Авто

У Китаї представлений S-Class для бідних від Mercedes-Benz

Share

Традиційно Mercedes пропонує спеціальні версії своїх середньорозмірних седанів із довгою колісною базою для китайського ринку. Основна увага приділяється простору, доступному у задній частині. Новий E-Class (W 214) тепер також став більшим.

Довжина нової версії E-Class для Китаю складає 5092 мм. Його колісна база в 3094 мм на 133 мм довша , ніж у стандартної версії нового E-Class, і на 15 мм довша, ніж у моделей попереднього покоління. Співвідношення колісної бази до довжини 60,76 відсотка ілюструє акцент на комфорті та просторі позаду. Бічні лінії, що складаються із двох частин, підкреслюють подовжений кузов. Трикутне вікно у задній частині в стилі Maybach забезпечує розширений огляд, а також забезпечує конфіденційність.

Седан доступний у двох версіях із різним дизайном. Спортивний седан також оснащений новим спортивним пакетом AMG . Каркас радіатора з підсвічуванням має два пучки тонких скляних волокон за хромованими смугами, світло яких подається до провідника через світлодіодні модулі. Фари та габаритні вогні DIGITAL LIGHT мають функцію проекції. Світлодіодні ліхтарі, що складаються з двох частин, ззаду мають вигляд зірки та новий контур.

Новий E-Class L  має більш ніж 10 функцій комфорту, які пропонуються виключно в Китаї. Клієнти можуть відрегулювати задні сидіння, нахиливши їх на 36 градусів, висунувши, відрегулювавши підставки для ніг за допомогою електроніки та активувавши підігрів шиї у підголівниках. Крім того, автомобіль оснащений ексклюзивним в Китаї атмосферним підсвічуванням, бездротовою зарядкою та багатьма іншими корисними опціями.

Щоб ще краще задовольнити потреби китайських клієнтів, новий E-Class L  пропонує оптимізований підлокітник ззаду з вбудованим підсвічуванням та панелями з цінних порід дерева, які призначені для підвищення комфорту пасажирів за рахунок вишуканих текстурних деталей.

Система об’ємного звучання Burmester 4D  з підтримкою Dolby Atmos має 21 високопродуктивний динамік з максимальною потужністю 730 Вт . На кожному передньому сидінні в спинку вбудовані два структурні датчики звуку, що дозволяє пасажирам «відчувати» звук. Вперше звук оптично розміщується на світловій смузі активного навколишнього освітлення та дозволяє пасажирам «бачити» звуки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Mercedes

Останні записи

Bugatti побила рекорд швидкості для кабріолетів

Bugatti встановила новий рекорд швидкості для родстерів, розігнавши W16 Mistral до 454 км/год на німецькому…

19.11.2024

Оновлений Chevrolet Tracker (2026) потрапив в об’єктиви папараці

Chevrolet планує швидке оновлення свого популярного кросовера Tracker. Нещодавно машину підловили під час випробувань на…

19.11.2024

Названо найбезпечніші автомобілі 2024 року

У 2024 році були визначені найбезпечніші автомобілі, ґрунтуючись на чотирьох ключових умовах оцінки. Оцінювалися показники…

19.11.2024

Яка різниця між протитуманними фарами, ближнім і дальнім світлом, і коли їх вмикати

Їздити без фар не можна, в принципі: ні вдень, ні тим більше вночі. Нині часто…

19.11.2024

Fiat офіційно відмовився від двигунів внутрішнього згоряння на користь електрокарів

Компанія Abarth, яка перш за все відома розробкою високопродуктивних версій серійних автомобілів Fiat, вирішила припинити…

19.11.2024

Nissan готує новий Leaf як повністю електричний купе-кросовер

Компанія Nissan завершує розробку електричної моделі, що прийде на зміну моделі Leaf у 2025 році.…

19.11.2024