Новий позашляховик BMW XM не зміг подолати «лосиний тест», а саме виконати вимоги його проходження.
Позашляховик BMW XM став другою самостійною розробкою M-підрозділу після завершення виробництва оригінального M1 у 1981 році. Флагманський позашляховик позиціонується вище X5 M / X6 M Competition та X7 M60i, але зовсім не схожий на ці моделі.
Враховуючи, що потужність базової комплектації у 653 к.с., було цікаво, як модель виконає «лосиний тест».
Що таке «лосиний тест»?
Під час «лосиного тесту» імітується поява непередбачуваної перешкоди на дорозі, а тестований автомобіль має уникнути зіткнення та двічі швидко змінити смугу руху. Вдається це не всім машинам, а точніше не на будь-який швидкості.
Видання km77.com провело вже чимало подібних тестів й встановило «планку» швидкості нижче якої проходження тесту можна вважати провалом. Як видно з назви проекту – це 77 км/год.
Лосиний тест BMW XM
На випробування був наданий позашляховик у базовій комплектації із гібридним 4,4-літровим твін-турбо V8, який видає 653 к.с. Також модель, яка має автоматичну коробку передач та повний привід, оснащена масивними шинами Pirelli P Zero 275/35 R21 і 315/30 R23.
Автори відео одразу вирішили провести «лосиний тест» на швидкості 77 км/год. Проте позашляховик не зміг пройти дистанцію без збиття конусів. При подальших спробах подолати випробування на швидкості 77 км/год також не вдалось.
Найкращим результатом став показник у 74 км/год. При цьому автори відео відзначили, що попри розміри та вагу (2750 кг), XM пристойно маневрений та швидкий.
Враховуючи ціну від 159 000 доларів за базову комплектацію, такі показники для флагманського позашляховика виглядають непогано. Тим більше, якщо спринт до 100 км/год модель виконує за 4,1 секунди.