Categories: Авто

Догляд машини влітку: 8 важливих порад

Share

На вихідних приємно відпочити і розслабитися. Адже не можна тільки те й робити, що їсти шашлики кожні вихідні! Щоб, відволіктися від повсякденних турбот, іноді необхідно відправитися в гараж і доглянути за своїм авто, пише autocentre.ua.

Найкращий захист кузова автомобіля від впливу навколишнього середовища – регулярне миття і нанесення на кузов захисного воску. Адже чим довше на лакофарбовому покритті кузова знаходяться сліди від комах, не змитий пташиний послід, смола або сік з дерев, сліди від повалених плодів сажа та інші агресивні забруднювачі, тим сильніша буде їх руйнівна сила. А літнє сонце через інтенсивне випромінювання підсилює негативний вплив цих факторів.

Тому пам’ятайте:

1. Легкосплавні колісні диски слід регулярно мити, інакше продукти зносу гальмівних колодок будуть роз’їдати покриття дисків.

2. Прибираючи в салоні, якщо в машині є підігрів сидінь, не мочіть сидіння. Це може привести до пошкодження підігріву крісел. Використовуйте спеціальні засоби, наприклад, суху піну і т.д.

3. Температура води для миття кузова авто не повинна бути більшою за 60°С. Занадто гаряча вода згубна для лакофарбового покриття.

4. При тривалій стоянці на сонці закривайте лобове скло спеціальним відбивачем. Уникайте тривалої стоянки під яскравим сонцем, щоб виключити вигоряння шкіри/тканини оббивки салону.

5. Після заміських поїздок не використовуйте для очищення скла світлових приладів агресивні засоби або хімічні розчинники, так як вони можуть пошкодити скло фар.

6. Для шкіряних елементів оббивки салону після чистки застосовуйте крем для догляду за шкірою з захистом від сонця і ефектом насичення.

7. Незначні пошкодження лакофарбового покриття, наприклад, подряпини або сліди від ударів каменів, необхідно усунути негайно, щоб не дати шансу вологи і тепла привести до появи вогнища корозії. Для цього не обов’язково вирушати в автомайстерню. Існують лакові «стрижні» або аерозолі, які відповідають колірній гамі авто.

8. Гумові ущільнювачі дверей і віконних прорізів залишаються більш еластичними, якщо їх регулярно обробляти засобами для догляду за гумою. Це також запобігає прискореному зносу ущільнювачів і втрату їх герметичності.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Hyundai i30 2024 готовий змінити ринок доступних автомобілів у Європі

Hyundai i30 2024 готовий до запуску на іспанському ринку Ця модель швидко стала однією з…

06.05.2024

Українцям розповіли про наслідки за несплату штрафів за порушення ПДР

Українські водії мають два тижні, щоб заплатити штраф. Якщо вони зроблять це протягом перших 10…

06.05.2024

Пікапа BMW не буде. Але може з’явитися повноцінний позашляховик

BMW поставила хрест на ідеї пікапа. Старший віце-президент BMW з бренду та управління продуктами Бернд…

06.05.2024

Найнадійніші та ненадійніші автомобільні марки за версією європейців

Усі звикли до того, що більшість рейтингів надійності автомобілів публікується незалежними американськими аналітичними виданнями на…

06.05.2024

Новий Volkswagen Scirocco хочуть повернути до 2028 року

На початку 2024 року німецька автомобільна преса опублікувала чутки про плани керівництва Volkswagen повернути в…

06.05.2024

Hyundai відкладає запуск оновленої трирядної Creta

Hyundai відклала прем'єру оновленої Сreta із трьома рядами. Нещодавно на індійський ринок вийшла рестайлінгова Hyundai…

06.05.2024