операція також здається недосконалою з ергономічної точки зору, а механічне аварійне розблокування всередині кабіни Cybertruck — це те, чого власники мають навчитися передусім.

Інша проблема пов’язана з лінією даху, що опускається, за середніми стійками, що говорить про те, що для пасажирів на задніх сидіннях буде мало місця над головою. Впевнитися в цьому можна буде лише тоді, коли перші покупці «спробують» електричний пікап, але, схоже, на другому ряді сидінь буде комфортно дітям і людям невисокого зростання.

Додайте дивний шум, який видає кришка багажника, коли вона засувається. Почути його можна завдяки відео опублікованому Клубом власників Cybetruck. Принаймні, здається, що їй потрібне мастило. Вантажна платформа виглядає набагато менше, ніж має бути, з товстішими стінками внизу, ніж у верхній частині. Мабуть, це пов’язано з керованими задніми колесами, яким потрібний простір для переміщення всередині арок.

Cybertruck має вантажний простір під платформою. На більшості електричних пікапів, що пропонують аналогічне рішення для багажника, в ньому достатньо місця для запасного колеса, але не у випадку з автомобілем Tesla. Здається, у Cybertruck там просто було трохи місця, і інженери вирішили перетворити його на відсік для зберігання речей, хоча він і не був призначений для цього.

Далі, це мав бути автомобіль із щільною обшивкою, що виправдовувало б використання нержавіючої сталі для формування міцного екзоскелета. Tesla не змогла цього досягти, створивши натомість цілісний пікап. Через це виробничі витрати збільшилися, внаслідок чого тримоторна версія подорожчала на 30 000 доларів щодо спочатку озвученої вартості.

Це головні перешкоди для покупки електричного пікапа, і недоліки, зазначені в цій статті, можуть змусити значну частину людей, які зарезервували Cybertruck, відмовитися від угоди. Початок постачання викликає ще більше проблем. У файлах Tesla говориться, що прототипи мали проблеми з «підвіскою, герметизацією кузова, рівнем шуму, керованістю і гальмуванням». Декілька прототипів зламалися і були відбуксовані. Іншими словами, цей список може бути лише початком.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!