Авто

У Китаї представлений S-Class для бідних від Mercedes-Benz

Share

Традиційно Mercedes пропонує спеціальні версії своїх середньорозмірних седанів із довгою колісною базою для китайського ринку. Основна увага приділяється простору, доступному у задній частині. Новий E-Class (W 214) тепер також став більшим.

Довжина нової версії E-Class для Китаю складає 5092 мм. Його колісна база в 3094 мм на 133 мм довша , ніж у стандартної версії нового E-Class, і на 15 мм довша, ніж у моделей попереднього покоління. Співвідношення колісної бази до довжини 60,76 відсотка ілюструє акцент на комфорті та просторі позаду. Бічні лінії, що складаються із двох частин, підкреслюють подовжений кузов. Трикутне вікно у задній частині в стилі Maybach забезпечує розширений огляд, а також забезпечує конфіденційність.

Седан доступний у двох версіях із різним дизайном. Спортивний седан також оснащений новим спортивним пакетом AMG . Каркас радіатора з підсвічуванням має два пучки тонких скляних волокон за хромованими смугами, світло яких подається до провідника через світлодіодні модулі. Фари та габаритні вогні DIGITAL LIGHT мають функцію проекції. Світлодіодні ліхтарі, що складаються з двох частин, ззаду мають вигляд зірки та новий контур.

Новий E-Class L  має більш ніж 10 функцій комфорту, які пропонуються виключно в Китаї. Клієнти можуть відрегулювати задні сидіння, нахиливши їх на 36 градусів, висунувши, відрегулювавши підставки для ніг за допомогою електроніки та активувавши підігрів шиї у підголівниках. Крім того, автомобіль оснащений ексклюзивним в Китаї атмосферним підсвічуванням, бездротовою зарядкою та багатьма іншими корисними опціями.

Щоб ще краще задовольнити потреби китайських клієнтів, новий E-Class L  пропонує оптимізований підлокітник ззаду з вбудованим підсвічуванням та панелями з цінних порід дерева, які призначені для підвищення комфорту пасажирів за рахунок вишуканих текстурних деталей.

Система об’ємного звучання Burmester 4D  з підтримкою Dolby Atmos має 21 високопродуктивний динамік з максимальною потужністю 730 Вт . На кожному передньому сидінні в спинку вбудовані два структурні датчики звуку, що дозволяє пасажирам «відчувати» звук. Вперше звук оптично розміщується на світловій смузі активного навколишнього освітлення та дозволяє пасажирам «бачити» звуки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Mercedes

Останні записи

Топ-10 механічних авто для справжніх любителів драйву

У світі, де автоматичні коробки стають стандартом, механічна трансмісія залишається вибором справжніх цінителів драйву. "Механіка"…

20.12.2024

Названо найбезпечніший автомобіль у світі: ідеальний для великих сімей

Легендарний Volvo XC90 підтвердив свій статус, знову отримавши високу нагороду IIHS TOP SAFETY PICK+ за…

20.12.2024

Як не потрапити в аварію на зимовій дорозі: 5 важливих порад для водіїв

У зимовий час багато водіїв стають акуратнішими на дорозі. У цьому такий стиль управління який…

20.12.2024

Нові технології BMW: у січні покажуть інноваційні надширокі екрани для електрокарів

Концерн BMW анонсував свою головну прем’єру для виставки електроніки CES, яка відбудеться в січні у…

20.12.2024

Чому аварійна сигналізація може обійтись водієві дорого: роз’яснення експертів

На перший погляд, кнопка з червоним трикутником здається простою, але за її створенням стоять роки…

20.12.2024

Рейтинг найкращих авто в Китаї: іноземні моделі вийшли в лідери

У Китаї назвали переможців конкурсу "Автомобіль 2025 року". В одній з головних номінацій, за найкращий…

20.12.2024