На даний момент мало подробиць про оновлений Chevrolet Bolt. Під час телефонної розмови про доходи GM за третій квартал генеральна директорка Мері Барра підтвердила повернення хетчбека, сказавши аналітикам: «Я знаю, що на ринку були деякі спекуляції щодо того, чому ми розробляємо новий Bolt EV. Наша стратегія полягає в тому, щоб спиратися на величезний капітал, який ми маємо в бренді, і робити це максимально ефективно». Ефективність є ключовою фразою в цій пропозиції, Барра пояснює, що GM може вивести новий Bolt на ринок швидше, ніж нову машину, розроблену з нуля, при цьому “заощадивши мільярди на капітальних та інженерних витратах”.
Більшість цієї економії пов’язана з планом використання літій-залізо-фосфатних (LFP) акумуляторів, які помітно дешевше, ніж літій-іонний акумулятор у поточному автомобілі та нікель-кобальт-марганець-алюміній (NCMA) у пакетах GM Ultium.
Осередки LFP використовуються у більшій кількості електромобілів, які вже використовуються у базових версіях Tesla Model 3 та Model Y з 2021 року, а також у базовому Ford Mustang Mach-E, і вони скоро з’являться на F-150 Lightning.
Один аналітик сказав, що, на його думку, до 2030 року 250 електромобілів буде оснащено осередками LFP. Згідно зі статтею, опублікованою в Ars Technica на початку року, батареї LFP були на 20% дешевшими, ніж нікель-марганцево-кобальтові елементи. У звіті PC Mag висловлюється думка, що автовиробникам подобаються ці батареї за їх вартість, продуктивність, більш тривалий термін служби та менший ризик перегріву, але вони не люблять говорити про них, можливо, через їх асоціації з недорогими комплектаціями та їх продуктивність зарядки, яка відстає від дорожчих видів батарей.
Барра не згадав про постачальника акумуляторів. Поки закордонні ЗМІ знайшли два варіанти: китайська енергетична компанія CATL робить LFP-батареї, партнер GM LG Energy планує виробляти їх у Мічигані. Раніше цього року GM вклала гроші в компанію Mitra Chem із Кремнієвої долини, але поки що неясно, коли батареї Mitra Chem будуть готові до виробництва.
Поки немає інформації, коли новий Bolt буде готовий до виробництва. Барра пояснила, що типовий цикл розробки автомобіля буде скорочено на два роки, тобто, можливо, до 2025 вийде нова модель.
Nissan представив оновлену версію свого найдоступнішого кросовера Magnite, який зберіг характерний впізнаваний стиль. Зовнішність моделі…
В Україні все частіше трапляються тумани через різкі перепади температур, які вдень доходять до 15-20…
Українським водіям варто заздалегідь подбати про сезонну заміну шин, адже саме від цього залежить безпека…
Бренд Subaru, на відміну від інших японських виробників типу Toyota, далеко не завжди асоціюється з…
У 2022 році електрокар Ioniq 5 2025 став першою моделлю Hyundai, що повернулася на японський…
Audi представила Sportback-версію свого компактного кросовера Q3. Купеподібний Audi Q3 Sportback 2026 модельного року надійде…
Leave a Comment