Kia повернула на ринок електричний сіті-кар Ray EV, який у 2011 році започаткував «нову еру в корейському автомобілебудуванні». Це був перший повністю електричний автомобіль Kia та Південної Кореї. Але на конвеєрі він довго не затримався. Через відсутність зарядної інфраструктури та обмежений запасу ходу (139 км) у 2018 році Ray EV зняли з виробництва.
Нову версію моделі, схоже, чекає на комерційний успіх. Трохи менш ніж за місяць відроджений Ray EV зібрав у Південній Кореї понад 6000 попередніх замовлень, перевищивши план 2023 року на 50%. Частково запорукою такого успіху став низький цінник: 20 400 доларів за одномісну версію, 20 500 – за двомісну та 20 700 доларів за чотиримісну.
За ці гроші Kia пропонує мінікар з одним електродвигуном потужністю 86 к.с. та літій-залізо-фосфатною батареєю на 64,3 кВт•год. Максимальний крутний момент агрегату – 147 Нм. У міському режимі запас ходу Ray EV складає 233 км. Від швидкісного зарядного терміналу потужністю 150 кВт батарея мінікару поповнюється від 10 до 80% ємності близько 40 хвилин.
Із «фішок» новинки можна відзначити спеціальний «службовий режим», що дозволяє використовувати кондиціонер, аудіосистему та інші електричні пристрої під час тривалої стоянки. Наприклад, під час відпочинку на природі. З тією ж метою, склавши сидіння в салоні, можна організувати простір просто неба.
Октанове число — це така штука, яка показує, наскільки бензин стійкий до детонації. Якщо воно…
Економія палива – це для мене завжди в топі, коли шукаю авто. Хочеться ж, щоб…
Вчора наш редактор поїхав на шиномонтаж, і йому запитали: «Який тиск робимо?» І тут виникає…
У 2023 році відбулася прем'єра концепт-кара Renault Niagara, який преса відразу почала позиціонувати як наступника…
Спеціальних рекомендацій виробників легкових машин щодо цього немає. Однак більшість компаній рекомендують міняти моторне масло…
Зима для мене завжди той ще виклик, особливо за кермом. Холод, ожеледиця, засніжені дороги —…
Leave a Comment