Мало хто знає, але Україна розробляла власний кросовер, котрий планувалося запустити у серійне виробництво. Створенням авто займався Луцький автозавод.
Початок розробок позашляховика ЛуАЗ було покладено ще 40 років тому. У 1984 році був представлений перший прототип позашляховика ЛуАЗ-1301, побудований на базі ЛуАЗ-969М. Багатьом він зовні нагадував Suzuki Samurai.
Керівництво заводу не було вражене зразком, але роботи над модернізацією моделі продовжилися. Так до 1988 року було створено другу генерацію ЛуАЗ-1301.
Модель використовувала деталі та компоненти багатьох інших радянських авто. Вперше вона була представлена широкому загалу 1994 року на автосалоні в Москві.
Позашляховик мав повний привід та блокування міжосьового диференціалу. У підвісці використовувалися пневмобалони замість пружин.
Незважаючи на офіційну презентацію, до серії ця версія також не пішла. Роботи над модернізацією ЛуАЗ-1301 тривали до 2002 року, коли було показано остаточний варіант моделі. Машина отримала 1,1-літровий 53-сильний двигун МЕМЗ-245. Очікувалося, що з конвеєра український позашляховик зійде вже 2024 року, проте цього не сталося. У 2006 році компанія «Богдан», що володіє ЛуАЗ, остаточно поховала власний проект на користь складання автомобілів ВАЗу.
Зима – справжнє випробування для автомобіля. Морози, сіль, реагенти та пісок, які використовуються на дорогах,…
Dongfeng Honda офіційно оголосила про швидкий вихід електричного позашляховика S7. Модель побудована на новій електричній…
Skoda розширила лінійку компактного кросовера Kamiq, представивши нову версію в комплектації Essence для ринку Європи.…
На міжнародній виставці оборонної промисловості IDEX 2025 в Абу-Дабі, Kia офіційно представила свій перший пікап…
Mazda готується до прем'єри нового покоління свого популярного кросовера CX-5. Третя генерація цього автомобіля має…
Chevrolet Camaro може так і не отримати сьоме покоління . Внутрішні джерела повідомляють, що General…
Leave a Comment