Мало хто знає, але Україна розробляла власний кросовер, котрий планувалося запустити у серійне виробництво. Створенням авто займався Луцький автозавод.
Початок розробок позашляховика ЛуАЗ було покладено ще 40 років тому. У 1984 році був представлений перший прототип позашляховика ЛуАЗ-1301, побудований на базі ЛуАЗ-969М. Багатьом він зовні нагадував Suzuki Samurai.
Керівництво заводу не було вражене зразком, але роботи над модернізацією моделі продовжилися. Так до 1988 року було створено другу генерацію ЛуАЗ-1301.
Модель використовувала деталі та компоненти багатьох інших радянських авто. Вперше вона була представлена широкому загалу 1994 року на автосалоні в Москві.
Позашляховик мав повний привід та блокування міжосьового диференціалу. У підвісці використовувалися пневмобалони замість пружин.
Незважаючи на офіційну презентацію, до серії ця версія також не пішла. Роботи над модернізацією ЛуАЗ-1301 тривали до 2002 року, коли було показано остаточний варіант моделі. Машина отримала 1,1-літровий 53-сильний двигун МЕМЗ-245. Очікувалося, що з конвеєра український позашляховик зійде вже 2024 року, проте цього не сталося. У 2006 році компанія «Богдан», що володіє ЛуАЗ, остаточно поховала власний проект на користь складання автомобілів ВАЗу.
Новий Volkswagen Lavida Pro 2026 офіційно представлений, і перше враження від нього досить несподіване: автомобіль…
Стояночне гальмо - важлива частина автомобіля, але зараз класичний "ручник" майже повністю витіснений електронним. Деякі…
Стояночне гальмо - важлива частина автомобіля, але зараз класичний "ручник" майже повністю витіснений електронним. Деякі…
Купівля авто з пробігом потребує обережності, адже на цьому ринку багато шахраїв. Перший сигнал -…
Використання покажчиків повороту є обов'язковим елементом безпечного керування транспортним засобом. Водій має завчасно повідомляти інших…
21 листопада 2025 року на автосалоні в Гуанчжоу компанія SAIC-Volkswagen представила нову продуктову лінійку під…
Leave a Comment