Згідно з останніми даними, незабаром на ринку очікується поява високопродуктивного варіанта Toyota Prius від підрозділу Gazoo Racing. Prius під брендом GRMN, як очікується, матиме модернізовану гібридну трансмісію (PHEV), а також ряд покращень аеродинаміки та шасі.
Японське видання Best Car стверджує, що в майбутній моделі буде використовуватися потужніша версія 2,0-літрової гібридної установки, яка в стандартній моделі видає 220 к.с. Як пише carscoops, пікова потужність перевищить 302 к.с.
Очікується, що інженери Gazoo Racing попрацюють над підвіскою, щоб забезпечити чіткіше керування, а також встановлять більш надійну гальмівну систему, щоб впоратися зі збільшенням вихідної потужності. Крім того, ключовим моментом буде підвищення жорсткості платформи TNGA, що досягається за рахунок додаткового точкового зварювання та використання нових клеїв.
Поки невідомо, чи оснастить Toyota високопродуктивний Prius своєю майбутньою технологією імітації ручного керування Geabrox. Спочатку розроблена для електромобілів, високотехнологічна система потенційно може покращити відчуття та звук електрифікованої трансмісії та у гібридах.
Очікується, що Toyota модернізує Prius, встановивши більш спортивні передній та задній бампери, бічні спідниці, заднє антикрило та колеса більшого діаметру, щоб підкреслити занижену посадку та підкреслити його покращені характеристики.
Імовірно, автомобіль вийде наступного року.
Carscoops повідомляє , що під час дорожньої пригоди прототип BMW iX3 зіткнувся лоб у лоб…
Volkswagen готує для шанувальників "гарячих" хетчбеків справжню сенсацію: підрозділ R розробляє екстремальну версію Golf R…
Кожен водій знає, що співробітники поліції часто спостерігають за потенційними п'яними водіями за кермом у…
Осінь для автомобіля в Україні – справжнє випробування: різкі зміни температури, дощі, бруд та наслідки…
Audi завершує підготовку нового покоління RS 6 Avant, і вже майже без камуфляжу прототипи моделі…
Закон забороняє їздити на автомобілі без передбаченого конструкцією бампера за звичайних умов. Відповідно до пункту…
Leave a Comment