Мало хто знає, але Україна розробляла власний кросовер, котрий планувалося запустити у серійне виробництво. Створенням авто займався Луцький автозавод.
Початок розробок позашляховика ЛуАЗ було покладено ще 40 років тому. У 1984 році був представлений перший прототип позашляховика ЛуАЗ-1301, побудований на базі ЛуАЗ-969М. Багатьом він зовні нагадував Suzuki Samurai.
Керівництво заводу не було вражене зразком, але роботи над модернізацією моделі продовжилися. Так до 1988 року було створено другу генерацію ЛуАЗ-1301.
Модель використовувала деталі та компоненти багатьох інших радянських авто. Вперше вона була представлена широкому загалу 1994 року на автосалоні в Москві.
Позашляховик мав повний привід та блокування міжосьового диференціалу. У підвісці використовувалися пневмобалони замість пружин.
Незважаючи на офіційну презентацію, до серії ця версія також не пішла. Роботи над модернізацією ЛуАЗ-1301 тривали до 2002 року, коли було показано остаточний варіант моделі. Машина отримала 1,1-літровий 53-сильний двигун МЕМЗ-245. Очікувалося, що з конвеєра український позашляховик зійде вже 2024 року, проте цього не сталося. У 2006 році компанія «Богдан», що володіє ЛуАЗ, остаточно поховала власний проект на користь складання автомобілів ВАЗу.
Концерн Stellantis, який володіє маркою Jeep, готує до випуску нове покоління компактного кросовера Renegade. Ця…
З 1 липня в Україні набирають чинності посилені вимоги до обов'язкового технічного контролю транспортних засобів.…
Компанія Volkswagen визнала, що перехід від звичних фізичних кнопок до сенсорних панелей виявився не найкращим…
Під час дощу водіям потрібно бути дуже обережними, особливо щодо вибору безпечної дистанції до машини…
Кабінет Міністрів України запропонував збільшити штраф за одне з порушень Правил дорожнього руху до 5100…
Компанія Jeep представила Compass 2026, який несподівано виявився найбільш аеродинамічним автомобілем марки для європейського ринку.…
Leave a Comment