Українцям назвали надійний корейський автомобіль за доступною ціною

0
105

Sonata сьомого покоління ділить шасі та агрегати з седаном Kia Optima четвертої генерації. Обидва – прямі конкуренти Camry та створювалися з урахуванням цієї місії. Однак Optima продавалася краще – за практично однакових цін.

Переваги:

  • високий комфорт, щедре базове оснащення;
  • надійна підвіска, гарна керованість;
  • знайомий набір основних агрегатів.

Недоліки:

  • дорожній просвіт 155 мм;
  • багажник 510 л – точно як у невеликого Логана;
  • м’яке ЛКП та вітрове скло, легко утворюються сколи;
  • запитання до шумоізоляції.

Мотори

Найпопулярніші в нас атмосферники G4NA 2.0 (150 л. с.) та G4KJ 2.4 (188 л. с.). Обом моторам до рестайлінгу впровадили масляні форсунки для поліпшення охолодження поршнів – вирішували відому проблему їх задирів (найчастіше «дере» у другому та третьому циліндрах). Цілком ця проблема не зникла, але проявлятися стала набагато рідше. Заодно модернізували шатунні вкладиші, які до 2017 року були заслабкі.

Дволітровому мотору притаманна висока витрата мастила – завод допускав до 1 л на 1000 км. Викликана вона кількома причинами, у тому числі – перегрівом, при якому незворотно порушується загальна геометрія. АІ-92 дозволено, але в ідеалі потрібно застосовувати АІ-95. Є гідрокомпенсатори.

Двигун 2.4 більш примхливий, упорскування тут безпосереднє. Також охоче їсть оливу – швидко закоксовуються кільця та засмічуються відвідні канали. Швидко зношується фазорегулятор. Гідрокомпенсаторів немає, а регулювання зазорів життєво необхідне і складне – треба розібрати півмотора. Паливо – не нижче АІ-95, у спеку краще 98-й.

Незважаючи на недоліки, обидва мотори вважаються надійними та благополучними. Ланцюги ГРМ тримаються 150 тисяч кілометрів. Ресурс – 300–350 тисяч кілометрів. Позначка, на якій потрібен капремонт, залежить від ретельності обслуговування та режимів експлуатації. Важливо прогрівати двигуни, особливо взимку – навантаження на холодну погіршують зношування.

На машинах із зарубіжних ринків зустрічаються інші мотори – наддувні 1.6 та 2.0, дизель 1.7. Коротко: вони складніші і не кращі за вищеописані. Складнощів з їх ремонтом та запчастинами більше, пише Wheel News.

Коробки передач

Механічної коробки немає. Робот зустрічається на одиничних машинах із турбомотором 1.6.

Шестиступінчасті гідроавтомати A6MF1 та A6MF2 добре відомі за іншими моделями, ремонт їх налагоджений. Завдавали багато клопоту в ранні роки, на момент появи на Сонаті вилікувано майже від усіх болячок. Не люблять різких розгонів та пробуксувань (страждають шліци диференціала). Частіша заміна мастила продовжує життя – гідроблок вимогливий до чистоти. При нормальному догляді обидві коробки служать 250-300 тисяч кілометрів.

Експлуатаційні болячки

У підвісці і рульовому управлінні часто до 100-120 тисяч км втручань не потрібно, якщо не брати до уваги скарг на задні пружини, що просідають. Окремі ранні несправності не системні. Гальмівна система також без слабких місць.

Масові нарікання з електронних дрібниць: лають неадекватну роботу датчиків дощу та світла, поганий прийом радіо за містом, зависання штатної навігації.

Корисна інформація:

  • Поширений тюнінг – «шумка» колісних арок та дверей.
  • Наймасовіша пропозиція на вторинному ринку: Sonata 2.0 АКП
  • Оптимальний вибір: Sonata 2.0 АКП
  • За ті ж гроші: BMW 3-ї серії, Kia Optima, Mazda 6 , Toyota Camry, VW Passat

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

ПОШИРИТИ
Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.