Авто

Skoda представила абсолютно новий Skoda Superb

Share

Skoda представила новий Superb. Цей автомобіль завжди був технічним братом Volkswagen Passat, але нова модель віддаляється від нього на більшу відстань. Як і раніше, Skoda Superb знову доступна у версіях хетчбек та універсал. Профіль Skoda Superb Combi особливо схожий на новий Passat Variant, що не дивно, адже вони поділяють одна з одною більшу частину кузова, включаючи вікна, дах, двері, а також переднє та заднє скло. Крім того, вони ділять платформу, і незабаром пліч-о-пліч будуть сходити з виробничої лінії в Братиславі. Проте суттєві відмінності все ж таки є.

Новий Skoda Superb має типовий «ніс» Skoda, доповнений матричними світлодіодними фарами та вертикальними восьмикутними решітками радіатора з вертикальними планками. Там, де Passat Variant рясніє закругленими формами, Superb — більш квадратні форми і гладкі лінії. Задні двері Superb Combi теж відрізняються: ліхтарі візуально не пов’язані між собою і звужуються прямо до центру. Завдяки цьому значення Cd у Superb Combi становить 0,23, а у хетчбека — 0,25.


Skoda Superb став ще більшим у розмірах, а це означає, що збільшився і внутрішній простір. Новий Superb Hatchback має довжину 4,91 метра, що на 4 см довше за попередню модель. Skoda Superb Combi збільшилася на 4,3 см завдовжки до 4,9 метра. Вражаюче: Superb на 1,5 см вже покоління. Колісна база залишилася незмінною – 2,84 метри.

Багажник Skoda Superb Hatchback став на 20 літрів більше ніж раніше, і збільшився до 645 літрів. У Superb Combi з об’ємом 690 літрів можна перевозити щонайменше ніж на 30 літрів більше, ніж раніше. Якщо скласти заднє сидіння Combi, утворюється простір об’ємом 1920 літрів. В обох варіантах кузова збільшився не лише простір для багажу, а й простір над головою.


Усередині нової Skoda Superb все інакше. Непомітна приладова панель попередньої моделі поступається місцем сміливішому дизайну. На двох ярусах красиво заховані витяжні отвори вентиляційної системи. Екран інформаційно-розважальної системи більше не інтегрований в центральну консоль, а тепер більш-менш відокремлений від решти кабіни. Його розмір – залежно від версії – від 10 до 13 дюймів.

Як і в новому Kodiaq, у новому Superb ви більше не знайдете традиційного важеля автоматичної коробки – він переїхав на кермову колонку. Простір, що звільнився в центральному тунелі, використовується під речові відсіки і великий індукційний зарядний пристрій. Фізичні кнопки ми знаходимо на кермі та зліва від нього. На центральній консолі — острівець клавіш для управління клімат-контролем. Оббивка Superb повністю виготовлена ​​із перероблених матеріалів.

Попередня Skoda Superb була доступна як Combi, а також як гібрид, що підключається. Skoda нічого не змінює у цьому «рецепті». Новий Skoda Superb Combi також скоро буде доступний у вигляді гібрида, що підключається. Новий PHEV замінює 1.4 TSI попередньої версії на 1.5 та має потужність 204 к.с. Місткість акумуляторної батареї збільшується приблизно з 13 до 25,7 кВт-год. «Чеський плагін вичавлює 100 електрокілометрів». Для порівняння: попередній Superb Combi iV PHEV досягав запасу ходу на електротязі 55 км. Можливе швидке заряджання потужністю до 50 кВт. Плагін-гібридний Superb має 6-ступінчасту автоматичну коробку передач DSG.

Інші силові агрегати Superb також електрифіковані. У будь-якому випадку буде м’який гібрид Superb 1.5 e-Tec потужністю 150 л. із деактивацією циліндрів. Як і будь-яка інша Skoda Superb, ця версія двигуна завжди оснащена 6DSG, ​​тоді як “звичайний” Superb має 7-ступінчастий DSG. У міжнародному списку двигунів ми також зустрічаємо 2.0 TSI потужністю 150, 204 та 265 к.с. (AWD).

Жодна нова Skoda не обходиться без хитрощів. Наприклад, Superb Combi оснащений рулонною шторкою з електроприводом, що закриває багажне відділення. Під центральним підлокітником знаходиться те, що Skoda називає Jumbo Box: контейнер ємністю 5,5 літрів, в якому ви знайдете, серед іншого, два роз’єми на 12В та знімне відділення для окулярів. У спинках передніх сидінь є утримувачі для смартфонів, а в задньому центральному підлокітнику – підсклянники та відділення для планшетів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Skoda

Останні записи

Названо головні зимові помилки водіїв, які призводять до штрафів

Зимовий сезон завжди супроводжується певними труднощами для водіїв і багато хто часто допускає одні й…

09.12.2024

Kia ненароком розсекретила плани щодо випуску нового електричного пікапа

Напередодні один із босів «Кіа» випадково підтвердив випуск «батарейного» пікапа. Причому зробив це максимально недбалим…

09.12.2024

Nissan запускає виробництво нового покоління Murano

Прес-служба японського автогіганта Nissan повідомила, що з конвеєра зійшов перший серійний екземпляр нової версії кросовера…

08.12.2024

На аукціоні з’явилося унікальне купе Ford

На аукціон Bring a Trailer виставили рідкісний колекційний автомобіль Ford Thunderbird 2002. Що ще відомо Зазначається,…

08.12.2024

Автовиробники повертаються до фізичних кнопок: причини такого рішення

Останні роки автомобільні компанії активно впроваджували сенсорні екрани, додаючи сучасний вигляд і мінімалізм в салони…

08.12.2024

Моторист пояснив, при якій температурі не варто запускати двигун

Запуск двигуна в сильний мороз — це справжній стрес для його компонентів. Висока в'язкість моторного…

08.12.2024