Авто

У Китаї представлений S-Class для бідних від Mercedes-Benz

Share

Традиційно Mercedes пропонує спеціальні версії своїх середньорозмірних седанів із довгою колісною базою для китайського ринку. Основна увага приділяється простору, доступному у задній частині. Новий E-Class (W 214) тепер також став більшим.

Довжина нової версії E-Class для Китаю складає 5092 мм. Його колісна база в 3094 мм на 133 мм довша , ніж у стандартної версії нового E-Class, і на 15 мм довша, ніж у моделей попереднього покоління. Співвідношення колісної бази до довжини 60,76 відсотка ілюструє акцент на комфорті та просторі позаду. Бічні лінії, що складаються із двох частин, підкреслюють подовжений кузов. Трикутне вікно у задній частині в стилі Maybach забезпечує розширений огляд, а також забезпечує конфіденційність.

Седан доступний у двох версіях із різним дизайном. Спортивний седан також оснащений новим спортивним пакетом AMG . Каркас радіатора з підсвічуванням має два пучки тонких скляних волокон за хромованими смугами, світло яких подається до провідника через світлодіодні модулі. Фари та габаритні вогні DIGITAL LIGHT мають функцію проекції. Світлодіодні ліхтарі, що складаються з двох частин, ззаду мають вигляд зірки та новий контур.

Новий E-Class L  має більш ніж 10 функцій комфорту, які пропонуються виключно в Китаї. Клієнти можуть відрегулювати задні сидіння, нахиливши їх на 36 градусів, висунувши, відрегулювавши підставки для ніг за допомогою електроніки та активувавши підігрів шиї у підголівниках. Крім того, автомобіль оснащений ексклюзивним в Китаї атмосферним підсвічуванням, бездротовою зарядкою та багатьма іншими корисними опціями.

Щоб ще краще задовольнити потреби китайських клієнтів, новий E-Class L  пропонує оптимізований підлокітник ззаду з вбудованим підсвічуванням та панелями з цінних порід дерева, які призначені для підвищення комфорту пасажирів за рахунок вишуканих текстурних деталей.

Система об’ємного звучання Burmester 4D  з підтримкою Dolby Atmos має 21 високопродуктивний динамік з максимальною потужністю 730 Вт . На кожному передньому сидінні в спинку вбудовані два структурні датчики звуку, що дозволяє пасажирам «відчувати» звук. Вперше звук оптично розміщується на світловій смузі активного навколишнього освітлення та дозволяє пасажирам «бачити» звуки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Mercedes

Останні записи

Як визначити знос шин: експерти назвали головні сигнали

Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…

19.03.2025

BMW обігнала Audi та Mercedes-Benz з продажу електромобілів

Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…

19.03.2025

Volvo показала EX30 Cross Country на реальних фотографіях

Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…

19.03.2025

5 важливих речей, які варто зробити з авто перед літом

З приходом весни автомобілістам слід замислитись не тільки про зміну шин, а й про технічне…

19.03.2025

Mazda показала оновлений кросовер CX-5 з усіх боків

Кросовер Mazda CX-5, що з'явився в 2011 році, відразу ж завоював звання популярної моделі, а…

19.03.2025

Позашляховик Mitsubishi Pajero Evolution отримав сучасний дизайн

Незважаючи на те, що Mitsubishi ще не підтвердила це офіційно, позашляховик Pajero повертається. Розробка автомобіля…

19.03.2025