Авто

General Motors оснастить новий Chevrolet Bolt дешевою батареєю

Share

На даний момент мало подробиць про оновлений Chevrolet Bolt. Під час телефонної розмови про доходи GM за третій квартал генеральна директорка Мері Барра підтвердила повернення хетчбека, сказавши аналітикам: «Я знаю, що на ринку були деякі спекуляції щодо того, чому ми розробляємо новий Bolt EV. Наша стратегія полягає в тому, щоб спиратися на величезний капітал, який ми маємо в бренді, і робити це максимально ефективно». Ефективність є ключовою фразою в цій пропозиції, Барра пояснює, що GM може вивести новий Bolt на ринок швидше, ніж нову машину, розроблену з нуля, при цьому “заощадивши мільярди на капітальних та інженерних витратах”.

Більшість цієї економії пов’язана з планом використання літій-залізо-фосфатних (LFP) акумуляторів, які помітно дешевше, ніж літій-іонний акумулятор у поточному автомобілі та нікель-кобальт-марганець-алюміній (NCMA) у пакетах GM Ultium.

Осередки LFP використовуються у більшій кількості електромобілів, які вже використовуються у базових версіях Tesla Model 3 та Model Y з 2021 року, а також у базовому Ford Mustang Mach-E, і вони скоро з’являться на F-150 Lightning.

Один аналітик сказав, що, на його думку, до 2030 року 250 електромобілів буде оснащено осередками LFP. Згідно зі статтею, опублікованою в Ars Technica на початку року, батареї LFP були на 20% дешевшими, ніж нікель-марганцево-кобальтові елементи. У звіті PC Mag висловлюється думка, що автовиробникам подобаються ці батареї за їх вартість, продуктивність, більш тривалий термін служби та менший ризик перегріву, але вони не люблять говорити про них, можливо, через їх асоціації з недорогими комплектаціями та їх продуктивність зарядки, яка відстає від дорожчих видів батарей.

Барра не згадав про постачальника акумуляторів. Поки закордонні ЗМІ знайшли два варіанти: китайська енергетична компанія CATL робить LFP-батареї, партнер GM LG Energy планує виробляти їх у Мічигані. Раніше цього року GM вклала гроші в компанію Mitra Chem із Кремнієвої долини, але поки що неясно, коли батареї Mitra Chem будуть готові до виробництва.

Поки немає інформації, коли новий Bolt буде готовий до виробництва. Барра пояснила, що типовий цикл розробки автомобіля буде скорочено на два роки, тобто, можливо, до 2025 вийде нова модель.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Chevrolet

Останні записи

Топ-10 механічних авто для справжніх любителів драйву

У світі, де автоматичні коробки стають стандартом, механічна трансмісія залишається вибором справжніх цінителів драйву. "Механіка"…

20.12.2024

Названо найбезпечніший автомобіль у світі: ідеальний для великих сімей

Легендарний Volvo XC90 підтвердив свій статус, знову отримавши високу нагороду IIHS TOP SAFETY PICK+ за…

20.12.2024

Як не потрапити в аварію на зимовій дорозі: 5 важливих порад для водіїв

У зимовий час багато водіїв стають акуратнішими на дорозі. У цьому такий стиль управління який…

20.12.2024

Нові технології BMW: у січні покажуть інноваційні надширокі екрани для електрокарів

Концерн BMW анонсував свою головну прем’єру для виставки електроніки CES, яка відбудеться в січні у…

20.12.2024

Чому аварійна сигналізація може обійтись водієві дорого: роз’яснення експертів

На перший погляд, кнопка з червоним трикутником здається простою, але за її створенням стоять роки…

20.12.2024

Рейтинг найкращих авто в Китаї: іноземні моделі вийшли в лідери

У Китаї назвали переможців конкурсу "Автомобіль 2025 року". В одній з головних номінацій, за найкращий…

20.12.2024