Авто

Skoda представила абсолютно новий Skoda Superb

Share

Skoda представила новий Superb. Цей автомобіль завжди був технічним братом Volkswagen Passat, але нова модель віддаляється від нього на більшу відстань. Як і раніше, Skoda Superb знову доступна у версіях хетчбек та універсал. Профіль Skoda Superb Combi особливо схожий на новий Passat Variant, що не дивно, адже вони поділяють одна з одною більшу частину кузова, включаючи вікна, дах, двері, а також переднє та заднє скло. Крім того, вони ділять платформу, і незабаром пліч-о-пліч будуть сходити з виробничої лінії в Братиславі. Проте суттєві відмінності все ж таки є.

Новий Skoda Superb має типовий «ніс» Skoda, доповнений матричними світлодіодними фарами та вертикальними восьмикутними решітками радіатора з вертикальними планками. Там, де Passat Variant рясніє закругленими формами, Superb — більш квадратні форми і гладкі лінії. Задні двері Superb Combi теж відрізняються: ліхтарі візуально не пов’язані між собою і звужуються прямо до центру. Завдяки цьому значення Cd у Superb Combi становить 0,23, а у хетчбека — 0,25.


Skoda Superb став ще більшим у розмірах, а це означає, що збільшився і внутрішній простір. Новий Superb Hatchback має довжину 4,91 метра, що на 4 см довше за попередню модель. Skoda Superb Combi збільшилася на 4,3 см завдовжки до 4,9 метра. Вражаюче: Superb на 1,5 см вже покоління. Колісна база залишилася незмінною – 2,84 метри.

Багажник Skoda Superb Hatchback став на 20 літрів більше ніж раніше, і збільшився до 645 літрів. У Superb Combi з об’ємом 690 літрів можна перевозити щонайменше ніж на 30 літрів більше, ніж раніше. Якщо скласти заднє сидіння Combi, утворюється простір об’ємом 1920 літрів. В обох варіантах кузова збільшився не лише простір для багажу, а й простір над головою.


Усередині нової Skoda Superb все інакше. Непомітна приладова панель попередньої моделі поступається місцем сміливішому дизайну. На двох ярусах красиво заховані витяжні отвори вентиляційної системи. Екран інформаційно-розважальної системи більше не інтегрований в центральну консоль, а тепер більш-менш відокремлений від решти кабіни. Його розмір – залежно від версії – від 10 до 13 дюймів.

Як і в новому Kodiaq, у новому Superb ви більше не знайдете традиційного важеля автоматичної коробки – він переїхав на кермову колонку. Простір, що звільнився в центральному тунелі, використовується під речові відсіки і великий індукційний зарядний пристрій. Фізичні кнопки ми знаходимо на кермі та зліва від нього. На центральній консолі — острівець клавіш для управління клімат-контролем. Оббивка Superb повністю виготовлена ​​із перероблених матеріалів.

Попередня Skoda Superb була доступна як Combi, а також як гібрид, що підключається. Skoda нічого не змінює у цьому «рецепті». Новий Skoda Superb Combi також скоро буде доступний у вигляді гібрида, що підключається. Новий PHEV замінює 1.4 TSI попередньої версії на 1.5 та має потужність 204 к.с. Місткість акумуляторної батареї збільшується приблизно з 13 до 25,7 кВт-год. «Чеський плагін вичавлює 100 електрокілометрів». Для порівняння: попередній Superb Combi iV PHEV досягав запасу ходу на електротязі 55 км. Можливе швидке заряджання потужністю до 50 кВт. Плагін-гібридний Superb має 6-ступінчасту автоматичну коробку передач DSG.

Інші силові агрегати Superb також електрифіковані. У будь-якому випадку буде м’який гібрид Superb 1.5 e-Tec потужністю 150 л. із деактивацією циліндрів. Як і будь-яка інша Skoda Superb, ця версія двигуна завжди оснащена 6DSG, ​​тоді як “звичайний” Superb має 7-ступінчастий DSG. У міжнародному списку двигунів ми також зустрічаємо 2.0 TSI потужністю 150, 204 та 265 к.с. (AWD).

Жодна нова Skoda не обходиться без хитрощів. Наприклад, Superb Combi оснащений рулонною шторкою з електроприводом, що закриває багажне відділення. Під центральним підлокітником знаходиться те, що Skoda називає Jumbo Box: контейнер ємністю 5,5 літрів, в якому ви знайдете, серед іншого, два роз’єми на 12В та знімне відділення для окулярів. У спинках передніх сидінь є утримувачі для смартфонів, а в задньому центральному підлокітнику – підсклянники та відділення для планшетів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Skoda

Останні записи

У мережу просочилися подробиці про майбутні BMW i3 та iM3

BMW готує масштабне оновлення для 3-ї серії: вже у 2026 році з'явиться повністю електрична версія…

24.06.2025

Експерт розповів, як зробити літні поїздки комфортними для водія

Щоб літні поїздки не перетворилися на проблеми, важливо заздалегідь підготувати автомобіль. Особливо варто звернути увагу…

24.06.2025

Mazda підтвердила розробку нового спорткара з роторним двигуном

Mazda офіційно підтвердила розробку нового спортивного автомобіля з роторним двигуном, який буде представлений одночасно з…

24.06.2025

Mercedes представив потужний кросовер із чотирициліндровим двигуном (ФОТО)

Кросовери, особливо оснащені 4-циліндровим двигуном, не можуть їхати так само, як суперкари, а тим паче…

24.06.2025

Tesla запустила тестування роботаксі в Остіні: без водія, але з оператором

Tesla без зайвого шуму запустила тестування свого сервісу роботаксі в Остіні (Техас), проте поки що…

24.06.2025

Що загрожує водієві за ігнорування вимоги поліції зупинитися

В Україні передбачена відповідальність за ігнорування вимоги поліцейського зупинити транспортний засіб. У 2025 році за…

24.06.2025