General Motors повертається до Європи зі своїм брендом Cadillac, роблячи нову спробу конкурувати на ринку, де автовиробник десятиліттями втрачав гроші. GM оголосив про початок прийому замовлень на позашляховик Cadillac Lyriq із батарейним живленням у Швейцарії. Постачання перших товарних машин заплановано на першу половину 2024 року, повідомила компанія в четвер.
Протягом наступних двох років преміальний бренд планує вивести свої електричні моделі на ринки Швеції, Франції та ще три європейські країни.
У 2017 році компанія продала свої бренди Opel та Vauxhall для масового ринку Stellantis після двох десятиліть хворобливих втрат. GM займала переважно переповнений масовий ринок Європи, де жорстка цінова конкуренція утримує маржу на низькому рівні. Тим не менш, новий власник Opel і Vauxhall вивів бренди плюс менш ніж за рік.
Першою новою моделлю GM для Європи став Lyriq, середньорозмірний позашляховик, який використовує батарею Ultium із розрахунковим запасом ходу 530 кілометрів на одній зарядці. За стартової ціни близько 82 000 швейцарських франків (89 705 доларів США) модель коштує приблизно стільки ж, скільки електричні позашляховики преміум-класу від місцевих брендів, таких як BMW iX3 та Audi Q8 E-tron.
Автомобілі будуть вироблятися на заводі Cadillac в Спрінг-Хілл, штат Теннессі – заводі, який ще не постраждав від страйків Спілки працівників автомобільної промисловості. Cadillac планує запропонувати повний спектр повністю електричних взірців у Європі до кінця цього десятиліття.