Авто

Skoda представила абсолютно новий Skoda Superb

Share

Skoda представила новий Superb. Цей автомобіль завжди був технічним братом Volkswagen Passat, але нова модель віддаляється від нього на більшу відстань. Як і раніше, Skoda Superb знову доступна у версіях хетчбек та універсал. Профіль Skoda Superb Combi особливо схожий на новий Passat Variant, що не дивно, адже вони поділяють одна з одною більшу частину кузова, включаючи вікна, дах, двері, а також переднє та заднє скло. Крім того, вони ділять платформу, і незабаром пліч-о-пліч будуть сходити з виробничої лінії в Братиславі. Проте суттєві відмінності все ж таки є.

Новий Skoda Superb має типовий «ніс» Skoda, доповнений матричними світлодіодними фарами та вертикальними восьмикутними решітками радіатора з вертикальними планками. Там, де Passat Variant рясніє закругленими формами, Superb — більш квадратні форми і гладкі лінії. Задні двері Superb Combi теж відрізняються: ліхтарі візуально не пов’язані між собою і звужуються прямо до центру. Завдяки цьому значення Cd у Superb Combi становить 0,23, а у хетчбека — 0,25.


Skoda Superb став ще більшим у розмірах, а це означає, що збільшився і внутрішній простір. Новий Superb Hatchback має довжину 4,91 метра, що на 4 см довше за попередню модель. Skoda Superb Combi збільшилася на 4,3 см завдовжки до 4,9 метра. Вражаюче: Superb на 1,5 см вже покоління. Колісна база залишилася незмінною – 2,84 метри.

Багажник Skoda Superb Hatchback став на 20 літрів більше ніж раніше, і збільшився до 645 літрів. У Superb Combi з об’ємом 690 літрів можна перевозити щонайменше ніж на 30 літрів більше, ніж раніше. Якщо скласти заднє сидіння Combi, утворюється простір об’ємом 1920 літрів. В обох варіантах кузова збільшився не лише простір для багажу, а й простір над головою.


Усередині нової Skoda Superb все інакше. Непомітна приладова панель попередньої моделі поступається місцем сміливішому дизайну. На двох ярусах красиво заховані витяжні отвори вентиляційної системи. Екран інформаційно-розважальної системи більше не інтегрований в центральну консоль, а тепер більш-менш відокремлений від решти кабіни. Його розмір – залежно від версії – від 10 до 13 дюймів.

Як і в новому Kodiaq, у новому Superb ви більше не знайдете традиційного важеля автоматичної коробки – він переїхав на кермову колонку. Простір, що звільнився в центральному тунелі, використовується під речові відсіки і великий індукційний зарядний пристрій. Фізичні кнопки ми знаходимо на кермі та зліва від нього. На центральній консолі — острівець клавіш для управління клімат-контролем. Оббивка Superb повністю виготовлена ​​із перероблених матеріалів.

Попередня Skoda Superb була доступна як Combi, а також як гібрид, що підключається. Skoda нічого не змінює у цьому «рецепті». Новий Skoda Superb Combi також скоро буде доступний у вигляді гібрида, що підключається. Новий PHEV замінює 1.4 TSI попередньої версії на 1.5 та має потужність 204 к.с. Місткість акумуляторної батареї збільшується приблизно з 13 до 25,7 кВт-год. «Чеський плагін вичавлює 100 електрокілометрів». Для порівняння: попередній Superb Combi iV PHEV досягав запасу ходу на електротязі 55 км. Можливе швидке заряджання потужністю до 50 кВт. Плагін-гібридний Superb має 6-ступінчасту автоматичну коробку передач DSG.

Інші силові агрегати Superb також електрифіковані. У будь-якому випадку буде м’який гібрид Superb 1.5 e-Tec потужністю 150 л. із деактивацією циліндрів. Як і будь-яка інша Skoda Superb, ця версія двигуна завжди оснащена 6DSG, ​​тоді як “звичайний” Superb має 7-ступінчастий DSG. У міжнародному списку двигунів ми також зустрічаємо 2.0 TSI потужністю 150, 204 та 265 к.с. (AWD).

Жодна нова Skoda не обходиться без хитрощів. Наприклад, Superb Combi оснащений рулонною шторкою з електроприводом, що закриває багажне відділення. Під центральним підлокітником знаходиться те, що Skoda називає Jumbo Box: контейнер ємністю 5,5 літрів, в якому ви знайдете, серед іншого, два роз’єми на 12В та знімне відділення для окулярів. У спинках передніх сидінь є утримувачі для смартфонів, а в задньому центральному підлокітнику – підсклянники та відділення для планшетів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Skoda

Останні записи

Експерт назвав головні проблеми, які спричиняє А-92 у сучасних авто

Двигуни сучасних автомобілів вкрай чутливі до характеристик палива, що використовується. Фахівець з ДВЗ попередив, у…

23.03.2025

Китайський аналог Mazda 6 з’явився в Європі: розкрито ціни

На зовнішніх ринках ліфтбек називається Mazda 6e, і технічне начиння не таке, як у Піднебесній.…

23.03.2025

Названо авто які прослужать більше 15 років: чому водії не хочуть їх продавати

Сьогодні автомобілі поступово стають все дорожчими, що призводить до того, що водії рідше купують нові…

23.03.2025

Відсутність підсвітки номерів: як діяти водію та скільки коштує штраф

Часто водії навіть не здогадуються, що лампи підсвітки номерного знака на їхньому авто несправні. Це…

23.03.2025

Jeep відкликає електричний Wagoneer S через некоректні налаштування фар

Jeep почав відкликання майже чотирьох тисяч електричних Wagoneer S 2024 та 2025 модельних років через…

23.03.2025

З 24 березня на дорогах України запрацюють нові камери фіксації порушень ПДР

З 24 березня на українських дорогах почнуть працювати ще 40 нових комплексів автоматичної фіксації порушень…

23.03.2025